XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 20:28, 22.05.2017
Accord 2.2 icdti 2004r. przebieg 230000.
Zdecydowałem się na wymianę kompletnego rozrządu gdyż ten, który był w silniku już mocno hałasował...(wymiana na OEM HONDA) Przy okazji zregenerowałem turbinę, przez którą silnik brał olej i nie miał wogóle góry(pszyspieszał do 3000obr./min a później cisza). Po poskładaniu wszystkiego w całość okazało się że silnik na postoju wkręcą się do 3500 obr./min i nie chce ich przekroczyć. Dopiero po przytrzymaniu prze dłuższy czas obroty idą do końca. Podczas jazdy samochód przyspiesza do 2300, czasami 2900,a jeżeli jedzie się z górki i nie obciąża silnika to potrafi przekroczyć 2900 ale dochodzi do 3500 i koniec.... zaczyna się się dławić, czasem szarpać. Po przytrzymaniu dłużej pedału gazu samochód wchodzi w tryb awaryjny.
Wyskakują 2 błędy:DTC P1065: Ciśnienie w listwie paliwowej mniejsze od oczekiwanego
DTC P0087: Zbyt niskie ciśnienie w listwie paliwowej
Błędy zostały zdiagnozowano w ASO Honda. Po sprawdzeniu wtrysków okazałożenia się że jeden wtrysk przerywa i trzeba go wymienić. Reszta wtrysków przeszła regenerację(serwis bosch). Po założeniu sprawnych wtrysków problem nie ustał, więc zostały sprawdzone wszystkie części składowe układu paliwowego w serwisie boscha.
Okazało się że układ jest w 100% sprawny(pompa, listwa, filtr paliwa bosch, itd)
Długo by jeszcze pisać więc podam co zostało wymienione, sprawdzone:
Filtr powietrza
Filtr paliwa
Czujnik położenia pedału gazu
Wszystkie czujniki przeczyszczone, sprawdzone: (map sensor, czujnik na listwie wtryskowej, regulator pompy wysokiego ciśnienia,przepływomierz)
Sprawdzony układ dolotowy, katalizator.
Został tylko EGR ale jestem umówiony na wy cięcie go z programu, więc czekam do piątku...
Jeżeli ma ktoś jakieś pomysły to proszę o pomoc.
Pozdrawiam
#2
Napisano 18:09, 06.06.2017
Podłaczam się do tematu. W moim przypadku czasem przy mocnym dodaniu gazu na 2 lub 3 biegu silnik przerywa przez kilka sekund i trzeba wrzucić wyższy bieg lub odpuścić gaz. Szczególnie niebezpieczne jest to przy wyprzedzaniu. Miał ktoś podobny problem ? Egr został wymieniony, turbina jest ok.
#3
Napisano 21:55, 06.06.2017
Podłaczam się do tematu. W moim przypadku czasem przy mocnym dodaniu gazu na 2 lub 3 biegu silnik przerywa przez kilka sekund i trzeba wrzucić wyższy bieg lub odpuścić gaz. Szczególnie niebezpieczne jest to przy wyprzedzaniu. Miał ktoś podobny problem ? Egr został wymieniony, turbina jest ok.
W Twoim przypadku zrób próbę przelewową wtrysków + standardowy pakiet dla I-CTDI - filtry+czyszczenie czujników+czyszczenie sitka pompy paliwa.
Seb1255, ja bym wrócił do gości co regenerowali turbo ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#4
Napisano 19:46, 07.06.2017
W Twoim przypadku zrób próbę przelewową wtrysków + standardowy pakiet dla I-CTDI - filtry+czyszczenie czujników+czyszczenie sitka pompy paliwa.
Seb1255, ja bym wrócił do gości co regenerowali turbo ...
To nie turbo... po wyeliminowaniu wszystkich podzespołów doszliśmy do wniosku że problem może tkwić w napinaczu rozrządu... Cały zestaw rozrządu OEM zakupiłem na forum od urzytkownika shantillas, który wysłał mi go z Wielkiej Brytanii. Różnica tkwiła jedynie w wyglądzie napinacza łańcucha głównego...ten stary ma ząbki na trzpieniu i zapadkę która blokowała go. Natomiast nowy nie posiadał ząbków, tylko gładki trzpień i brak tej zapadki. Nie mam numerów seryjnych napinacza, który był zamontowany w silniku ponieważ wybite są tylko takie cyfry na nim: 040709. Natomiast nowy ma numery 14410-RBD-E01 i katalogowo wygląda że jest OK...
Wydawało się, że takie niewielkie różnice nie powinny robić kłopotów....
Teraz pytanie, czy ktoś wie dlaczego te napinacze się różnią?
W załączniku zdjęcia napinaczy
$_57.JPG 84,73 KB 14 Ilość pobrań
napi.jpg 56,35 KB 14 Ilość pobrań
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych