zblokują się to znaczy nie możesz wbić biegu.
Może to być wina oleju. Znajomy w VI gen po zmianie na MTF + ceramizer stwierdził że to nie ta sama skrzynia. Zupełnie inaczej (łatwiej) wchodzą biegi.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 06:47, 13.09.2018
zblokują się to znaczy nie możesz wbić biegu.
Może to być wina oleju. Znajomy w VI gen po zmianie na MTF + ceramizer stwierdził że to nie ta sama skrzynia. Zupełnie inaczej (łatwiej) wchodzą biegi.
Napisano 18:16, 16.09.2018
Tak jest problem z wbijaniem biegów i zmianą( czasami, zwłaszcza w korkach kiedy sprzęgło jest często używane). Dopiero po ponownym wysprzęgleniu mogę je zmienić. Wlałem taki olej ze względu, iż w hurtowni w której się zaopatrywałem nie było chwilowo MTF. Sprzedawca zajrzał do swojego komputerowego poradnika jakie się nadają do hondy i powiedział, że ten będzie dobry. No albo się mylił i rzeczywiście to wina oleju, albo coś nie tak mam z mechaniką... Dodam, że stary olej był gęsty przy spuszczaniu i nie wiem jakiej marki. Ten co zalałem to prawie jak woda.
Użytkownik karo20 edytował ten post 18:20, 16.09.2018
Napisano 20:28, 16.09.2018
Użytkownik vova777 edytował ten post 20:31, 16.09.2018
Napisano 20:38, 16.09.2018
No i tyle w temacie. Przy następnym weekendzie zabiorę się za wymianę oleju. Z tego co wyczytałem to ma być MTF-3. Dam znać jaki będzie tego rezultat.
Napisano 20:43, 16.09.2018
Do tej skrzyni nie zalewa sie 75w80/90 i t.p - tylko MTF. Ewetualnie, w skrajnych wypadkach dopuszcza siÄ™ zalanie olejem silnikowym 10w40 . . .
Sprzedawca poleciał rutynowo. Ten olej który ci sprzedał pasuje do 90% skrzyń manualnych.
Nie do końca - ja znajomej zalałem valvoline gear oil 75w80 i powiem że skrzynia chodzi bardzo dobrze.
Sam mam zalany 10W40 i powiem, że na 75w80 chodzi lepiej.
Kumpel w civicu ma motula 75w90 i jest dobrze.
Ale z kolei inny znajomy w VI gen zmienił na MTF i dodał ceramizer - jest zachwycony precyzją i łatwością zmiany biegów.
Napisano 20:47, 16.09.2018
Użytkownik vova777 edytował ten post 21:01, 16.09.2018
Napisano 21:11, 16.09.2018
Tak samo jak PSF nie ma zamiennika wg Hondy a ja do OEM PSF dolewam Ravenola, inni lejÄ… Prestone z uszczelniaczem i wszystko jest ok.
Co do skrzyń to na innych olejach może byc gorzej.
Ja sam po dolaniu do 10w40 valvo max life dodatku z molibdenem LM poczułem różnicę na plus ale przed zimą wracam do MTFa z dodatkiem LM MoS2. A konkretnie tego
2018-09-16 22_10_39-Olej przekładniowy MTF Honda.jpg 45,33 KB 2 Ilość pobrań
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , wczoraj, 13:25 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych