XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 15:50, 23.04.2017
#2
Napisano 16:45, 23.04.2017
Raczej nie muli, tak przynajmniej w ciemno strzelam.
Mając 60 km/h na blacie i zapięty 4 bieg ile jest na obrotomierzu? Pewnie poniżej 2k obrotów. Zanim się vtec włączy, zanim prawie 1,5 tony samego pojazdu się rozpędzi, to trochę czasu mija. Wystarczająco dużo by nabrać podejrzeń, że auto zamulone.
#3
Napisano 16:49, 23.04.2017
#4
Napisano 20:30, 23.04.2017
Te 4.5k obrotów to IAB, VTEC wchodzi gdzieś między 2.2 a 2.5k obrotów.
Niemal 10 sekund 60-100 z 4 biegu, to prawie jak rozpędzać się z F18B2 na pokładzie od 0-100, czyli dość długo. Jak będę pamiętał, to z ciekawości sprawdzę i dam znać.
Czasem ukształtowanie terenu, wiatr, obładowanie samochodu może mocno zaburzać taki pomiar.
#5
Napisano 20:37, 23.04.2017
przy 60 na 4 biegu to ma pewnie z 1800 obrotów, to się będzie 2 dni rozpędzał
#6
Napisano 21:16, 23.04.2017
Jak chcesz mocno przyśpieszać to redukcja i but
mierzenie takich przyśpieszeń trochę mija się z celem jak dla mnie
#7
Napisano 06:19, 24.04.2017
#8
Napisano 08:22, 24.04.2017
#9
Napisano 21:01, 24.04.2017
przy 1900 rpm to nic nie czuć w naszych hondach:-)
#10
Napisano 09:05, 25.04.2017
#11
Napisano 20:58, 26.04.2017
ale nie rozumiem w czym problem, te silniki mają taką specyfikę i tak są skonstruowane, lubią wysokie obroty, to nie jest diesel, dla nich nie ma problemu kręcenie do 6 tys, gdzie malo który samochód by wytrzymał.
#12
Napisano 21:45, 26.04.2017
Dokładnie, co to za porównywanie Accorda do jakiegoś diesla? Na początku też mi to trochę przeszkadzało, ale się przestawiłem i teraz jak jadę z kimś albo osobiście jakimś np. VAGiem to aż mi smutno doświadczając jak to pracuje na wyższych obrotach W Hondzie jest cicho i równo jak w zegarku a VAG wyje jakby się miał zaraz rozpaść.
#13
Napisano 06:53, 27.04.2017
Trzy litrowy diesel wspomagany turbinąno niestety ostatnio jechałem kia carnival 2.9 150 hp teścia i nawet tym czołgiem sie miłej jechało of razu reakcja na gaz mimo wagi 2.000 a jeszcze było 6 osób na pokładzie czyli gdzieś 2500 kg no ale to diesel on ma 320 na od 1800 rpm . eh czasem zazdroszczę dołu diesla
...to co tam... może weźmy od razu 5.0 będziemy się szczypać
..teraz odwróć sytuacje 3.0 Pb turbo
vs 1.8 wolnossący diesel to jest dopiero przepaść ,kanion to jakbyś ze świni przesiadł się do bolidu F1
Po co takie porównania ?
#14
Napisano 18:29, 04.05.2017
#15
Napisano 21:42, 04.05.2017
Jak poleciałem do końca 1.9 TDI z audi B4 to po trasie to braciszek mi się zalił że mu olej zaczęło brać. Ale druga strona to taka, że diesel ma moment którego nie ma benzyna. Jak się zapomniałem w Bieszczadach przed Wetliną to na 3 biegu 1200 obr poszedł passat 1.9 75km bez zająknięcia.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych