Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

silnik nie odpala

VI accord VI wtryski

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 piotr2342

piotr2342
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Łowicz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:27, 16.05.2017

Witam.

Jestem posiadaczem hondy accord VI , silnik 1,8. Benzyna, gas był ale został zdemontowany z rok temu. Ostatnio po zatankowaniu przejechałem z 2 km , silnik zadławił się raz , drugi, po chwili obroty zaczeły spadać i po chwili zgasł. Od tego momentu nie mogę już auta odpalić. Wymieniłem pompe paliwa ale nie potrzebnie bo sprawdziłem i paliwo dochodzi do wtryskiwaczy (przed wtryskiwaczami  poluzowałem taką sróbę i w momencie załączenia się pompy paliwo tryska pod ciśnieniem).  Iskra na świecach jest, ale świece są suche... więc jak by wtryskiwacze się nie otwierały. Sprawdziłem miernikiem napięcie na wtryskach to pokazuje 3V, ale takim normalnym miernikiem pewnie napięcia sie nie sprawdzi dokładnie. Ktoś może wie co może być powodem że auto nie odpala ? Dodam że koputer nie wskazuje żadnych błędów - probowalem je zczytać przez kontrolkę od silnika.

Pozdrawiam.


Użytkownik piotr2342 edytował ten post 19:40, 16.05.2017

  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:17, 16.05.2017

Cewka i moduł sprawdzane??

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 piotr2342

piotr2342
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Łowicz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:24, 16.05.2017

Cewka i moduł sprawdzane??

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Jest iskra na świecy więc zakładam, że cewka jest ok. A o jaki moduł chodzi ?? Pozatym świece są suche jak pisałem, więc paliwo nie dochodzi ...


Użytkownik piotr2342 edytował ten post 21:26, 16.05.2017

  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:35, 16.05.2017

VI gen jeśli nie odpala to ma z reguły problemy z:
Cewka zapłonowa
Moduł zapłonowy
Przekaźnik pompy paliwa trzeba znaleźć i przelutować.
Jest też opcja że jeśli mruga zielony kluczyk to masz problem z immo i może kostka stacyjki nie domaga.
To są główne przyczyny.

Chyba że wyłącznik bezwladnowciowy wywaliło ale to schyl się pod pedały i go znajdziesz. Wciśnij i sprawdź.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 piotr2342

piotr2342
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Łowicz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:40, 16.05.2017

VI gen jeśli nie odpala to ma z reguły problemy z:
Cewka zapłonowa
Moduł zapłonowy
Przekaźnik pompy paliwa trzeba znaleźć i przelutować.
Jest też opcja że jeśli mruga zielony kluczyk to masz problem z immo i może kostka stacyjki nie domaga.
To są główne przyczyny.

Chyba że wyłącznik bezwladnowciowy wywaliło ale to schyl się pod pedały i go znajdziesz. Wciśnij i sprawdź.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Jak juz pisalem cewka ok, paliwo dochodzi do wtryskiwaczy ale świece są suche, więc jak by wtryski nie przeuszczały paliwa, ale nie mogły się wszystkie na raz zapachać czy uszkodzić .... bezwładnościowy ok.


  • 0

#6 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:43, 16.05.2017

To wyciągnij wtryski z listwą, pokręć i zobacz.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
A co do cewki. Iskra iskrze nie równa.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 piotr2342

piotr2342
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Łowicz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 16.05.2017

To wyciągnij wtryski z listwą, pokręć i zobacz.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
A co do cewki. Iskra iskrze nie równa.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka

No ale gdyby wtryski przepuszczały paliwo to świece powinny byc mokre ? są całkiem suche ... więc tez jaka iskra by nie była to nie będzie zapłonu bez paliwa.


  • 0

#8 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:52, 17.05.2017

Moduł zapłonowy, przerabiałem to po swapie. Była iska, paliwo, ale urwał się jeden przewód od wtyczki aparatu i nie odpalał


  • 0

#9 piotr2342

piotr2342
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Łowicz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:34, 17.05.2017

Moduł zapłonowy, przerabiałem to po swapie. Była iska, paliwo, ale urwał się jeden przewód od wtyczki aparatu i nie odpa

Paliwo jak pisałem nie dochodzi do cylindrów, świece są suchutkie.

Sprawdziłem jeszcze raz napięcie na wtryskach, przy zapłonie jest cały czas plus 12V, czyli sterowane są masą. Po podłączeniu diody przy rozruchu dioda miga, więc napięcie na wtryski dochodzi. Być może faktycznie się zapchały wszystkie na raz. Jak zabrać się do wymontowaia wtrysków z swojej hondy ?


Użytkownik piotr2342 edytował ten post 18:01, 17.05.2017

  • 0

#10 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 20:29, 17.05.2017

zanim zaczniesz pchać się w koszty - znajdź sobie posta jak sprawdzić moduł zapłonowy. 

 

http://www.accordklu...owy#entry781837

 

A tutaj masz opis jak sprawdzić moduł i w sumie trochę o twoim problemie też

http://www.accordklu...abli-i-kopułki/


  • 0

#11 piotr2342

piotr2342
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Łowicz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 17.05.2017

zanim zaczniesz pchać się w koszty - znajdź sobie posta jak sprawdzić moduł zapłonowy. 

 

http://www.accordklu...owy#entry781837

 

A tutaj masz opis jak sprawdzić moduł i w sumie trochę o twoim problemie też

http://www.accordklu...abli-i-kopułki/

No ale co ma moduł wspólnego z tym czy wtryskiwacze przepuszczają paliwo czy nie przepuszczają ? 


  • 0

#12 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:07, 17.05.2017

Ja tylko podsuwam co można sprawdzić bezkosztowo.

Miałem już takiego civica z tymi samymi objawami i padł moduł. Dlatego proponuję sprawdzić.


  • 0

#13 piotr2342

piotr2342
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Łowicz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:13, 17.05.2017

Ja tylko podsuwam co można sprawdzić bezkosztowo.

Miałem już takiego civica z tymi samymi objawami i padł moduł. Dlatego proponuję sprawdzić.

Ale mi wtryskiwacze nie przepuszczają paliwa, z tego co i mi wiadomo to modul nie ma z tym nic wspólnego. Jak rozwiąże problem z wtryskami i nadal nie da się uruchomić slnika to w tedy zajmę się dopiero modułem. 


  • 0

#14 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:24, 17.05.2017

to przekaźnik pompy na start do przelutowania


  • 0

#15 piotr2342

piotr2342
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:Łowicz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 17.05.2017

to przekaźnik pompy na start do przelutowania

jak już wielokrotnie wcześniej pisałem pompa działa i pompuje paliwo....


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, accord VI wtryski

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq