XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Różnice wiązki USA vs EU
#1
Napisano 22:29, 30.04.2017
Jestem w posiadaniu Accorda IV gen CC9. Mój silnik już ledwie zipie dlatego myślę o przekładce silnika z CB7 2.2l. Ale skoro mam całe auto z wyposażeniem myślałem żeby przełożyć całe wyposażenie czyli tempomat, klime, poduszka powietrzna do mojego z wyposażeniem takim jak, ABS i szyberdach. Tu się zastanawiam czy napotkam jakieś przeszkody gdy będę chciał to wyposazenie połączyć? Są jakieś kostki w które można się podpiąć czy trzeba przeprowadzić wiązki? Macie jakieś wskazówki?
Z góry przepraszam jeśli to nie ten dział nie wiedziałem gdzie mogę to dodać
#2
Napisano 08:50, 01.05.2017
wydaje mi się, że nie powinno być dużych różnic, w USA inaczej podłączone sa kierunkowskazy przednie (migają na przemian z pozycją). Dodatkowo sterowanie centralnego od wewnątrz jest w klamkach i EU nie ma pod to wiązki podprowadzonej, ale tego chyba nie będziesz ruszał.
#3
Napisano 12:45, 01.05.2017
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 21:56, 01.05.2017
Jest to niestety nie takie proste jak by się miało zdawać !
Bez bólu przełożysz tylko klimę , dołożysz przekaznik , wentylator , chłodnice , skraplacz rurki , kompresor ,dopniesz brakującą wiazke pod maską , guzik w srodku masz pod zaslepka i bedzie Ci to działać ... cała reszta jak poduszka , tempomat to już nie takie proste
Po pierwsze nie bedzie Ci nic pasowało , nie ma kostek do podłączenia !
Licznik Z tej wersji USA ma inne kostki i inne kontrolki - nie pasuje do wersji EU
Poducha -do zmiany cała obudowa kolumny kierowniczej + wiązka , komputer poduszki , sensory pod nogami , kierownica i taśma iiiiii niestety znowu ten nieszczęsny licznik - bo na nim masz kontrolkę poduszki
Chyba lepiej było by przełożyć cala instalacje auta , tylko wtedy zostaje Ci zabawa z ABS em
#5
Napisano 17:33, 03.05.2017
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: IV, Wziazka, Przekładka, Tempomat, Klimatyzacja
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych