Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Sens smarowania przegubów

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:33, 13.05.2017

Cześć,

Mam wyjęte półosie wraz z przegubami, przebieg 165tyś. 2.0

Czy jest sens ściągać gumy z przegubów i wymieniać w nich smar? (przegub wypadałoby całkiem rozebrać, wyjąć kulki i dobrze umyć). Smar można kupić z Febesta.

Pytanie głównie do osób które widziały w jakim stanie jest smar w takich przegubach.

Rozebrałem przegub wewnętrzny prawy i smaru w nim dużo, rzadki, zielonkawy - zostawiłem, w końcu to OEM.

Rozbierać zewnętrzny?

 

 


  • 0

#2 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:15, 13.05.2017

Jeśli gumy są całe,to wszystko powinno być ok. Ja bym tego nie ruszał. Szkoda roboty. Rozbierałem już kilka razy kupione używane półosie i zawsze smaru było jak trzeba.


  • 0

#3 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 10:41, 14.05.2017

jeszcze się zastanawiam czy nie zamienić miejscami prawego z lewym (zewnętrzne), wtedy by pracowały na mniej zużytych powierzchniach czynnych 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq