Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Demontaż podlokietnika

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 davemasijak

davemasijak
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Pabianice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 21.04.2017

Dzialal juz ktos z tym?! Bo na forum nie znalazlem
  • 0
Masijak

#2 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:52, 22.04.2017

Ale co chcesz zdemontować dokładnie i po co? Tą część uchylną/suwaną "drzwiczki" czy cały tunel?


  • 0

#3 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:19, 22.04.2017

Proste jak budowa cepa. Trzeba śrubociąg krzyżakowy i ...... już.

Tutorial z tego demontażu to jak instrukcja obsługi na kartonie z mlekiem.  :diabelgrin:


  • 0

#4 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 23:10, 22.04.2017

Hej :)
Chyba, że chodzi o rozłożenie podłokietnika na części pierwsze, to jest o tyle problem, że trzeba wiedzieć czym i gdzie 'podważyć', żeby zatrzask puścił...
W ESM'ie jest rysunek (zresztą jest tam wszystko), ale teraz nie mam jak dodać...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#5 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 20:11, 23.04.2017

Ten rysunek wiele mi nie dał, jak robiłem to pierwszy raz to mocno się głowiłem co i gdzie podważyć czy przycisnąć żeby się dał rozpołowić.

Są tam jakby dwa zatrzaski, trzeba włożyć coś płaskiego i długiego między obie połówki i wtedy obie połówki się "rozjadą" i dadzą z siebie zsunąć.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 20:12, 23.04.2017

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#6 ThinkeR

ThinkeR
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:SKL/SLU
  • Silnik:2.4
  • Wersja:typeS
  • KM:190 + reflash
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:16, 24.04.2017

Ja niedawno rozbierałem swój tunel, a miałem oryginalną zmieniarkę (już nie mam bo nie dałem rady jej wskrzesić). To powiem Wam, że zmieniarka mocno życie utrudnia (nie ma dostępu do tej dolnej śrubki pod gumką). Trzeba wyciągać tunel razem z tym stelażem aluminiowym pod spodem a tu już trochę kombinacji jest jak się chce nie połamać niczego. A jak nie ma zmieniarki to faktycznie jest dosłownie kilka małych śrubek i wychodzi  ;-)


  • 0

Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5


#7 pale

pale
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:13, 20.09.2017

Dzięki za info o dwóch zaczepach. Mi w serwisie urwali czarne uchwyty do blokady otwarcia i na swój koszt kupili cały tunel by przełożyć podłokietnik odkręcajac dwie śruby. Stwierdzili że nie da się rozłożyć podnoszonej części. Wziąłem do domu stara cześć bo mam ja ładniejsza i przy pomocy długiego noża i płaskiego śrubokręta rozdzieliłem przesuwną cześć podłokietnika. Na górnej części ze skory od spodu w środkowym położeniu w odległości 2cm od siebie są dwa wystające bolce poddające sie pod większym naciskiem a na dole są dwa zderzaki. Należy wysunąć cały podlokietnik z szyn podważając te bolce. Ja rozsunąłem podłokietnik i zająłem się jedym bolcem potem drugim. Trzeba użyć całkiem sporo siły by przesunąć bolce nad zderzakami i pewnie w nie wyrobionym podłokietniku i prowadnicach było by to jeszcze trudniejsze.
  • 0

#8 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 13:19, 21.09.2017

No właśnie dokładnie tak należy to zrobić ale rysunek w ESM tego dokładnie nie pokazuje (choć ESM mówi, że się da !!) i każdy biorąc to do ręki na początku się z tym męczy a jak podchodzi siłowo a nie z głową (jak w tym wspomnianym serwisie) to może uszkodzić a nie zdemontować.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#9 Jacekwinto

Jacekwinto
  • Klubowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Wrlocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive ACC Navi
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:36, 14.08.2021

Ktoś by mógł jakąś fotę dać?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq