W intercarsie jakieś lepsze mają po 14 zł. Tańsze po 8zł. Jest sens faktycznie te OEM?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
CO STUKA?
#46
Napisano 15:52, 01.06.2017
**************************************************
#47
Napisano 16:46, 01.06.2017
Osobiście nie bawiłbym síę w zamienniki ale jak chcesz testować to przeszkód nie widzę
#48
Napisano 20:20, 01.06.2017
Jestem w stanie zaryzykować. Kanał mam, nie dużo roboty. Tyle że w intercarsie nie mają do mojego Accorda, mają jakieś takie małe.
**************************************************
#49
Napisano 07:05, 02.06.2017
#50
Napisano 11:01, 03.06.2017
#51
Napisano 11:27, 03.06.2017
Właśnie zastanawiam się czy u mnie nie są też problemem gumy stabilizatora z tyłu - wymieniłem ale na jakiś zamiennik. W jakich sytuacjach jest słyszalny luz na tych gumach? (mimo wszystko mechanik nie stwierdził tam luzu)
Wczoraj wymieniałem gumy stabilizatora tylnego. Był już ewidentny luz - stabilizator podczas szarpania ręką poruszał się i stukał. Po wymianie gum jest sztywny, ręką nie jestem w stanie go poruszyć.
Stukanie podczas jazdy objawiało się głównie na nierównej, połatanej lub pofałdowanej nawierzchni drogi. Po wymianie gum to postukiwanie ustało.
#52
Napisano 10:34, 19.06.2017
U mnie stukanie pojawiło się po wymianie spręzyn na eibacha. Ewidentnie słychać jak stuka lewy tył przy ostrzejszych zakrętach (zwłaszcza w prawo) albo zjeździe z krawężnika. Niedawno wymieniałem łączniki stabilizatora, poza tym luzów nie było. Wybieram się też do mechanika, może coś znajdzie
#53
Napisano 22:50, 08.08.2017
Dobry wieczór wszystkim. Od niedawna jestem szczęśliwym użytkownikiem Accorda VIII gen (2010 rok). A dokładnie byłem szczęśliwym, dopóki nie pojawiły się stuki w zawieszeniu (?). Dziwne o tyle, że słychać je wyłącznie kiedy jest gorąco (26-28 st C) i przy hamowaniu przy niskich prędkościach. Głuche, delikatne popukiwanie przy naciśnięciu i potem odpuszczeniu hamulca. Byłem na diagnostyce, byłem w dwóch serwisach, sprawdzali, wszystko sztywne, żadnych widocznych luzów. Przebieg to ok 154 tys. Pomocy! Zapowiadają upały a irytacja narasta
#54
Napisano 21:03, 09.08.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#55
Napisano 12:04, 18.08.2017
W srode jestem umowiony do goscia ktory pracowal w serwisie ale postanowil otworzyc wlasny biznes na sprawdzenie zawieszenie zwrocic na cos szczegolna uwage?
Typu polosie, drazki kierownicze magiel?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
#56
Napisano 12:25, 18.08.2017
Chcialem zaczerpnac opini bo od niedawna zerocilem uwage ze cos delikatnie zaczyna mi postukiwac i slychac to bardzo delikatnie np przy ok 10 km na godzine przy skreconych kolach jak zjezdzam z jakiejs nierownosci no i wydaje mi sie ze jak wrzuci sie bieg i tak jakby za szybko sprzeglo pusci zeby tak jakby szarplo autem to tez slychac pukniecie
W srode jestem umowiony do goscia ktory pracowal w serwisie ale postanowil otworzyc wlasny biznes na sprawdzenie zawieszenie zwrocic na cos szczegolna uwage?
Typu polosie, drazki kierownicze magiel?
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Miałem to w civicu dosyć mocno słyszalne i zrobiłem tak 50 000km, w accordzie jest dużo mniejszy luz, mniej słyszalny i rzadziej.
Stuknięcie przy nagłym ruszaniu, przy szybkim puszczaniu sprzęgła, przy przejeżdzaniu przez policjanty i dodawaniu gazu podczas zjazdu.
Obstawiam, że to gdzieś na półosiach. Też mnie trochę to drażni, ale jakoś nie chce mi się specjalnie drążyć temat, może przy okazji jakiegoś przeglądu zapytam znajomego mechanika. Nie wydaje mi się, żeby to było coś niebezpiecznego, jak jeżdżę ponad 10lat hondami to chyba, każda moja tak miała
Użytkownik lukasrz edytował ten post 12:27, 18.08.2017
#57
Napisano 12:32, 18.08.2017
Tez raczej stawiam polosie, drazki kierownicze badz maglownice ale wole spytam bo z tymi mechanikami to tez roznie jest zebym nie musial calego zawiasy robic;-)Miałem to w civicu dosyć mocno słyszalne i zrobiłem tak 50 000km, w accordzie jest dużo mniejszy luz, mniej słyszalny i rzadziej.
Stuknięcie przy nagłym ruszaniu, przy szybkim puszczaniu sprzęgła, przy przejeżdzaniu przez policjanty i dodawaniu gazu podczas zjazdu.
Obstawiam, że to gdzieś na półosiach. Też mnie trochę to drażni, ale jakoś nie chce mi się specjalnie drążyć temat, może przy okazji jakiegoś przeglądu zapytam znajomego mechanika. Nie wydaje mi się, żeby to było coś niebezpiecznego, jak jeżdżę ponad 10lat hondami to chyba, każda moja tak miała
U mnie tez troche sciaga auto zalezy od drogi ale wiecej w prawo ale to byc moze nie zwiazane z tematem bo z tylu mam srube od zbieznosci zapieczona i tyl jest nie ustawiony a jest zle ale jak narazie sruba jest lepsza ode mnie
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
#58
Napisano 14:45, 18.08.2017
Tez raczej stawiam polosie, drazki kierownicze badz maglownice ale wole spytam bo z tymi mechanikami to tez roznie jest zebym nie musial calego zawiasy robic;-)
U mnie tez troche sciaga auto zalezy od drogi ale wiecej w prawo ale to byc moze nie zwiazane z tematem bo z tylu mam srube od zbieznosci zapieczona i tyl jest nie ustawiony a jest zle ale jak narazie sruba jest lepsza ode mnie
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Są zakłady które radzą sobie z zapieczoną śrubą, specjalnym sprzętem grzejącym. Ja mam tip top zbieżność i zawias, opony nowe i też mi na prawo ciągnie na trasie jak puszczę kierownice i z tego co czytam to walka z wiatrakami w tym aucie, ludzie/forumowicze tak mają w 7geni, zbytnio mi nie przeszkadza bo zwykle jak jadę trzymam kierownicę szkoda iść w koszty jak auto zachowuje się dobrze. Byłem na geometrii Hunter 3D, dniagnostyce, w doświadczonym serwisie HONDY oraz w ASO, auto bez zastrzeżeń.
Użytkownik lukasrz edytował ten post 14:47, 18.08.2017
#59
Napisano 22:25, 18.08.2017
Dorzucę swoje trzy grosze. Mnie też stukało coś z przodu, obstawiałem łączniki staba, jednak nikt nie potrafił dokładnie ustalić, co konkretnie, ponieważ niby było wszystko sztywne. I tak jeździłem przez kilka miesięcy z popukującym na drobnych nierównościach, przy niewielkich prędkościach zawieszeniu. Podczas urlopu zrobiłem też trochę km /wiele na strasznych drogach/, po powrocie Honda raz jeszcze na warsztat, bo stuki okazały się być bardziej wyraźne. Wynik badania - luz na łącznikach staba i na sworzniu górnym lewym. Dziś wymieniłem, zarówno łączniki /555/, jak rzecz jasna te sworznie górne /też 555/, no i prewencyjnie gumy staba na ori Hondy. Przejechałem 20 km, testuję nadal, ale jest zdecydowanie ciszej i na razie stuków, które tak bardzo mnie irytowały - brak, oczywiście zobaczymy dalej.
#60
Napisano 22:54, 18.08.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, STUKI, TULEJE WAHACZA, SWORZNIE, MAGLOWNICA, PUKANIE
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych