Witam mój accord cierpiał na falowanie obrotów , piski dochodzące z przepustnicy przy operowaniu gazem , także zabrałem sie do pracy przepustnica zdemontowana wszystko wyczyszczone, jednak nie mogłem doczyścić takiego mosiężnego ćpnia który jest wkręcony w przepustnice to wykręciłem wyczyściłem i wkręciłem ponownie , ale wedle serwisówki :
UWAGA:
Nie regulować śruby krańcowej przepustnicy. Jest on ustawiany fabrycznie.
i nie wiem czy tu chodzi o tą śróbkę od klapki czy tą mosiężną wkręcaną w przepustnice ?
jeśli chodzi o ta mosiężną to była już coś kombinowana bo farby na niej nie było , i własnie była tak mocno wkręcona że przez nią były te piski (falowanie prawdopodobnie tez ) popuszczałem ją aż piski przy dodawaniu ustały ale syk z filtra na jałowym zrobił się głośniejszy
jest jakiś manual własnie do tej mosieżnej śróbce jak ustawić, jak wyregulować ?
Pozdrawiam
Użytkownik Hojeczka edytował ten post 09:23, 23.04.2017