Jaki polecacie smar do łożyska oporowego? Chciałbym zastosować taki by nie mieć problemów w przyszłości z ciężko chodzącym pedałem sprzęgła.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 19:31, 24.05.2017
W poszukiwaniu mocy...
#2
Napisano 18:36, 25.05.2017
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 19:12, 25.05.2017
Pewnie mu chodzi o smarowanie miejsca po którym się łożysko przesuwa ?
Ja tam zawsze stosowałem zwykły do łożysk,chyba o oznaczeniu ŁT 43. Nigdy nie miałem problemów. Nawet w autach 4x4 gdzie w wodzie i błocie często chodziło.
#4
Napisano 19:34, 25.05.2017
Ciężko chodzące sprzęgło w 98% jest skutkiem zużycia docisku i tarczy. Przy chdraulice raczej nie wyczujesz oporu przesuwania łożyska oporowego, nawet jak nie posmarojesz kominka.Jaki polecacie smar do łożyska oporowego? Chciałbym zastosować taki by nie mieć problemów w przyszłości z ciężko chodzącym pedałem sprzęgła.
Ja zawsze stosuje grafitowy (do przegobów ) ale uważam że niema to znaczenia. Jak jest tłusty i śliski to będzie ok😉
Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
Użytkownik vova777 edytował ten post 19:38, 25.05.2017
#5
Napisano 20:35, 25.05.2017
Ok, chodzi o to że wymieniam sprzęgło i dwumase, a chciałbym żeby było zrobione najlepiej jak sie da A w instrukcji do wymiany sprzęgła jest podany nawet jaki smar stosować jakiś specjalny wysokotemperaturowy ale Honda już go nie produkuje ;(.
Użytkownik Pure edytował ten post 20:35, 25.05.2017
W poszukiwaniu mocy...
#6
Napisano 07:48, 26.05.2017
Zapodaj grafitowy albo jakiś z MOS2 i będzie gitara.
#7
Napisano 08:23, 26.05.2017
podobno grafitowy do trących metalowych elementów jest słaby, dobrym wyborem jest mos2, ale własnie jakiś, JAKI?
Do tego musi być wysokotemperaturowy.
W poszukiwaniu mocy...
#8
Napisano 07:44, 27.05.2017
Szukaj smaru który będzie miał temp pracy minimum do 150stopni.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#9
Napisano 22:33, 28.05.2017
Jak chcesz naprawdę dobry smar to polecam Molykote G-rapid plus.Używałem tego smaru do śrub głowicy przy dokręcaniu.Ale cena Cię zabije.W każdym dobrym zestawie sprzęgła powinna być saszetka smaru
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 11:43, 29.05.2017
#10
Napisano 11:56, 29.05.2017
Wkładam orginał sprzęgło wraz z łożyskiem Hondy od Type-S pasuje idealnie do 150, a nie ma problemu ze ślizganiem się sprzęgła. Niestety do tego zestawu nie dodają juz smaru bo przestał być produkowany
Co do tego Molykote stosuje to co najlepszse a z tego co widzę można kupić tubki po 10gram. Teraz zastanawiam się który lepszy:
http://sklep.smary.e...nt-i-rozruchowa
Czy może jednak ten:
http://sklep.smary.e...pasta-montazowa
Panowie szukamy świętego grala smarów, może jak posmaruje pedał sprzęgła to przestanie skrzypieć
Użytkownik Pure edytował ten post 11:59, 29.05.2017
W poszukiwaniu mocy...
#11
Napisano 23:19, 29.05.2017
DLA MNIE TYLKO MOLYKOTE
Przy dokręcaniu głowic pierwsza liga -śruba ,,nie skacze,, Ma uniwersalne zastosowanie.
Jeśli tylko do jednego razu to saszetka wystarczy i faktycznie koszt znikomy.Jeśli zajmujesz się naprawą samochodów to polecam ,,dużą puszkę,, która niestety kosztuje więcej niż saszetka.Polecam go z racji używania do składania silników i nie tylko.Z resztą jak bym nie używał i był niezadowolony to bym nie polecał
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 23:23, 29.05.2017
#12
Napisano 12:18, 30.05.2017
No tak ale jak patrzę to ta pasta :
http://sklep.smary.e...nt-i-rozruchowa
To montażowa jest a ten wałek po którym ślizga się łożysko oporowe się obraca przecież?
Ja mechanikiem nie jestem, chociaż mój mechanik pozwolił mi mu pomaga bez dopłaty. Były pracownik Hondy miażdży wiedzą
A ja jestem troche geekiem i lubie mieć to co najlepsze dlatego nawet takie pierdoły jak smar szukam jak najlepsze.
W poszukiwaniu mocy...
#13
Napisano 13:22, 30.05.2017
Tak jak wspomniałem ja stosuję chemię tylko sprawdzoną.Sam używałem tego smaru tak jak wspomniałem do składania silników.Wszystkie newralgiczne elementy silnika mające wpływ na jego długą bezawaryjna pracę składałem na ten smar (śruby głowicy, korbowody itd)Dla mnie jest produkt pierwsza liga.Sam jestem uczulony na takie drobiazgi i przywiązuję do takich rzeczy dużą uwagę.Zawsze stosuję materiały z górnej półki.Pozorna oszczędność nie wychodzi później dobrze.Dla potwierdzenia moich słów zapytaj się mechanika czy stosował ten smar do składania silnika.Z resztą przejdź się po warsztatach i zadaj moje pytanie.Zobaczysz wielkie zdziwienie i wielkie oczy u 98 % mechaników.Nawet nie słyszeli o takim produkcie i nie wiedzą do czego on służy.Dodam na koniec że ten produkt jest zalecany przy składaniu silników jednej z większych firm produkującej pojazdy.
To tak informacyjnie .Zrobisz co zechcesz i jak zechcesz Żeby nie było - to tylko i wyłącznie moja opinia .I nie koniecznie ktoś musi tak robić jak pisałem
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 14:00, 30.05.2017
#14
Napisano 13:10, 31.05.2017
Mechanik zna Molykote i mówił że bardzo dobry
Myśle że żeby lekko sie poruszało łozysko to wezmę tę pastę Molykote G Rapid plus, ale do samego nasmarowania łozyska oporowego to do wyboru są dwa rozwiązania:
Molykote BG20 - niestety tylko 1kg pucha
Molykote Longterm 2 Plus - mozna w mniejszej ilości i zawiera jeszcze MOS2
W poszukiwaniu mocy...
#15
Napisano 17:27, 31.05.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, smar łozysko oporowe
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Nie działająca szyba kierowcyNapisany przez kapsel98 , 29 mar 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych