Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Amortyzatory

VIII amortyzatory stuki zawieszenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 RavR

RavR
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:44, 21.04.2017

Cześć koledzy. Pojechałem dzisiaj na diagnostykę z powodu głuchych stuków dochodzących z lewego, tylnego koła na niewielkich nierównościach. Duże dziury ładnie zbiera. Wyszła mi różnica amortyzatorów między kołami 60%, żadnych innych luzów nie ma. Amortyzator na visus wyglądał dobrze, żadnych wycieków. Diagnosta powiedział, że na 95% jest walnięty. Te 5% zostawił, bo ewentualnie może to być poduszka amortyzatora i dlatego komputer pokazuje różnice, ale z zewnątrz wyglądało to dobrze. Miał ktoś z Was podobny problem i czy rzeczywiście to były amortyzatory? I drugie pytanie jakie amortyzatory kupić?


  • 0

#2 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:08, 21.04.2017

A może łącznik stabilizatora walniety ?
  • 0

#3 RavR

RavR
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:17, 22.04.2017

W sumie jeszcze jedna rzecz. Zauważyłem na myjni, że lewa strona jest troche niższa, tzn. lanca gorzej gorzej w chodziła w lewe nadkole. Bardziej mi to w sumie pasuje do sprężyn, ale te wymieniałem w grudniu. Czy padnięty amortyzator może obniżać jedną strone?


  • 0

#4 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 09:44, 22.04.2017

Amortyzator nie odpowiada za wysokość. Stań na równym i zmierz wysokość od ziemi do błotnika.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#5 RavR

RavR
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:31, 22.04.2017

Różnica to jakieś 3, max 4 milimetry? Jest się czym przejmować?


  • 0

#6 RavR

RavR
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:15, 24.04.2017

A może łącznik stabilizatora walniety ?

Dzisiaj byłem u mechanika z samochodem, żeby na to popatrzył. Również żadnych luzów nie znalazł. Tą różnicą się kazał nie przejmować, bo jest minimalna. Powiedział, że rozkłada ręce. Nie jest pewny czy to amortyzator, bo powiedział, że przy takim zużyciu amortyzator powinien być mokry i powinno być wyraźnie gorsze prowadzenie samochodu. Wysłał mnie jeszcze raz na inną stacje diagnostyczną, bo stwierdził, że nie wierzy temu komputerowi. Różnica teraz wyszła 70%


  • 0

#7 RavR

RavR
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:52, 24.04.2017

Koledzy jeszcze jedna rzecz. W grudniu wymieniałem sprężyny. Przed wymianą sprawdzałem amortyzatory i wszystko było dobrze. Teraz mnie mnie coś tchnęło i przyjrzałem się sprężynom, ponieważ jak tak sięgam pamięcią to to stukanie zauważyłem niedługo po ich wymianie. Wydaje mi się, że któraś jest zamontowana do góry nogami. Poniżej linki:

http://oi63.tinypic.com/m9yfiq.jpg

http://oi68.tinypic.com/2yulxki.jpg

Co o tym sądzicie?


  • 0

#8 PKO

PKO
  • Auto Roku 2020
  • 433 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:244 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan - CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:43, 29.10.2017

Co sądzicie o takim temacie Honda VIII sedan 2.4 PB i przy przebiegu do wymiany idzie komplet tylnych amorków - przy przebiegu na poziomie 80 000 km - możliwe czy raczej poszła jakaś kombinacja ?

Mi się trochę nie chce wierzyć że amortyzatory nie wytrzymają nawet 100 000 km. Ktoś się z takim tematem spotkał ?


  • 0

#9 rhaegar

rhaegar
  • Forumowicz
  • 388 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + Aero Kit
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:36, 29.10.2017

Wcześnie coś, ja w tym modelu przy 90.000 km zmieniałem na gwint ale amory seryjne były jeszcze w pełni sprawne.


  • 0

#10 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:22, 30.10.2017

Czytam i nie wierze, u mnie 267kkm przebiegu i amortyzatory 82-85% podczas przeglądów bardzo mnie to interesuje i zawsze trzymały w zakresie 81-89%.


Użytkownik Pure edytował ten post 00:22, 30.10.2017

  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#11 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 22:09, 30.10.2017

Śmiać mi się chce z tych procentów. :om: że wszyscy ślepo w to wierzą :db


  • 0

#12 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:18, 31.10.2017

A konkretnie ? Wydaje mi sie ze jeżeli używamy tego samego urządzenia pomiarowego to nawet jak ma błąd pomiaru to zmianę wykaże.
  • 0

W poszukiwaniu mocy...






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, amortyzatory, stuki, zawieszenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq