Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Nie załącza klimatyzacji pilne

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 patryk512

patryk512
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:105
  • Paliwo:ON
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 23.05.2017

Witam mam problem w mojej hondzie nie załącza klimy (na krótko działa prawidłowo) dobiłem czynnika zmieniłem czujnik klimatyzacji bezpieczniki sprawne od kierowcy i pod maską. Podejrzewam że to wina przekaźnika tylko nie wiem gdzie on jest,a po włączeniu klimy silnik dostaje oporu tak jak po winną to być pomoże ktos gdzie znajduje sie przekaźnik?,mam honde w 2.0 itd 


  • 0

#2 Tedy78

Tedy78
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:105
  • Paliwo:ON
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:08, 06.08.2017

Witam mam problem w mojej hondzie nie załącza klimy (na krótko działa prawidłowo) dobiłem czynnika zmieniłem czujnik klimatyzacji bezpieczniki sprawne od kierowcy i pod maską. Podejrzewam że to wina przekaźnika tylko nie wiem gdzie on jest,a po włączeniu klimy silnik dostaje oporu tak jak po winną to być pomoże ktos gdzie znajduje sie przekaźnik?,mam honde w 2.0 itd 

Witam kolegę i co znalazł kolega przyczynę mam podobny problem na krótką kompresor chodzi i chlodzi


  • 0

#3 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 11:22, 25.08.2017

silnik 2.0 TD to jest silnik rovera i odpowiedzi należy szukać na forum rovera, dla potomnych dodam tylko aby nie sugerować się opisami klimatyzacji z wersji benzynowych accorda bo w dieslu jest całkowicie inna instalacja i np. przekaźniki klimatyzacji umieszczone są w innym miejscu niż w wersji benzynowej (jest to czarne plastikowe pudełeczko umieszczone w komorze silnika obok skrzynki bezpieczników tylko bardziej w rogu i w tym pudełku jest moduł czterech przekaźników).

Jeśli chodzi o odpowiedź na pytanie zadane wyżej, to problemem najprawdopodobniej będzie uszkodzony czujnik temperatury oleju który ma za zadanie wyłączyć klimatyzacje w przypadku zbyt wysokiej temperatury oleju, czujnik ten znajduje się zaraz nad filtrem oleju, troszkę wyżej nad tym czujnikiem znajduje się czujnik ciśnienia oleju, aby nie pomylić czujników można je odróżnić po tym że czujnik temperatury oleju ma na stałe w sobie kabelek elektryczny, natomiast czujnik ciśnienia oleju nie ma kabelka tylko kostkę elektryczną wpina się bezpośrednio w niego, czujniki tem. oleju (bo o tego nam chodzi) gdzieś w połowie wysokości silnika ma wpięty ten swój kabelek w kostkę, w tym miejscu rozpinamy go i zwieramy oba piny we wtyczce kawałkiem przewodu elektrycznego (oczywiście zwieramy od strony instalacji auta a nie od strony czujnika), klima powinna już zacząć działać, i albo kupujemy nowy czujnik albo jeździmy ze zwartym obwodem, w/g mnie to zabezpieczenie to jest tylko po to aby skomplikować układ elektryczny aby klijent często jeździł do serwisu, bo przegrzać olej to chyba każdy widzi jaka jest tem. wody na wskaźniku w kabinie, a z olejem nic się nie będzie działo jeśli z tem. wody nic się nie będzie działo, bo to nie jest samochód sportowy gdzie takie rzeczy mają znaczenie. Moja sugestia jest taka aby jeździć ze zwartym obwodem (accord w benzynie nie ma czegoś takiego w ogóle) ale to już niech każdy sam sobie podejmie decyzje.


Użytkownik Maxell edytował ten post 11:42, 25.08.2017

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq