Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

2.0 i dziwne gaśnięcia po większym postoju

VII silnik gaśnie problem odpalanie

Najlepsza odpowiedź Seth , 10:02, 05.05.2017

luzy zaworowy za ciasno i to bardzo, prawie pewne

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:21, 05.05.2017

Chciałem się Was poradzić ponieważ posiadam bardzo denerwujący problem.

 

Opis: Sytuacja zawsze rano lub po postoju 8 godzinnym. Odpala z pierwszego po po jakiś 10 sekundach gaśnie (gdy samochód stoi), przy kolejnym odpaleniu bardzo długo kręci (10-15 sekund) słychać ze próbuje załapywać ale gaśnie, po odpaleniu znowu gaśnie i tak około 4 raz, a potem już chodzi normalnie. Jeśli z rana się odpali i nie zatrzymuje tylko jedzie cały czas to nie zgaśnie chyba że na skrzyżowaniu i tak z 4 skrzyżowania i potem już problemu nie ma. Dodam, że problem występuje przy benzynie oraz LPG. Ale testy robione na wyłączonym LPG.

 

Sprawdzone:

HDS - brak błędów

profilaktycznie wymienione świece

 

Przypuszczenie:

luzy zaworowe - zbyt ciasne ? tego sam się nie podejmę a na razie czasu na odstawienie do mechanika mało wiec może macie jeszcze inny pomysł 

 


  • 0

#2 Seth

Seth
  • Administrator
  • 5793 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 55
Super

Napisano 10:02, 05.05.2017   Najlepsza odpowiedź

luzy zaworowy za ciasno i to bardzo, prawie pewne


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:28, 05.05.2017

luzy zaworowy za ciasno i to bardzo, prawie pewne

 

też tak właśnie sądze że nic innego nie powinno być problemem, jedyne co tylko czy przy ciasnych zaworach powinien tak ładnie odpalać i chodzić przez kilkanaście sekund ? czy odrazu powinien miec problemy z odpalaniem


Użytkownik maxi.serwis edytował ten post 10:29, 05.05.2017

  • 0

#4 Seth

Seth
  • Administrator
  • 5793 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 55
Super

Napisano 13:07, 05.05.2017

Moze odalic normalnie i potem miec problem
Moze tez odrazu ciezko odpalac
Roznie
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:35, 05.05.2017

no czyli szczelinomierz w dłoń i zaglądamy pod dekielek, wykorzystam Twoja instrukcje i pewnie temat przez weekend ogarnę


  • 0

#6 Seth

Seth
  • Administrator
  • 5793 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 55
Super

Napisano 13:39, 05.05.2017

najwyższa pora :)


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 stefanek

stefanek
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Dolny Ślàsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:39, 05.05.2017

Miałem podobnie. Na zaworach wydechowych jednego tloka nie bylo wogole szczeliny. Do dziela
  • 0

#8 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:01, 05.05.2017

A jeśli regulacja luzu nie pomoże to zakrecamy zawor na butli lpg i wypalamy gaz a potem jazda na samym pb
  • 0

#9 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 06.05.2017

No i Panowie sprawa rozwiązana. Poszlo w 3 godzinki, chyba nie tak zle jak na pierwszy raz. Luzy na zaworach ssacych byly minimalnie od normy za ciasne ale na wydechowych luzu nie bylo na zadnych 4 cylindrach. Teraz chodzi silniczek jak nowy. Dzieki za manuala z regulacja. Najbardziej zeszlo mi na ustawieniu pozycji tlokow.
  • 0

#10 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4186 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 114
Super

Napisano 20:21, 06.05.2017

No i Panowie sprawa rozwiązana. Poszlo w 3 godzinki, chyba nie tak zle jak na pierwszy raz. Luzy na zaworach ssacych byly minimalnie od normy za ciasne ale na wydechowych luzu nie bylo na zadnych 4 cylindrach. Teraz chodzi silniczek jak nowy. Dzieki za manuala z regulacja. Najbardziej zeszlo mi na ustawieniu pozycji tlokow.

zaglądaj teraz co 15tkm i będzie ok ;)

 

musiało być grubo z wydechowymi, że takie problemy miałeś..


  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#11 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:37, 06.05.2017

No niebylo luzu na wszystkich wydechowych. Ciasne kak cholera
Dziwne ze tylko wydechowe byly tak rozjechane
  • 0

#12 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4186 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 114
Super

Napisano 20:37, 06.05.2017

i po raz kolejny potwierdza się to, że przy lpg wydechowe się mocniej zacieśniają niż ssące..co reguluje silniki z lpg to tak jest..na benzynie delikatne korekty a na lpg często trzeba 16ście zaworów regulować..


  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#13 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:59, 06.05.2017

Dokładnie regulowalem 16 sztuk
  • 0

#14 maxi.serwis

maxi.serwis
  • Forumowicz
  • 152 postów
  • Skąd:Zduńska Wola
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:37, 07.05.2017

Silnikiem nie mialem problemu od samego poczatku kak kipilemczyli 30tys. Propblem nagle zaczął sie jakies 3 tys temu, tak nagle bez narastania problemu. Co moglo spowodowac tak nagle zmniejszenie luzow?


Użytkownik maxi.serwis edytował ten post 19:47, 07.05.2017

  • 0

#15 Seth

Seth
  • Administrator
  • 5793 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 55
Super

Napisano 20:47, 07.05.2017

Luzy nagle sie nie zmniejszyly
Musisz regulowac co 15 tys i tyle
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, silnik, gaśnie, problem, odpalanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq