Mam problem z szarpaniem auta na zimnym silniku w zakresie obrotów od 2-3 tyś. Auto posiada instalacje gazową LPGTECH
mam do niej interfejs i widzę korekty odczytane przez sterownik gazowy z ECU. Podejrzewałem jakąś nieszczelność w dolocie.
Więc kupiłem dużego Plaka założyłem kapturek do zmywacza do tarcz na to termokurczkę żeby dozować w odpowiednie miejsce Plaka. Korekty SFT(krótkoterminowa) na wolnych obrotach auto rozgrzane utrzymywała się na poziomi +0,75.
Dozowałem plaka w miejsce łączeń gumowych kolektora oraz na wtryski gazowe oraz benzynowe. Korekty bez zmian, natomiast jak zacząłem psiukać na EGR to nagle silnikiem telepało i korekty na -25 czyli za bogato. Wyjąłem EGR wszystko wygląda ok grzybek chodzi. gdzieś jest rozszczelniony w miejscu tych dziur po bokach. jak tam psiukam to jest masakra. Teraz moje pytanie czy da się go jakość uszczelnić wyczyścić czy tylko wymiana wchodzi w grę ?. Uszczelkę pod EGR wymieniłem.