Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wzrost temperatury silnika

VI uszczelka temperatura

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 qpqp

qpqp
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:qp
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:53, 11.05.2017

Mam mały problem Honda accord coupe 2,0  , 1999r

ostatnio przegoniłem swoją Hondę  , Kraków - Wrocław  180 / 220 km/h

w drodze powrotnej gdy zatrzymałem się  w mc Drive temperatura silnika skoczyła prawie pod czerwone pole.

W zbiorniku wyrównawczym zauważyłem ,że jest jakaś maż ( chyba olej ) nie dużo ale jest.

Jeżdżę już tak kilka dni i jest tak że gdy lecę autostradą jest ok a jak wjadę w miasto to wskazówka znów się

podnosi ale co ciekawe nie zawsze. Dodam że płyn i olej sprawdzone . Czy to na 100 % uszczelka pod głowicą ?


  • 0

#2 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:14, 11.05.2017

Jest duże prawdopodobieństwo. Nie jeźdź z tym, bo zakatujesz silnik i zasyfisz układ chłodzenia.

Wysłane za pomocą mTalk
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#3 qpqp

qpqp
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:qp
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:36, 11.05.2017

Jak to najlepiej sprawdzić w 100%  ?  mechanik powiedział ,że korek od chłodnicy nie trzymał  ciśnienia i założył mi nowy. Teraz Cisnienie w układzie trzyma ale jest tak samo. Dziś przejechałem 50 kilometrów autostradą  i ok ale wjechałem w miasto pierwsze światła i skoczyła temperatura prawie pod czerwone ale zaraz spadła i już było ok.


  • 0

#4 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:23, 11.05.2017

A wentylatory Ci się włączają?

 

UPG można sprawdzić testem spalin w płynie chłodniczym.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#5 qpqp

qpqp
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:qp
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:15, 11.05.2017

Ok dzięki tak zrobię. Wentylator się załącza


  • 0

#6 staroniek

staroniek
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCL75408C208222
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:05, 11.05.2017

A pompe wody przy rozrzadzie Ty wymieniał?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 Slimin

Slimin
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wola Rafałowska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iLs
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:33, 12.05.2017

U mnie takie same objawy, olej czysty, w płynie też maźi nie ma, wentylatory pracują, oba węże ciepłe ale jeszcze termostat warto sprawdzić. 


  • 0

#8 qpqp

qpqp
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:qp
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:43, 12.05.2017

Pompa wody przy rozrządzie była wymieniona. Co ciekawe wczoraj gdy wjechałem na osiedle po przejechaniu 50 kilometrów autostradą , temperatura podniosła się  po za połowe a wentylator sie nie załączył


  • 0

#9 qpqp

qpqp
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:qp
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:33, 13.05.2017

Jeszcze ciekawa sprawa ze jak temperatura wzrasta włączam klimek i jest ok .może to nie koniecznie uszczelka ...
  • 0

#10 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:15, 14.05.2017

Może jeszcze być termostat. Ale obstawiałbym jednak uszczelkę... Czytając wcześniejsze wpisy...

Wysłane za pomocą mTalk
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#11 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:36, 16.05.2017

Obstawiam umierający termowyłącznik wentylatorów zamontowany na obudowie termostatu. Szczególnie, że piszesz iż załączenie klimy pomogło a wcześniej, że temperatura wzrosła powyżej połowy skali a wiatraki ci się nie załączyły.

Użytkownik pegal edytował ten post 19:37, 16.05.2017

  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#12 qpqp

qpqp
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:qp
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:01, 25.05.2017

powiem tak dwa dni temu wyczyscelem zebra hlodnicy z syfu wymieniłem termostat iPod dwóch dni zrobiłem 250 kilometrów i jest ok :) chyba pomogło. zaznaczę że stary termostat po zalaniu wrzątkiem lekko się tylko uchylił tak na 2 mm .więc liczę że to to :) 🤗
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, uszczelka temperatura

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq