Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Łożysko rolki napinacza

VIII łożysko rolka napinacz

Najlepsza odpowiedź Irrrvv , 18:27, 05.05.2017

Ku potomnym: weszło łożysko japońskiej produkcji KYK  62203 LLU CM.

Jeśli ktoś też ma rolkę INA to będzie pasować.

 

 

Dimensions: 17x40x16 (mm)

Inside Diameter: 17mm
Outside Diameter: 40mm
Width: 16mm

 

Alternative Product Codes: 62203 2rs1, 62203 DDU, 62203 2NSE, 62203 2RSH, 62203 LLU, 62203 EE, 62203 2RS1, 62203 2RSR, 62203 2RS, 62203/2RS, 62203 2rs, 62203-2RS

 

Update:

Nie polecam łożysk tej firmy. Jest grudzień, minęło 7 miesięcy od wymiany i szumi jak diabli :)

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Irrrvv

Irrrvv
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 25.04.2017

Cześć, koledzy czy wiecie może jakie trzeba kupić łożysko do rolki napinacza w wersji VIII 2.0 PB? Nie znalazłem tej informacji na forum i widziałem, że są inni żądni wiedzy 😀 Wiem jakich rozmiarów jest cała rolka, ale o łożysku info brak.
  • 0

#2 MarekB

MarekB
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Wieliczka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exec
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 21:50, 25.04.2017

Nie wiem czy do 2.0 jest to samo co do 2.4 - może ktoś potwierdzi...

Do 2.4 ma być 6203 - tylko nie zwykłe za 2 zł tylko wysokoobrotowe (jakiś dodatkowy mikro luz który powoduje że jak się zagrzeje to się nie przyciera)

Aha - w napinaczu są 2 takie łożyska. Ja kupiłem takowe o oznaczeniu "6203 DDVC3E" - 8,80 złociszy / sztuka.


  • 0

#3 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 22:40, 25.04.2017

Sprawdź

http://e-katalog.int...9480/205030000/

 Proszę bardzo http://e-katalog.int...elorowkowy.html

w oryginale masz numer 31190-RL2-G01 pokrywa sie z rolką SKF VKM 63014, INA 532058010 , SNR  GA374.39 .Jak  masz kogoś w IC to zapłacisz 30-40 % mniej od tej ceny

ALTERNATYWNIE

http://e-katalog.int...elorowkowy.html

Jeśli nie jesteś pewny wyjmujesz i mierzysz suwmiarką


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 23:01, 25.04.2017

  • 0

#4 Irrrvv

Irrrvv
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:39, 26.04.2017

W 2.0 jest inna rolka niż 2.4 więc zakładam, że średnica łożyska też się różni. No i jest inny numer części, rolki.

backdradt988: rolkę to ja sobie potrafię znaleźć, ale chcę wymienić środek 😎, bo po co przepłacać dziesięciokrotnie?
  • 0

#5 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 19:22, 26.04.2017

To co za problem wyjąć i wszystko pomierzyć.Mając wymiary dobierzesz łożysko.Nie zaleznie od tego jaka pojemność. Proste jak drut 😎

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 19:27, 26.04.2017

  • 0

#6 Irrrvv

Irrrvv
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 05.05.2017   Najlepsza odpowiedź

Ku potomnym: weszło łożysko japońskiej produkcji KYK  62203 LLU CM.

Jeśli ktoś też ma rolkę INA to będzie pasować.

 

 

Dimensions: 17x40x16 (mm)

Inside Diameter: 17mm
Outside Diameter: 40mm
Width: 16mm

 

Alternative Product Codes: 62203 2rs1, 62203 DDU, 62203 2NSE, 62203 2RSH, 62203 LLU, 62203 EE, 62203 2RS1, 62203 2RSR, 62203 2RS, 62203/2RS, 62203 2rs, 62203-2RS

 

Update:

Nie polecam łożysk tej firmy. Jest grudzień, minęło 7 miesięcy od wymiany i szumi jak diabli :)


Użytkownik Irrrvv edytował ten post 13:43, 15.12.2017

  • 0

#7 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:56, 24.12.2019

Odgrzeje kotleta, to w koncu jaka rolka siedzi w k24z3 6203 czy 62203? Bo jedna jest 12 a druga 16mm.pozdrawiam
  • 0

#8 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:15, 24.12.2019

Łożysko ori ma  14mm szerokości, jest nietypowe, do dostania na aledrogo.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#9 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:03, 25.12.2019

Dzieki, niestety łożysko obraca sie w rolce, musze zamowic nowa rolke, wiesz jaki nr ma nowa rolka i czy jest wogole dostepna? Czy tylko caly napinacz?
  • 0

#10 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 12:50, 25.12.2019

Ale łożysko ma prawo się obracać na rolce. Jak dostanie obciążenia paskiem to już będzie ok.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:35, 25.12.2019

Piszesz poważnie czy to taki żarcik?. Rolka nie może sie obracać wokoło łożyska. Jak jest taki efekt stosuje sie kleje do łożysk. Dodatkowo przy takiej sytuacji powstaje luz który nie wiadomo ja bedzie się zachowywał podczas załączania sprężarki lub obciążenia alternatora. Takie ciągłe obciążenie paska bedzie powodowało zużywanie gniazda łożyska i może taka rolka spaść z niego.
  • 0

#12 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 19:56, 25.12.2019

Na serio. Masz łożyska pasowane suwliwie które przesuwają się po oprawach. Ma to na celu wyeliminowanie naprężeń poosiowych na łożyskach nie przystosowanych do tego czyli właśnie kulkowych.
Tyle teorii.
Z praktyki 3 rolki paska w accordach w których wyjmowałem łożyska wcale mocno nie siedziały. Przy montażu może nie wpadło łożysko ale siły niewiele wymagało do zamocowania.
Moment potrzebny na łożysku do obrócenia nie jest wysoki a jak mu dołożysz nacisk od paska to siła tarcia jest na tyle wysoką że łożysko się nie obróci.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#13 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:13, 25.12.2019

U mnie wyglada to tak ze rolka pod obciazeniem przesuwa sie w strone silnika przez to jest bardzo blisko napinacza i wibruje bo ociera sie o cos. Wg mnie powinno sztywno siedziec w rolce.
  • 0

#14 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:30, 26.12.2019

Wedlug katalogu numer rolki napinacza to 31180-PNA-J01 tak dla potomnych.
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, łożysko, rolka, napinacz

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq