Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
IV

Różnice wiązki USA vs EU

IV Wziazka Przekładka Tempomat Klimatyzacja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pitek

Pitek
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:133
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:29, 30.04.2017

Witam.
Jestem w posiadaniu Accorda IV gen CC9. Mój silnik już ledwie zipie dlatego myślę o przekładce silnika z CB7 2.2l. Ale skoro mam całe auto z wyposażeniem myślałem żeby przełożyć całe wyposażenie czyli tempomat, klime, poduszka powietrzna do mojego z wyposażeniem takim jak, ABS i szyberdach. Tu się zastanawiam czy napotkam jakieś przeszkody gdy będę chciał to wyposazenie połączyć? Są jakieś kostki w które można się podpiąć czy trzeba przeprowadzić wiązki? Macie jakieś wskazówki?

Z góry przepraszam jeśli to nie ten dział nie wiedziałem gdzie mogę to dodać :-)
  • 0

#2 jaca

jaca
  • Forumowicz
  • 976 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 08:50, 01.05.2017

wydaje mi się, że nie powinno być dużych różnic, w USA inaczej podłączone sa kierunkowskazy przednie (migają na przemian z pozycją). Dodatkowo sterowanie centralnego od wewnątrz jest w klamkach i EU nie ma pod to wiązki podprowadzonej, ale tego chyba nie będziesz ruszał.


  • 0

#3 Pitek

Pitek
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:133
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:45, 01.05.2017

Nie przeszkadza mi to a nawet bym się pokusił o takie kierunki :-D Sterowanie centralnym od wewnątrz raczej zostaje

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 stanek

stanek
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Sieniawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Cc1
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:56, 01.05.2017

Jest to niestety nie takie proste jak by się miało zdawać !

Bez bólu przełożysz tylko klimę , dołożysz przekaznik , wentylator , chłodnice , skraplacz rurki , kompresor  ,dopniesz  brakującą wiazke pod maską , guzik w srodku masz pod zaslepka i bedzie Ci to działać ... cała reszta jak poduszka , tempomat to już nie takie proste !!

 

Po pierwsze nie bedzie Ci nic pasowało , nie ma kostek do podłączenia !

Licznik Z tej wersji USA ma inne kostki i inne kontrolki - nie pasuje  do wersji EU

Poducha -do zmiany cała obudowa kolumny kierowniczej + wiązka , komputer poduszki , sensory pod nogami , kierownica i taśma  iiiiii niestety znowu ten nieszczęsny licznik - bo na nim masz kontrolkę poduszki

 

Chyba lepiej było by przełożyć cala instalacje auta , tylko wtedy zostaje Ci zabawa z ABS em


  • 0

#5 Pitek

Pitek
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:133
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:33, 03.05.2017

Przeszło mi przez myśl żeby cała instalacje przełożyć i chyba tak będzie najprościej z wszystkich możliwości

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: IV, Wziazka, Przekładka, Tempomat, Klimatyzacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq