Musisz mieć włączoną korektę po temperaturze lpg. Mało gaziarzy chce to ustawiać i po prostu podwyższają temp przełączania. Czy instalacja była strojona podczas jazdy ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Temperatura przełączania na LPG
#16
Napisano 22:46, 05.05.2017
#17
Napisano 22:48, 05.05.2017
Temperatura przełączania jest ok. Regulacja zaworów pomogła ale jeszcze czuję że trochę szarpie. Tylko już nie wiem gdzie mam szukać...
Po regulacji zaworów miałeś strojone LPG?? Zawsze w takiej kolejności, najpierw zawory, później mapa..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#18
Napisano 00:02, 06.05.2017
#19
Napisano 16:06, 27.06.2017
Na początku miałem ustawione 30'C, obecnie 40'C. Ale problemem w szarpaniu były lejące wtryski. Po zmianie wtrysków jak ręką odjął.
#20
Napisano 15:03, 08.08.2017
JA się dołączę do pytanie temperatur wam tez Accordy tasz szybko nabieraja temperatury, ja po nocy 07.08.17 na 08.08 dosc chłodno było po przejechaniu 300m puk i lpg temperatura na wskaźniku oczywiście była silnik tez nagrzany ale nie za szybko to
Kupiony Civic USA 2006
Trabant 601 z 1991
#21
Napisano 09:58, 09.08.2017
Temperatura może być ustawiona i na 25 stopni i nic się nie stanie. Nie ważne jak szybko się przełączy. Ważne że będzie miał osiągniętą określoną temperaturę.
Przed sekwencją gaz był przełączany na obroty rosnące bądź opadające tam czasem był problem, ale i tak zimą zanim zdążyłeś 2 wrzucić to już zazwyczaj jechałeś na gazie i co??... Nic te auta jeżdżą nadal i mają cały czas te same instalacje gazowe.
Jak dla mnie odnosząc się do wypowiedzi z temperaturą 40 stopni... wg. mnie lekka przesada, szczególnie jak nie robisz długich tras, bo wtedy zdecydowaną większość czasu jeździsz na PB i jaki wtedy sens mieć LPG? Silnik to nie szklana porcelana. Jak dobrze masz dobrany gaz, dobre elementy to możesz go doładować nawet i przy 20 stopniach podtlenkiem LPG. Gaz jest po prostu bardziej "suchy" i jego temperatura w formie dostarczanej jest niższa niż Pb dlatego ustawiani na temperaturę. Jak silnik ma 20 stopni to już sobie poradzi bo nie "zamrozi" parownika itp. Głowica jest alu odlew, zawory zazwyczaj stalowe, to nie są elementy które przy nagłej różnicy 100 stopni mają prawo się zniszczyć. Czasem czytając niektóre tematy mam wrażenie jakby niektórzy traktowali silniki i ogólnie elementy w aucie jak coś co zaraz ma się rozsypać. Ale pamiętajcie że jak oddajecie auto do mechanika i on nie może odkręcić śruby to zabiera się za tzw. przyjaciela najpierw ok 2kg później większy jak będzie potrzeba i śruba dostaje wpierdziel młotkiem, nikt się nie pieści z silnikami bo by naprawy trwały miesiącami.
Często tu na forum pamięta się o regulacji zaworów ale już żeby zrobić regulację gazu po np. 2 regulacjach zaworów to już nie. A później często efekty różne.
Mapa LPG zazwyczaj przez gazowników jest ustawiana na sztywno i gaziarz nie pyta czy filtr powietrza nowy czy zapchany, czy zawory ustawione czy wydech nie przytkany, czy ostatnio czyściłeś egr czy masz zamiar on ustawia to pod stan obecny. Jak mu komp mapę Pb pokaże tak on się dostraja do niej. Później często robi się "pierdoły" w aucie właśnie m.in. regulację zaworów, wymianę filtra czy czyszczenie egr i już lpg wymaga korekty tylko kto o tym pamięta?
Od taki mały poemacik strzeliłem wyrażając swoją opinie w temacie temperatury LPG i regulacji.
Pozdrawiam
#22
Napisano 12:24, 09.08.2017
wyższa niż w starszych generacjach temperatura przełączania na gaz, nie jest przecież podyktowana dbałością o silnik, tylko o wtryskiwacze gazowe...
ot cała filozofia...
#23
Napisano 14:12, 09.08.2017
Panowie , ja ustawiam temperaturę przełączania na 30 st C, niżej nigdy tego nie robiłem, natomiast wyżej na życzenie klienta. Suma sumarum optymalna temperatura i bezpieczna jest jak dla mnie 30 st C....
#24
Napisano 17:29, 09.08.2017
Ja się zgadzam, osobiście mam ustawiona w V genie 25 stopni i nic się nie działo i nie dzieje wtryski omvl niebieskie.
W 2 Vi genach mam 30 stopni ustawione a wtryski herkulesy.
W mojej wypowiedzi chodzi o to, że różnica 5 stopni w tą czy w tą nie ma większego znaczenia w kwestii szarpania, czy też odnosząc się do wypowiedzi wcześniejszej typu "szybko się przełącza ale czy nie za szybko". Przełączanie realizowane jest przy ustawionej temperaturze, latem będzie szybciej zimą wolniej. Więc przy załączeniu po temperaturze nie ma żadnego znaczenia czas.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, temperatura, lpg, przelaczanie
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych