Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

pytanie do właścicieli 1.8 vtec

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • SkÄ…d:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:50, 23.04.2017

koledzy czy ktoś z was mierzył przyspieszenie acco 1.8 vtec na 4 biegu od 60 do 100 chciałbym sie zapoznać z waszymi wynikami bo wydaje mi się że mój accord coś muli pozdrawiam
  • 0

#2 User32

User32
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • SkÄ…d:Wroc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:45, 23.04.2017

Raczej nie muli, tak przynajmniej w ciemno strzelam.

Mając 60 km/h na blacie i zapięty 4 bieg ile jest na obrotomierzu? Pewnie poniżej 2k obrotów. Zanim się vtec włączy, zanim prawie 1,5 tony samego pojazdu się rozpędzi, to trochę czasu mija. Wystarczająco dużo by nabrać podejrzeń, że auto zamulone.


  • 0

#3 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • SkÄ…d:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:49, 23.04.2017

Mierzylem stoper em od 60 do 100 na 4 biegu mam 9.9 sekundy .oczywiście jak chce szybko wyprzedzić to 3 i but . czasem mam wrażenie że jak ostro przyspieszac na 3 to przy 4.5 tys jest kick i czuć moc a czasem przejdzie te 4.5 rpm płynnie bez wyraźnego kopa zastanawiam się co to
  • 0

#4 User32

User32
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • SkÄ…d:Wroc
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS+
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:30, 23.04.2017

Te 4.5k obrotów to IAB, VTEC wchodzi gdzieś między 2.2 a 2.5k obrotów.

Niemal 10 sekund 60-100 z 4 biegu, to prawie jak rozpędzać się z F18B2 na pokładzie od 0-100, czyli dość długo. Jak będę pamiętał, to z ciekawości sprawdzę i dam znać.

Czasem ukształtowanie terenu, wiatr, obładowanie samochodu może mocno zaburzać taki pomiar.


  • 0

#5 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:37, 23.04.2017

przy 60 na 4 biegu to ma pewnie z 1800 obrotów, to się będzie 2 dni rozpędzał


  • 0

#6 ArcWolFF

ArcWolFF
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • SkÄ…d:Kozy
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:16, 23.04.2017

Jak chcesz mocno przyśpieszać to redukcja i but
mierzenie takich przyśpieszeń trochę mija się z celem jak dla mnie


  • 0

#7 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • SkÄ…d:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 06:19, 24.04.2017

Przy 60 jak chcesz konkretnie przyśpieszyć to zapinasz 2-kę.
  • 0

#8 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • SkÄ…d:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:22, 24.04.2017

no tak około 1900 rpm jest na 4 biegu przy 60 . mnie zastanawia czemu czasem czuć tego kicka bardzo wyraźnie a czasem po prostu przejdzie ten etap bez kicka
  • 0

#9 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:01, 24.04.2017

przy 1900 rpm to nic nie czuć w naszych hondach:-)


  • 0

#10 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • SkÄ…d:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:05, 25.04.2017

no niestety ostatnio jechałem kia carnival 2.9 150 hp teścia i nawet tym czołgiem sie miłej jechało of razu reakcja na gaz mimo wagi 2.000 a jeszcze było 6 osób na pokładzie czyli gdzieś 2500 kg no ale to diesel on ma 320 na od 1800 rpm . eh czasem zazdroszczę dołu diesla
  • 0

#11 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:58, 26.04.2017

ale nie rozumiem w czym problem, te silniki mają taką specyfikę i tak są skonstruowane, lubią wysokie obroty, to nie jest diesel, dla nich nie ma problemu kręcenie do 6 tys, gdzie malo który samochód by wytrzymał.


  • 0

#12 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • SkÄ…d:SuÅ‚kowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:45, 26.04.2017

Dokładnie, co to za porównywanie Accorda do jakiegoś diesla? Na początku też mi to trochę przeszkadzało, ale się przestawiłem i teraz jak jadę z kimś albo osobiście jakimś np. VAGiem to aż mi smutno doświadczając jak to pracuje na wyższych obrotach :) W Hondzie jest cicho i równo jak w zegarku a VAG wyje jakby się miał zaraz rozpaść.


  • 0

#13 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 06:53, 27.04.2017

no niestety ostatnio jechałem kia carnival 2.9 150 hp teścia i nawet tym czołgiem sie miłej jechało of razu reakcja na gaz mimo wagi 2.000 a jeszcze było 6 osób na pokładzie czyli gdzieś 2500 kg no ale to diesel on ma 320 na od 1800 rpm . eh czasem zazdroszczę dołu diesla

Trzy litrowy diesel wspomagany turbinÄ…
...to co tam... może weźmy od razu 5.0 będziemy się szczypać ;-)
..teraz odwróć sytuacje 3.0 Pb turbo
vs 1.8 wolnossący diesel :-) to jest dopiero przepaść ,kanion :-) to jakbyś ze świni przesiadł się do bolidu F1
Po co takie porównania ?
  • 0
                       

#14 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • SkÄ…d:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:29, 04.05.2017

oj wiem że nie ma co porównywać naszych wolnosacych silników do turbo diesla np no ale coś za coś wiadomo że tam gdzie tdi już nie może nasze hondy dopiero zaczynają swoją zabawę ale ja mam głośny wydech i jak jadę z rodzinką to trochę im dokucza kręcenie do 4.5 rpm na każdym biegu bo nie oszukujmy się do 3 k rpm nasze hondy nie idą wgl a wtedy jest względnie cicho .Uwielbiam moja honde ale następnym autem bd coś z 1.8 t napewno nie VW bo tam jest dobry dół a jak chcesz pociągnąć to i góra fajna i motor rozwojowy chip tuning itp.
  • 0

#15 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:42, 04.05.2017

Jak by nie kombinował jak chcesz wyprzedzać energicznie to zabawa zaczyna się od 4000 obrotów. I jak chcesz redukować to tak, żeby się wstrzelić minimum na 4k.
Jak poleciałem do końca 1.9 TDI z audi B4 to po trasie to braciszek mi się zalił że mu olej zaczęło brać. Ale druga strona to taka, że diesel ma moment którego nie ma benzyna. Jak się zapomniałem w Bieszczadach przed Wetliną to na 3 biegu 1200 obr poszedł passat 1.9 75km bez zająknięcia.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq