Wlasciwie to wszystko. Sprezarka uzywka z polifta (z niewielkim przebiegiem) 750zl, skraplacz z osuszaczem NRF 330 zl, origngi jakies 20 zl, pompka paliwa do plukania, troche benzyny ekstrakcyjnej, olej do sprezarki, napelnienie ukladu czynnikiem no i sie uzbieralo tyle.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pomocy klimatyzacja znowu umarła
#16
Napisano 14:01, 25.05.2017
#17
Napisano 14:27, 25.05.2017
#18
Napisano 14:46, 25.05.2017
Tam nie ma filozofii. Kilka, no moze kilkanascie srubek do odkrecenia i troche cierpliwosci.
#19
Napisano 15:54, 25.05.2017
#20
Napisano 18:06, 25.05.2017
Zrób jak pisze Viper. Poszukaj używki kompresora. Chłopaki na forum sprzedają (sam tutaj kupiłem), myślę, że znajdziesz nawet taniej niż Viper pisze. Około 500 zł
Jak nie umiesz, lub nie chcesz się sam grzebać to poszukaj porządnego warsztatu od klimy.Powinni ogarnąć temat za około 1000-1200 zł.
Myślę, że to najrozsądniejsze i najbardziej ekonomiczne wyjście.
#21
Napisano 20:03, 25.05.2017
Ja tez tego nigdy wczesniej nie robilem. To byl moj pierwszy raz xD Dlatego uwazam, ze jak ktos nie ma dwoch lewych rak i mial kiedys w rekach klucze inne niz do stacyjki jest w stanie to zrobic sam a nie napychac kieszenie jakiemus "januszowi", ktory niekoniecznie zrobi to lepiej. Cena za sprezarke taka a nie inna, gdyz potrzebowalem "na juz" i to w okolicy.
#22
Napisano 23:14, 25.05.2017
A 280za sam demontaż kompresora to trochę przesada wiec lepiej samemu sie za to wziąć a kasa zostanie na napełnienie czynnikiem.
Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r
#23
Napisano 23:44, 25.05.2017
Widzę, że jest jeszcze ktoś kto ma taki sam problem na marginesie bardzo współczuję bo zawsze te pieniądze można lepeij spożytkować ale nie wyobrażam sobie przy 30 w czarnym aucie ze skórzaną tapicerką idzie zdechnąć dobrze, że sezon rowerowy zaczełem więc mało co mnie na ten moment interesuje ta klimatyzacja. Podzielam twoje zdanie odnośnie nie działających podzespolów w aucie a jeszcze gorzej jak wydobywa się dzwięk no cóż trzeba sie przyzwyczaić źle to by wyglądało jak by w tym aucie nic się nie psuło Xd.
Dobranoc Panowie
#24
Napisano 09:36, 26.05.2017
Rozmawiałem kiedyś ze specami od klimy w Przeźmierowie pod Poznaniem robiąc u nich serwis i pytałem o te kompresory Keihin w accordach . Mówili, że są bardzo dobre. Tzn nic z tych rzeczy, że są jakieś wadliwe czy często padają. A u nich była cała sterta kompresorów czekająca na naprawę różnych firm. Problem jak zawsze nieodpowiednia ilość oleju, nieodpowiedni olej przyczyniają się do przedwczesnego zużycia. Do tego jak ktoś kupi używkę kompresor który leży nie wiadomo gdzie nie wiadomo ile otwory zatkane szmatką to to i tak w środku koroduje. I potem zdziwienie, że taka część wytrzymuje krótko. A skoro nie ma 100% możliwości na ustalenie jaka jest ilość oleju w układzie to kto częściej robi serwis klimy z wymianą czynnika ten sam sobie szkodzi i skraca żywotność.
#25
Napisano 10:38, 26.05.2017
A mnie właśnie w zakładzie ostrzegali przed tymi kompresorami w Accordach VII że często padają ale zwykle dają znaki ostrzegawcze - na początku ciężej chodzą (pojawiają się wibracje silnika na jałowym przy załączonej klimie) i równolegle spada wydajność klimy.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#26
Napisano 10:59, 26.05.2017
A mnie właśnie w zakładzie ostrzegali przed tymi kompresorami w Accordach VII że często padają ale zwykle dają znaki ostrzegawcze - na początku ciężej chodzą (pojawiają się wibracje silnika na jałowym przy załączonej klimie) i równolegle spada wydajność klimy.
Hmm i tutaj kolego bym z Tobą zdanie podzielił ponieważ: ciężko pracowała, czuć było to a przy redukcji biegów nawiewy przygasaly, po drugie lekkie wibracje miałem i po trzecie na biegu jałowym mało co zimnego powietrza leciało i ogólnie twierdze, że gówniany temat jest z tymi kompresorami bo jak sobie popatrzyłem ile osób ma problem to coś musi być na rzeczy. Cóż pożyjemy zobaczymy moja druga połowa prosi abym naprawił a ja na to mam rower i na razie nie tykam się za to Ot taki w*cenzura*iony jestem dobrego weekendu Panowie
#27
Napisano 16:32, 26.05.2017
No jeszcze mówili jako ogólną uwagę że każdy kompresor można wykończyć jeżeli regularnie (raz na rok) nie uzupełnia się/nie wymienia oleju oraz nie dba/nie sprawdza stanu skraplacza (czy nie jest "zabity" owadami, czy nie kruszą się aluminiowe listki). A w przypadku tych z VII jest to szczególnie ważne.
Ja z tego powodu "prewencyjnie" wymieniałem po zakupie skraplacz w swojej VIII bo już po 5 latach się listki się "sypały" po ich dotknięciu i sporo już wypadło. Wtedy ciepło nie jest dobrze odprowadzane, wzrasta ciśnienie w układzie, kompresor ma ciężęj, spada wydajność klimy itp. Mówili mi, że miałem już mocno za wysoką temperaturę na wylocie nawiewów (10 st. C a powinno być ok. 5-6).
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#28
Napisano 19:09, 26.05.2017
Kolego ale co tam ma korodować jak tam elementy sprężające sa wykonane z amelinium. Chyba nie tedy droga. Powiecmy sobie szczerze są wadliwe😃. Dlaczego do diesla VIIkompresor kosztuje 150zl a do benzyny 500 cenę ustala popyt.Do tego jak ktoś kupi używkę kompresor który leży nie wiadomo gdzie nie wiadomo ile otwory zatkane szmatką to to i tak w środku koroduje. I potem zdziwienie, że taka część wytrzymuje krótko. A skoro nie ma 100% możliwości na ustalenie jaka jest ilość oleju w układzie to kto częściej robi serwis klimy z wymianą czynnika ten sam sobie szkodzi i skraca żywotność.
Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r
#29
Napisano 19:30, 26.05.2017
Dlaczego do diesla VII kompresor kosztuje 150zl a do benzyny 500 cenę ustala popyt.
I tu jest odpowiedź w tym temacie dzisiaj niestety byłem zmuszony uruchomić auto i tak jak jestem dalej wkur....y to stwierdzam, że w taką pogodę to człowiek daleko nie zajedzie w przyszłym tygodniu ruszam z pracami prawdopodobnie ale przy okazji tego wszystkiego planuje wymienić sprzęgło, wyczyścić rozrusznik no i nieszczęsną klimatyzacje. Boli mnie to, że w tamtym roku popłynąłem za sprężarkę(później regeneracja), nowy skraplacz z osuszaczem plus wymiany, nabicia itp. 1500 zecisza i za chwilę kolejny wydatek. Zobaczę co na rynku w zamiennikach siedzi tylko musze sprawdzić średnicę koła pasowego bo widziałem w katalogach różne rozmiary ale wydaje mi się, że mam 130 mm. Panowie a wy co poradzicie, w którym kierunku iść na pewno nie chcę sam się tego podjąć po s*cenzura*...ę coś znając życie ale lewych rąk nie mam
Pozdrawiam
Użytkownik Filip edytował ten post 19:30, 26.05.2017
#30
Napisano 17:06, 09.06.2017
podpinam się bo padło i na mnie. dziś w trakcie jazdy do Warszawy zaczęło się robić w aucie duszno w pewnym momencie. myślałem, że to przekaźnik szlag trafił (tak miałem w ub. roku) i klima się nie załącza z tego powodu znowu, ale jak zajrzałem pod maskę to okazało się ze obudowa sprężarki pęknięta i trochę mokro przy sprężarce. szukam więc sprężarki na wymianę, a do tego byłbym wdzięczny za podpowiedź jaki osuszacz i jaki skraplacz kupić i co jeszcze ewentualnie? szlag...
czy każda sprężarka z roczników 2003-2008 będzie pasować do 2003? na mojej nie ma naklejki z numerami, a na allegro widziałem że są różne (HS-110R, HS-090R)...
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, klimatyzacja, sprężąrka
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych