Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Accord VI, Coupe 2.0, półosie - wymiana, opcje...

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Angus

Angus
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:18, 05.05.2017

Temat dotyczy Hondy Accord Coupe 2.0(F20B5), 99r. Mój mechanik poinformował mnie, że za jakiś czas przyjdzie mi się zmierzyć z wymianą półosi - komplet. Czy są jakieś inne opcje oprócz ASO(komplet 6K) ?, z tego co przeczytałem regeneracja odpada, z używkami różnie, a zamienników brak. Dajcie znać.
  • 0

#2 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:25, 08.05.2017

a to niby dlaczego ? jakie są objawy tej awarii, że mechanik tak stwierdził?

cóż takiego się z nimi dzieje, że dopiero za jakiś czas miałbyś je wymieniać? korozja? 


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#3 Angus

Angus
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:36, 08.05.2017

Poinformowano mnie, że jest delikatny luz na wieloklinach.


Użytkownik Angus edytował ten post 10:54, 08.05.2017

  • 0

#4 majewa

majewa
  • Forumowicz
  • 4 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:08, 08.05.2017

czuć drgania przy przyspieszaniu na 2 i 3 biegu?


  • 0

#5 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:20, 09.05.2017

czuć drgania przy przyspieszaniu na 2 i 3 biegu?

to nie półosie do wymianym, tylko przeguby wewnętrzne. 

miałem taką "awarię" u siebie. pod warszawą jest taki warsztat co się zajmuje właśnie przegubami i tam pojechałęm ze zdemontowanymi półosiami.... wzieli na stół, posprawdzali i od ręki mi wymienili jeden przegub wewnętrzny , bo faktycznie już coś tam miał luzu i po sprawie.... zabieg nie przekroczył 200 PLN (nie pamiętam ile dokładnie)


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#6 Angus

Angus
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:17, 09.05.2017

Żadnych drgań przy przyspieszaniu nie odnotowałem.


  • 0

#7 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:22, 09.05.2017

no to skoro nie ma drgań, to nie kumam, co miał na myśli mechanik... luzy na wieloklinie... chciałbym to pomacać, może się gościu trochę przestrzelił z diagnozą, bo nasze półosie nie siedzą aż tak mocno sztywno, do tego występuje delikatny luz wzdłużny na półosiach, ktory jest jak najbardziej normalny....

 

tak czy siak, do póki nie zaobserwujesz żadnych niepokojących drgań przy przyspieszaniu, czy charakterystycznego "strzelania" "chrobotania" z przegubów zewnątrznych ..... to nie myśl o żadnych wymianach półosi

 

szkoda sobie głowę psuć


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#8 Angus

Angus
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:15, 09.05.2017

Dziękuję za informacje, rozumiem, że w razie 'W' zostaje tylko ASO i zmieników brak, tak ?


  • 0

#9 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 21:20, 10.05.2017

nie koniecznie.... jest gdzieś zakład co robi półosie na zamówienie, bodajże zigi do swojego brał.... jak gdzieś wyszperam adres to podrzucę


  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#10 Angus

Angus
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:30, 11.05.2017

Ok, super - czekam na info, informacja ważna rzecz ;)


  • 0

#11 Revan

Revan
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Gliwice
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:53, 19.11.2017

Podepne sie pod temat. Najprawdopodobniej czeka mnie temat wymiany półośi i przeg. wewn. Poniewaz od 80km/h zaczyna sie wyczowalne bicie a przy 120 to jakby cala karoserija miala drgania. kola wywazane 3 razy i nic, zawieszenie ok wiec pewnie juz tylko to pozostaje... Mysle o regeneracji ale w miedzyczasie napotkalem ta strone: https://all4honda.co...-r-details.html

Pytanie czy polosie i przeguby z wersji Type-R Benda pasowac do mojej 2.3? poszukuje jeszcze rozmiaru lozyska do podpory polosi. 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq