Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Zwiększanie obrotów nie zwiększa mocy

VI brak mocy

Najlepsza odpowiedź vova777 , 17:40, 09.05.2017

Wygląda na koniec sprzęgła (ślizga sie)

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 fantazyn

fantazyn
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Dosin (koło W-wy)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:37, 09.05.2017

Hej,

 

już drugi raz zauważyłem, że po ostrym hamowaniu (chociaż nie wiem czy to ma związek) moja Honda (2001, 1.8) dziwnie się zachowywała. Dodałem gazu, obroty ładnie rosły, ale samochód nie przyspieszał, albo robił to bardzo powoli. Zmiana biegów nie pomagała (nie było widać różnicy w zachowaniu).

 

Prawdopodobnie będę musiał znaleźć jakiegoś mechanika, żeby to sprawdził, ale chciałbym się wcześniej przygotować.

 

W ten weekend chciałem zrobić jakieś 600 km i mam teraz obawy (na pewno nie będę ryzykownie wyprzedzał : )).


  • 0

#2 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 17:40, 09.05.2017   Najlepsza odpowiedź

Wygląda na koniec sprzęgła (ślizga sie)

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 fantazyn

fantazyn
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Dosin (koło W-wy)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:47, 09.05.2017

Dzięki za szybką odpowiedź!

 

Jaki może być przybliżony koszt wymiany (żeby nie dać się oszukać)? : )


  • 0

#4 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 18:04, 09.05.2017

majster koniec sprzęgła na banke.. kiedyś jak byłeś u mnie to mówiłem że niebawem będzie koniec. jak trzeba pomocy numer znasz


  • 0

#5 Dejwiss

Dejwiss
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Chojnice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:23, 09.05.2017

A tak poza tematem. Jak sprzęgło padnie to nagle czy będą jeszcze jakieś oznaki co każdy by się zorientował że trzeba wymienić ?

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 103
Wzorowa

Napisano 06:45, 10.05.2017

Chodzi bardzo ciezko. Bierze na samym dole
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:34, 10.05.2017

Ałłłaaa, też odczułem ból kosztów wymiany.

Fantazyn, ja w 2015r. wyjeżdżam (jeszcze wtedy od narzeczonej) z podwórka, a górka nie mała... Dojeżdżam do szczytu, wyjeżdżam na prostą i ten sam efekt co u Ciebie - obroty w górę, prędkość bez zmian. Ledwo do siebie dojechałem. No i oczywiście po dojechaniu ten typowy smród spalonego sprzęgła. Okazało się, że do wymiany tarcza, docisk, to jeszcze i wysprzęglik wymieniłem. Za same części dałem jakoś 900-950zł. Dokładnie nie pamiętam, ale za robociznę nie wyszło mnie więcej jak 300zł.

No ale do dzisiaj mam spokój. Po naprawie odrazu było czuć, że nawet sam pedał sprzęgła łapie lepiej, niż przed wymianą. Do dzisiaj wszystko (odpukać!) chodzi jak należy.

 

 

Aż z ciekawości zajrzałem na mojego motostata.

Dałem za całość 1220zł. A więc skoro za robotę wyszło 300zł, to za tarczę, docisk i wysprzęglik dałem 920zł. Nie podam Ci w tej chwili jaka firma podzespołów, ale w teczce z paragonami powinienem to mieć.


Użytkownik Palo edytował ten post 08:45, 10.05.2017

  • 0

#8 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:49, 10.05.2017

Chodzi bardzo ciezko. Bierze na samym dole

Moim zdaniem w miarę ubywania tarczy zaczyna brać coraz wyżej, mogę się mylić.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#9 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:30, 10.05.2017

Ok. 600 zł części. Robota ok.300
  • 0

#10 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 103
Wzorowa

Napisano 07:15, 11.05.2017

Moim zdaniem w miarę ubywania tarczy zaczyna brać coraz wyżej, mogę się mylić.


Mylisz sie ;)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#11 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:24, 11.05.2017

Mylisz sie ;)

 

 

A mogę prosić o jakąś teorię dlaczego? ;-)


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#12 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 12:55, 11.05.2017

w moim niebieskim strupie 6 gen brało na samej górze docisk miał rów na łopatkach a tarcza juz nity darła :D


  • 0

#13 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:16, 13.05.2017

W miarę zużycia tarczy bierze coraz wyżej i może się ślizgać jak już dochodzi do nitów zgadza się ale w miarę zmęczenia słoneczka bierze coraz niżej i to drugie występuję także. Suma sumarów bierze coraz niżej i może się jeszcze ślizgać :)


Użytkownik Kryss edytował ten post 19:17, 13.05.2017

  • 0

#14 fantazyn

fantazyn
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Dosin (koło W-wy)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:03, 18.05.2017

Dzięki wszystkim za wskazówki - oczywiście sprzęgło (dziękuję Wolek).

 

Następnym razem na podstawie zdjęć mam nadzieję, że na tym forum uda mi się zrobić przegląd samochodu ; )


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, brak mocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq