XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 10:45, 19.04.2017
Potrzebuję waszej pomocy, muszę zakupić amortyzatory na tył do mojej Hani (MUGEN-ki) i zastanawiam się nad wyborem kayaba Excel, bilstein, koni czy Sachs? Co byście doradzili mam sprężyny -30, :-/ co wybrać
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
#2
Napisano 13:39, 19.04.2017
Jeśli masz obniżone autko to musisz mieć dobrane odpowiednie amory o skróconym skoku i utwardzone najlepiej. Jeśli chodzi o bilsteina to najmniej b6, później tylko b8, tyle, że cena za komplet zbliża się do gwintu, wiec domyślam się, że nie chcesz iść tą drogą
KYB Excel G posiada charakterystykę cywilnego amortyzatora.
Jakikolwiek z tych byś nie wybrał powinno być ok - aczkolwiek nie wiem jak się sprawuje VII gen na obniżeniu z takimi amorami. Pewnie podobnie jak w przypadku VI gena - czyli jedni chwalą inni nie.
ps. nie ten dział.
#3
Napisano 14:02, 19.04.2017
przeniesione,
thx Soul
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#4
Napisano 14:35, 19.04.2017
Luzik
Michel sprawdz dział zakupy grupowe i poniższy temat. Może akurat Cię zainteresuje
http://www.accordklu...v6/#entry848049
#5
Napisano 15:02, 19.04.2017
KYB odradzam. W tym roku montowałem 3 kpl i wszystkie 3 kpl poszły na reklamacje. Najwytrwalsze wytrzymały 3 miesiące. Najgorszy kpl wytrzymał tylko 3 tygodnie. Polecam Sachs lub bilstein. KYB spadło na jakości i to ogromnie
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#6
Napisano 15:05, 19.04.2017
Chyba maszyny nie trzymają im już parametrów przy produkcji
#7
Napisano 15:08, 19.04.2017
1 kpl w Civicu wypocił się i tłuką, 2 pozostałe wylan się olej i uciekł gaz. W dodatku w tych z których zniknął olej porobiły się głębokie rysy na trzpieniu i przez to nie uznali reklamacji. Rysy powstały w wyniku uszkodzenia amortyzatora - brak oleju i nadmierny luz uszkodziły powierzchnie
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#8
Napisano 15:38, 19.04.2017
Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:38, 19.04.2017
#9
Napisano 16:01, 19.04.2017
Sasch to zupełnie co innego. Wygląd podobny ale parametry i wytrzymałość zupełnie inna. Znajomy z innego warsztatu wsadza Sasch od kilku lat i ani jednej reklamacji nie miał
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#10
Napisano 19:53, 19.04.2017
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
#11
Napisano 20:02, 19.04.2017
#12
Napisano 13:44, 21.04.2017
Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
#13
Napisano 11:31, 22.04.2017
Jakbyś chciał, to wejdź tutaj - mam już info od koni:
http://www.accordklu...i-22-diesel-v6/
Jak będzie nas 4 - komplet wyjdzie niecałe 1000 zł..
#14
Napisano 22:22, 24.04.2017
Orientuje się ktoś - jak te SACHS współgrają (jaka jest ich trwałość) ze sprężynami -30?
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#15
Napisano 22:33, 24.04.2017
Każdy zwykły amor będzie szybko wykańczany przy obniżających sprężynach. Dlatego proponuję Ci Koni one są przygotowane pod niższą sprężynę.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych