Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Rozszczelniony EGR szarpanie

VII EGR

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mulder

Mulder
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 19:30, 15.05.2017

Mam problem z szarpaniem auta na zimnym silniku w zakresie obrotów od 2-3 tyś. Auto posiada instalacje gazową LPGTECH

mam do niej interfejs i widzę korekty odczytane przez sterownik gazowy z ECU. Podejrzewałem jakąś nieszczelność w dolocie.

Więc kupiłem dużego Plaka założyłem kapturek do zmywacza do tarcz na to termokurczkę   żeby dozować w odpowiednie miejsce Plaka. Korekty SFT(krótkoterminowa) na wolnych obrotach auto rozgrzane utrzymywała się na poziomi +0,75.

Dozowałem plaka w miejsce łączeń gumowych kolektora oraz na wtryski gazowe oraz benzynowe. Korekty bez zmian, natomiast jak zacząłem psiukać na EGR to nagle silnikiem telepało i korekty na -25 czyli za bogato. Wyjąłem EGR wszystko wygląda ok  grzybek chodzi. gdzieś jest rozszczelniony w miejscu tych dziur po bokach. jak tam psiukam to jest masakra. Teraz moje pytanie czy da się go jakość uszczelnić wyczyścić czy tylko wymiana wchodzi w grę ?. Uszczelkę pod EGR wymieniłem.

Załączone pliki

  • Załączony plik  egr.jpg   28,24 KB   11 Ilość pobrań

  • 0

#2 Mulder

Mulder
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 21:30, 16.05.2017

Czy mógłby ktoś  zmierzyć ile Omów  ma sprawna cewka zapłonowa między Pinami 1-3 ?. Wystarczy uniwersalny miernik


  • 0

#3 Mulder

Mulder
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 18:51, 18.05.2017

Dziś wymieniłem na 2 używki.Na każdej jest to samo jak psiukam w miejsce bocznych dziur na EGR korekty idą na - wyczuwalne jest wtedy przygaśniecie silnika.

Może ktoś sprawdzić czy u niego tak jest ? wystarczy Plak i piukanie na EGR przez okło 6 sekund. Może tak ma być jak egr jest otwarty ;/


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, EGR

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq