Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Accord vi bicie i jeszcze raz bicie.

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 daws12

daws12
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 11.05.2017

Witam. Mam dość nietypowy problem odnośnie wibracji kierownicy. Wiec standardowo problem nasila wraz z prędkością tyle ze jadąc ze stałą prędkością np 120 kierownica stopniowo zaczyna bić coraz mocniej, w końcowej fazie wibracje czuć aż na tylniej kanapie a później stopniowo zanika. I tak w kółko. Luzów nie ma. Jednymid delikatny na drążku ale to naprawdę minimalny. Dziś podniosłem auto na lewarku odpaliłem auto wrzuciłem bieg i mam wrażenie jak by opona miała jajo. Druga strona tez. Opony nowe prawie 3letnie fuldy. Wyważone miesiąc temu też ze względu na bicie ale oczywiście nie pomogło a odniosłem wrażenie ze pogorszyło. Wulkanizator po wszystkim powiedział aby założył oponki z tyłu na przód bo bierznik lepszy. I logicznie myśląc, skoro te tez biją to znaczy ze wszystkie cztery opony są krzywe?! helpp
  • 0

#2 tomekacc

tomekacc
  • Młodszy Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 11.05.2017

Ja bym sprawdzil czy felgi sa proste, nastepnie tarcze hamulcowe a jesli nie to, to jeszcze piasty. Mialem podobnie lecz przy hamowaniu, ale sprawdzic mozesz.
  • 0

HONDA - THE POWER OF DREAM


#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:27, 11.05.2017

A nie próbowałeś jeszcze przekładać i zakładasz temat żeby ktoś wyjął czarodziejską kulę?

Nie kombinuj tylko zamieniaj przód z tyłem, bo to najprostsze na początek


  • 0

#4 daws12

daws12
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:29, 11.05.2017

Jest napisane że już było przekładane, jak koła wywazal gościu. Wole czarodziejska różdżke podobno bardziej skuteczna a jak takiej nie masz to może wypowie się ktoś kto miał podobny problem.
  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8876 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:42, 11.05.2017

Witam. Mam dość nietypowy problem odnośnie wibracji kierownicy. Wiec standardowo problem nasila wraz z prędkością tyle ze jadąc ze stałą prędkością np 120 kierownica stopniowo zaczyna bić coraz mocniej, w końcowej fazie wibracje czuć aż na tylniej kanapie a później stopniowo zanika. I tak w kółko. Luzów nie ma. Jednymid delikatny na drążku ale to naprawdę minimalny. Dziś podniosłem auto na lewarku odpaliłem auto wrzuciłem bieg i mam wrażenie jak by opona miała jajo. Druga strona tez. Opony nowe prawie 3letnie fuldy. Wyważone miesiąc temu też ze względu na bicie ale oczywiście nie pomogło a odniosłem wrażenie ze pogorszyło. Wulkanizator po wszystkim powiedział aby założył oponki z tyłu na przód bo bierznik lepszy. I logicznie myśląc, skoro te tez biją to znaczy ze wszystkie cztery opony są krzywe?! helpp

Czy to co pogrubione to znaczy że zamieniony przód z tyłem? 

Bo jakoś nie bardzo rozumiem - wulkanizator powiedział.... ale czy zrobił?

 

Szukasz rady a nie piszesz sensownie.

Przeczytaj proszę jeszcze raz i opisz co zostało rzeczywiście zrobione 

Próbowałeś pompować koła na stacji diagnostycznej i sprawdzać sprawność amortyzatorów?


  • 0

#6 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:47, 11.05.2017

Jak koledzy piszą sprawdz czy felgi są proste. Mi biło przy 120km/h właśnie przez krzywe felgi. Dałem na prostowanie i jak ręką odjął. Ale oczywiście po tygodniu jazdy znowu się wje****m w dziurę i felga się podgięła..... Ahhh te Łódzkie drogi  :ckm:


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#7 daws12

daws12
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 11.05.2017

Amortyzatory ponad 72% każdy, miesiąc temu sprawdzane. Felgi mówił ze wszystkie proste. A koła przełożone na przód, widać po bieżniku. Wczoraj założyłem zapas na jedno kolo i bicie było troszkę mniejsze. Ale czy to możliwe ze wszystkie opony są krzywe, albo felgi. Bo jak pisałem, po zamianę która była na pewno było to samo a i nawet gorzej.
Zima była też na tych letnich oponach, ale to chyba nie miało wpływu czy coś
  • 0

#8 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:28, 11.05.2017

na amorki na stacji jak Ci robią pomiary, to nie patrz, to nie są maszyny żeby sprawdzić sprawdzić sprawność amorków. Zobacz czy nie ciekną, pierwsza rzecz, pojedź na wyważanie na inną stację, mają różne maszyny i różnie to robią, mi kiedyś dopiero w 4 zakładzie dobrze wyważyli.No i moze być też taka rzecz że wyjebało opony,też się zdarza.Dla pewności ściągnąć opony z felg i sprawdzić same felgi


  • 0

#9 Abramov

Abramov
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Bochnia
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:40, 12.05.2017

No właśnie przechodziłem to i 90% już jest za mną - wibracje na kierownicy, wszyscy piszą opony, felgi, zmień, wyważ, uśmiać się idzie hahhaa - mój przypadek taki jak kolegi co założył temat alu wyprostowane opony świeże z hurtowni i co 90km+, przy 160km nie dało się jechać, wibracje....zawieszenie na trzepaczkach i oględzinach..."Panie idealne nic tylko jeździć"....hhahha. Najlepszym diagnostą jest tylko i  wyłącznie użytkownik/właściciel samochodu... . Na pierwszy ogień poszedł przegub wewn. prawy na krótkiej osi - wynik wibracje tylko w zakresie 90 - 120km, następnie wymiana sworzni wahacza górnego - rzekomo nowe bez luzów-mhmmm...CTR wpadło nowe- wynik wibracji brak :), zostało jeszcze efekt lekkiego szarpania na lewo/prawo kierownicą przy ruszaniu co na 100% do wymiany są końcówki drążka poprzecznego + zbieżność. Więc kolego daws12 posprawdzaj przeguby, sworznie góra,dół, wahacze + tulejki. Pzdr.


  • 0

#10 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 00:07, 13.05.2017

najpierw sprawdz bicie na tarczach i na piastach , a później szukać dalej


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq