Najlepsza odpowiedź Seth , 10:02, 05.05.2017
luzy zaworowy za ciasno i to bardzo, prawie pewne
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź Seth , 10:02, 05.05.2017
luzy zaworowy za ciasno i to bardzo, prawie pewne
Przejdź do postuNapisano 09:21, 05.05.2017
Chciałem się Was poradzić ponieważ posiadam bardzo denerwujący problem.
Opis: Sytuacja zawsze rano lub po postoju 8 godzinnym. Odpala z pierwszego po po jakiś 10 sekundach gaśnie (gdy samochód stoi), przy kolejnym odpaleniu bardzo długo kręci (10-15 sekund) słychać ze próbuje załapywać ale gaśnie, po odpaleniu znowu gaśnie i tak około 4 raz, a potem już chodzi normalnie. Jeśli z rana się odpali i nie zatrzymuje tylko jedzie cały czas to nie zgaśnie chyba że na skrzyżowaniu i tak z 4 skrzyżowania i potem już problemu nie ma. Dodam, że problem występuje przy benzynie oraz LPG. Ale testy robione na wyłączonym LPG.
Sprawdzone:
HDS - brak błędów
profilaktycznie wymienione świece
Przypuszczenie:
luzy zaworowe - zbyt ciasne ? tego sam się nie podejmę a na razie czasu na odstawienie do mechanika mało wiec może macie jeszcze inny pomysł
Napisano 10:28, 05.05.2017
luzy zaworowy za ciasno i to bardzo, prawie pewne
też tak właśnie sądze że nic innego nie powinno być problemem, jedyne co tylko czy przy ciasnych zaworach powinien tak ładnie odpalać i chodzić przez kilkanaście sekund ? czy odrazu powinien miec problemy z odpalaniem
Użytkownik maxi.serwis edytował ten post 10:29, 05.05.2017
Napisano 13:35, 05.05.2017
no czyli szczelinomierz w dłoń i zaglądamy pod dekielek, wykorzystam Twoja instrukcje i pewnie temat przez weekend ogarnę
Napisano 20:39, 05.05.2017
Napisano 22:01, 05.05.2017
Napisano 20:16, 06.05.2017
Napisano 20:21, 06.05.2017
No i Panowie sprawa rozwiązana. Poszlo w 3 godzinki, chyba nie tak zle jak na pierwszy raz. Luzy na zaworach ssacych byly minimalnie od normy za ciasne ale na wydechowych luzu nie bylo na zadnych 4 cylindrach. Teraz chodzi silniczek jak nowy. Dzieki za manuala z regulacja. Najbardziej zeszlo mi na ustawieniu pozycji tlokow.
zaglądaj teraz co 15tkm i będzie ok
musiało być grubo z wydechowymi, że takie problemy miałeś..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
Napisano 20:37, 06.05.2017
Napisano 20:37, 06.05.2017
i po raz kolejny potwierdza się to, że przy lpg wydechowe się mocniej zacieśniają niż ssące..co reguluje silniki z lpg to tak jest..na benzynie delikatne korekty a na lpg często trzeba 16ście zaworów regulować..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
Napisano 20:59, 06.05.2017
Napisano 17:37, 07.05.2017
Silnikiem nie mialem problemu od samego poczatku kak kipilemczyli 30tys. Propblem nagle zaczął sie jakies 3 tys temu, tak nagle bez narastania problemu. Co moglo spowodowac tak nagle zmniejszenie luzow?
Użytkownik maxi.serwis edytował ten post 19:47, 07.05.2017
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych