Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Przygasanie z włączoną klimatyzacją

VI klimatyzacjaprzygasanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cloudwalking

Cloudwalking
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:08, 15.05.2017

Co może być powodem przygasania silnika przy schodzeniu z obrotów przy włączonej klimatyzacji? U mnie wygląda to tak, że obroty lecą na 500-600 i potem wracają do normalnych. Gaz czy benzyna nie ma różnicy. Bez klimy z obrotami wszystko w porządku. Wygląda to podobnie do tego jak się odłączy akumulator i potem trzeba trochę pojeździć zanim wolne obroty się ustabilizują. Tylko że tutaj jeżdże już drugi tydzień i nic się nie zmienia.


  • 0

#2 buczi

buczi
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 06:21, 24.05.2017

Co może być powodem przygasania silnika przy schodzeniu z obrotów przy włączonej klimatyzacji? U mnie wygląda to tak, że obroty lecą na 500-600 i potem wracają do normalnych. Gaz czy benzyna nie ma różnicy. Bez klimy z obrotami wszystko w porządku. Wygląda to podobnie do tego jak się odłączy akumulator i potem trzeba trochę pojeździć zanim wolne obroty się ustabilizują. Tylko że tutaj jeżdże już drugi tydzień i nic się nie zmienia.

Mam podobnie, ale nie zawsze. Do czyszczenia IAVC i przepustnica (tylko porządnie)


  • 0

#3 f18b2

f18b2
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:31, 30.05.2017

I U mnie się dzieje taka sytuacja. Eh akurat w upały zacząłem używać klimatyzacji i zaobserwowalem takie rzeczy. Krokowy i przepustnice czyściłem

Użytkownik f18b2 edytował ten post 16:31, 30.05.2017

  • 0

#4 scobe

scobe
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:58, 01.06.2017

Czy bez włączonej klimy przy mocnych upałach też obserwujecie jakieś dławienie? U mnie tym bardziej dławiło im cieplej było i więcej elektryki włączałem, światła, dmuchawa, wiatrak silnika i już trochę się dusił. Po włączeniu klimy (równocześnie odpalał się drugi wiatrak) robiła się katastrofa. Ostatnio przeczyściłem przepustnicę i trochę działam przy sprężarce klimy, okazało się że dokonywała żywota. Być może przy większej prędkości obrotowej zaczynała stawiać opór, lub po nagrzaniu zaczynała stawiać opór - sprzęgło strasznie nadpalone. W chwili obecnej żadnych takich objawów już nie ma.


  • 0

#5 Cloudwalking

Cloudwalking
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:46, 15.06.2017

U mnie przepustnica, zawór od wolnych obrotów oraz Egr z egr plate wyczyszczone i bez zmian w kwestii przygasania.

Za to bylem u fachowca od klimy i przed umyciem skraplacza mialem ciśnienie rzędu 13,5 bar i wg niego norma jest 16 bar czyli to ciągle zbyt malo aby to spręzarka blokowała silnik. Po dokładnym umyciu skraplacza cisnienie spadlo o ponad 1 bar i troche mniej przygasa. Faktycznie, im cieplej na dworze tym jakby bardziej przygasało.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, klimatyzacjaprzygasanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq