XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 20:54, 21.04.2017
#2
Napisano 09:52, 22.04.2017
Ale co chcesz zdemontować dokładnie i po co? Tą część uchylną/suwaną "drzwiczki" czy cały tunel?
#3
Napisano 11:19, 22.04.2017
Proste jak budowa cepa. Trzeba śrubociąg krzyżakowy i ...... już.
Tutorial z tego demontażu to jak instrukcja obsługi na kartonie z mlekiem.
#4
Napisano 23:10, 22.04.2017
Chyba, że chodzi o rozłożenie podłokietnika na części pierwsze, to jest o tyle problem, że trzeba wiedzieć czym i gdzie 'podważyć', żeby zatrzask puścił...
W ESM'ie jest rysunek (zresztą jest tam wszystko), ale teraz nie mam jak dodać...
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#5
Napisano 20:11, 23.04.2017
Ten rysunek wiele mi nie dał, jak robiłem to pierwszy raz to mocno się głowiłem co i gdzie podważyć czy przycisnąć żeby się dał rozpołowić.
Są tam jakby dwa zatrzaski, trzeba włożyć coś płaskiego i długiego między obie połówki i wtedy obie połówki się "rozjadą" i dadzą z siebie zsunąć.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 20:12, 23.04.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#6
Napisano 07:16, 24.04.2017
Ja niedawno rozbierałem swój tunel, a miałem oryginalną zmieniarkę (już nie mam bo nie dałem rady jej wskrzesić). To powiem Wam, że zmieniarka mocno życie utrudnia (nie ma dostępu do tej dolnej śrubki pod gumką). Trzeba wyciągać tunel razem z tym stelażem aluminiowym pod spodem a tu już trochę kombinacji jest jak się chce nie połamać niczego. A jak nie ma zmieniarki to faktycznie jest dosłownie kilka małych śrubek i wychodzi
Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5
#7
Napisano 23:13, 20.09.2017
#8
Napisano 13:19, 21.09.2017
No właśnie dokładnie tak należy to zrobić ale rysunek w ESM tego dokładnie nie pokazuje (choć ESM mówi, że się da ) i każdy biorąc to do ręki na początku się z tym męczy a jak podchodzi siłowo a nie z głową (jak w tym wspomnianym serwisie) to może uszkodzić a nie zdemontować.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#9
Napisano 12:36, 14.08.2021
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych