Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Silnik 20T2N wycieki oleju przy pompie - poszukiwany mechanik Wwa

VI wyciek olej mechanik 20t2n pompa oleju

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 yoghurt

yoghurt
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:34, 23.05.2017

Drodzy Forumowicze

 

Poszukuję polecanego mechanika w Warszawie lub pod, który jest w stanie uszczelnić mój silnik.

Wstępna diagnoza u jednego mechanika była taka, że uszczelniacz wału przepuszcza. Jednak po głębszym obejrzeniu pogrzebał tylko przy przewodach doprowadzających, ale nic to nie pomogło. Po umyciu silnika, przy wale sucho, na wolnych obrotach nic też nie wypycha. Olej wychodzi z przodu pompy (przy takich 2 dużych śrubach) podczas obciążenia, jazdy i rozlewa mi go w tył na filtr, na podwoziu kończąc. Być może, że trzeba uszczelnić samą pompę, być może, że pompa gdzieś uszkodzona lecz już nie dojdę do tego sam bez rozbierania. Byłem wczoraj w serwisie Hondy, lecz też nie potrafili powiedzieć bez większego grzebania, ale za nową pompę już zaśpiewali 1100zł...

Jeśli ktoś ma godnego polecenia znachora, który nie będzie chciał mi wymienić pół silnika z drugiej strony w innym samochodzie, tylko powie rzetelnie co i za ile jest do zrobienia i zrobi to dobrze, to proszę o kontakt na priv.

 

Pozdrawiam

Krystian


  • 0

#2 yoghurt

yoghurt
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:35, 20.06.2017

Drodzy Forumowicze

 

Poszukuję polecanego mechanika w Warszawie lub pod, który jest w stanie uszczelnić mój silnik.

Wstępna diagnoza u jednego mechanika była taka, że uszczelniacz wału przepuszcza. Jednak po głębszym obejrzeniu pogrzebał tylko przy przewodach doprowadzających, ale nic to nie pomogło. Po umyciu silnika, przy wale sucho, na wolnych obrotach nic też nie wypycha. Olej wychodzi z przodu pompy (przy takich 2 dużych śrubach) podczas obciążenia, jazdy i rozlewa mi go w tył na filtr, na podwoziu kończąc. Być może, że trzeba uszczelnić samą pompę, być może, że pompa gdzieś uszkodzona lecz już nie dojdę do tego sam bez rozbierania. Byłem wczoraj w serwisie Hondy, lecz też nie potrafili powiedzieć bez większego grzebania, ale za nową pompę już zaśpiewali 1100zł...

Jeśli ktoś ma godnego polecenia znachora, który nie będzie chciał mi wymienić pół silnika z drugiej strony w innym samochodzie, tylko powie rzetelnie co i za ile jest do zrobienia i zrobi to dobrze, to proszę o kontakt na priv.

 

Pozdrawiam

Krystian

 

Nikt nikogo nie poleci?


  • 0

#3 coppi

coppi
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Marki/Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:138
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:26, 23.06.2017

Nikt nikogo nie poleci?

Ja mam jednego mocno do polecenia z Marek (Wojtek), ale on diesli nie robi.

 

Polecają też mocno Piotra z Radzymina. Ja byłem tylko coś sprawdzić i wrażenia pozytywne. Czy robi diesle - nie wiem. http://www.hondcar.pl/old/kontakt.html


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, wyciek, olej, mechanik, 20t2n, pompa oleju

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq