Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Remont silnika za racjonalne pieniadze

VI silnik olej

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Accord_VI_Wawa

Accord_VI_Wawa
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:45, 22.04.2017

Witam,

 

Mam Honde VI 1,8 vtec, silnik bierze olej około 4,5 litra na 10 tys km. Czytałem że zmiana pierścieni tłokowych załatwia sprawę. Przyznam że nie jestem z mechanika za pan brat i potrzebuje pomocy żeby dobrać odpowiednie części. Czy możecie mi pomoc w doborze odpowiednich pierscieni do tego wszystkie potrzebne uszczelki itd przy takiej wymianie. Prosiłbym też o podanie orientacyjnych kosztów robocizny przy takiej wymianie żeby mechanicy mnie nie skroili. Będę wdzięczny za każdą pomoc


  • 0

#2 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:11, 22.04.2017

Remont F-serii nie jest skomplikowany ani specjalnie drogi, jest na forum sporo wątków na temat swap/remont silnika np:

 

http://www.accordklu...20/#entry788578

 

http://www.accordklu...18b2-accord-vi/


Użytkownik Pejot edytował ten post 10:13, 22.04.2017

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, silnik olej

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq