Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Honda kopci, dziurawy interccoler

VII Honda Accord diesel

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:31, 16.05.2017

Witam. Pisałem już tu wcześniej na forum. Od dłuższego czasu męczę się niemiłosiernie z jakaś usterka. Mianowicie mam Honde Accord VII 2.2 ctdi, od jakiegos czasu turbo zaczęło dziwnie gwizdac. Wczesniej jeszcze powyzej 3 tys obrotow czasem zapalal sie check engine a auto wchodzilo w tryb awaryjny. Błąd w ciągu dnia sam znikał. Jezdzilem po mechanikach, to jeden mi powiedzial ze turbo wypalone i tylko wymiana, a drugi ze wtryski. Troche to dziwne mi sie wydawalo, bo auto chodzi bardzo dobrze, nie kuleje na obrotach ani nic. Ostatnio zauwazylem ze auto poci mi sie w okolicy intercoolera. Postanowilem to sprawdzic i znalazlem nieszczelnosc, dosyc duza. Juz teraz podczas jazdy slysze swist, to z tego intelcoora. Zamowilem nowa czesc i czekam az przyjdzie. Teraz pytanie moje do Was, czy to mozliwe ze te wszystkie dolegliwosci to przez ten intelcoorer? Dodam tylko, ze na dniach Honda zaczela mocno kopcic, gdy wkrecam ja na obroty, mam nadzieje ze po wymieniane intercoolera ten problem zniknie, Pozdrawiam


  • 0

#2 gruca8

gruca8
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:47, 16.05.2017

Jeśli jest dziura to musi gwizdać bo turbina wytwarza nadciśnienie, pytanie podstawowe czy z tej dziury wydobywa się olej. Jeśli rzuca mocno to turbo do regeneracji jeśli są tylko śladowe ilości to pozostaje uszczelnić intercoolera i cieszyć się jazdą dymienie też powinno zniknąć. Co do wtrysków to w pierwszej kolejności robi się próbę przelewową a później regeneruje się wtryski. 


  • 0

#3 wojtekknoski

wojtekknoski
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:57, 16.05.2017

Jeśli jest dziura to musi gwizdać bo turbina wytwarza nadciśnienie, pytanie podstawowe czy z tej dziury wydobywa się olej. Jeśli rzuca mocno to turbo do regeneracji jeśli są tylko śladowe ilości to pozostaje uszczelnić intercoolera i cieszyć się jazdą dymienie też powinno zniknąć. Co do wtrysków to w pierwszej kolejności robi się próbę przelewową a później regeneruje się wtryski. 

Cos tam rzuca tym olejem, ja turbo regenerowalem. Jeden mechanik powiedzial ze turbo wypalone, pojechalem do drugiego to powiedział ze ten pierwszy mozg ma wypalony i wymienil mi tam jakas lopatke i wyczyscil bo ona sie przycinala. Czeski film  :zoltek:  Dziękuje za odpowiedz :)


  • 0

#4 uniu

uniu
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:w.
  • Silnik:2,2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:07, 16.05.2017

A czy ta nieszczelność jest na lamelkach chłodzących czy może przy plastikowej podstawie?


  • 0

Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Honda, Accord, diesel

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq