Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Problem z automatem

VIII automat AT skrzynia problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 petez

petez
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:13, 03.05.2017

Czolem Panowie,

 

mam zagwozdke z moim automatem. Na zimnym silniku przy ruszaniu slychac buczenie. Objaw ustepuje po kilku kilometrach jak samochod sie nagrzeje. W zimie bardzo slychac , obecnie gdy zrobilo sie cieplej, jest ciszej i szybciej zanika, ale nadal wystepuje. Olej w skrzyni oczywiscie zmieniony. Mam pewne dejavu - w poprzednim acco 7 gen ten nieszczesny walek przy sprzegle, ale tutaj odglos inny, delikatny basik :)

 

pozdro

 

 


  • 0

#2 petez

petez
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:41, 30.09.2017

Czolem Panowie,

 

mam zagwozdke z moim automatem. Na zimnym silniku przy ruszaniu slychac buczenie. Objaw ustepuje po kilku kilometrach jak samochod sie nagrzeje. W zimie bardzo slychac , obecnie gdy zrobilo sie cieplej, jest ciszej i szybciej zanika, ale nadal wystepuje. Olej w skrzyni oczywiscie zmieniony. Mam pewne dejavu - w poprzednim acco 7 gen ten nieszczesny walek przy sprzegle, ale tutaj odglos inny, delikatny basik :)

 

pozdro

Witam,

 

Dzisiaj bylem w ASO - po opisaniu problemu zasugerowano ze moze to byc uszkodzony silownik VTEC.

 

Nie znalazlem czegos takiego jak silownik VTEC, ale jest zawor VTEC.

 

Ma ktos moze jakies doswiadczenie z usterkami tego zaworu ? Czy moze powodowac na zimnym silniku chrobotanie/żeżenie ?

 

Koszt wymiany z robocizna okolo 1800 zeta,

 

Pozdro


  • 0

#3 petez

petez
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:05, 30.09.2017

Panowie znalazle na internetach nagrany film z tym samym problemem:

 


  • 0

#4 petez

petez
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:33, 16.10.2017

Czesc,

 

Panowie, kolejna odslona.

 

Maielm podejrzenie ze to jednak nie automat, ani tez sprzeglo.

 

Wymienilem w sobote pasek wielorolkowy i dwie rolki. Nie pomoglo.

 

Autor tego filmiku 

 

 

napisal ze to nocna / poranna wilgoc na tarczach hamulcowych ?

 

Macie pomysl w jaki sposob to wilgoc mialaby wplywac na tarcze ?

 

 

Pozdro


  • 0

#5 opalaszek

opalaszek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Accord CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:24, 16.10.2017

U mnie Są identyczne objawy i zastanawiam się co to może być :/
Auto w garażu 20C wiec nie ma mowy aby była wilgoć :/
  • 0

#6 petez

petez
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:41, 16.10.2017

Czesc,

 

Ale Ty masz 7 gena , tam byl problem z walkiem, poczytaj tutaj:

 

http://www.accordklu...wanie-sprzegła/

 

moze to ten walek sprzeglowy ? Mialem to w 7 genie,

 

Piotr


  • 0

#7 WoWi

WoWi
  • Auto Roku 2017
  • 327 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:3.7
  • Wersja:Premium
  • KM:345+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2016
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:58, 16.10.2017

A ten odgłos wycia wzmacnia się wraz z dodawaniem gazu? 
Na wolnych obrotach na P słychać to wycie?
Żeby wyeliminować rolki (wymieniłeś 2 z bodajże 5) najlepiej odpalić auto bez paska wielorowkowego.


Użytkownik WoWi edytował ten post 20:00, 16.10.2017

  • 0

#8 opalaszek

opalaszek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Accord CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:22, 16.10.2017

Czesc,

Ale Ty masz 7 gena , tam byl problem z walkiem, poczytaj tutaj:

http://www.accordklu...wanie-sprzegła/


moze to ten walek sprzeglowy ? Mialem to w 7 genie,

Piotr



Od niedawna VIII
Nie zaktualizowałem jeszcze danych.
U mnie dźwięk pojawia się tylko na zasprzeglonej skrzyni czyli na D

Ruszając odrobine żwawiej odgłos jest głośniejszy (dziwny pisk)
Z pedałem w podłodze nie testowałem bo zimne auto.
  • 0

#9 maniekx

maniekx
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:11, 22.10.2017

Mam dokładnie to samo. To coś ze skrzynią, próbowałem ruszyć z drugiego biegu i tego dźwięku nie ma, tylko na pierwszym. Sama skrzynia pracuje prawidłowo, przełącza dobrze, nie szarpie.


  • 0

#10 opalaszek

opalaszek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Accord CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:12, 24.10.2017

U mnie ruszając z 2 również cisza, ale zauważyłem ze czasami ten dźwięk potrafi sie nawet na rozgrzanym silniku pojawić (stojąc w korku)
  • 0

#11 petez

petez
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Krakow
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:38, 24.10.2017

Sprawdzaliscie poziom oleju w skrzyni zgodnie z procedura ? 

 

Moja nadzieja jeszcze w tym ze jest go za duzo / za malo.


  • 0

#12 opalaszek

opalaszek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Accord CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:35, 24.10.2017

Z tego co mi wiadomo to sprawdza się na rozgrzanym silniku po upływie czasu a jeżeli tak to w moim przypadku jest go jakieś 2mm nad górna kreska czyli za dużo.
Spróbuje w tym tyg jakoś go spuścić :/
  • 0

#13 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 10:43, 24.10.2017

2mm nad górna kreska, to jest błąd pomiarowy 😎

Nawet bym tego nie ruszał, zresztą Muzyczka od X lat podczas zmiany statycznej wlewa 4l zamiast prawie 3l i jest wszystko ok..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#14 gielda211

gielda211
  • Nowy
  • 11 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:02, 24.10.2017

Podlaczam sie do tematu. Problem pokazal sie dzis na zimnym silniku przy okolo 7 stopniach na dworzu. Tylko przy ruszaniu na wolnych obrotach.
  • 0

#15 opalaszek

opalaszek
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Accord CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 24.10.2017

2mm nad górna kreska, to jest błąd pomiarowy 😎


To skoro takie 2mm można traktować jako błąd pomiarowy to gdzie szukać przyczyny ?

Ps.
Ciebie ten dźwięk nie drażnił? Bo był od od razu po kupnie tylko na samym początku człowiek jakoś zbytnio uwagi do tego nie przywiązywał :/


Problem również i na wstecznym występuje.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, automat, AT, skrzynia, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq