Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Amortyzatory jakie?

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Michel

Michel
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:45, 19.04.2017

Witam!!!
Potrzebuję waszej pomocy, muszę zakupić amortyzatory na tył do mojej Hani (MUGEN-ki) i zastanawiam się nad wyborem kayaba Excel, bilstein, koni czy Sachs? Co byście doradzili mam sprężyny -30, :-/ co wybrać

Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#2 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:39, 19.04.2017

Jeśli masz obniżone autko to musisz mieć dobrane odpowiednie amory o skróconym skoku i utwardzone najlepiej. Jeśli chodzi o bilsteina to najmniej b6, później tylko b8, tyle, że cena za komplet zbliża się do gwintu, wiec domyślam się, że nie chcesz iść tą drogą ;-)

 

KYB Excel G posiada charakterystykę cywilnego amortyzatora. 

 

Jakikolwiek z tych byś nie wybrał powinno być ok - aczkolwiek nie wiem jak się sprawuje VII gen na obniżeniu z takimi amorami. Pewnie podobnie jak w przypadku VI gena - czyli jedni chwalą inni nie. 

 

ps. nie ten dział. :B


  • 0

#3 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 14:02, 19.04.2017

przeniesione,

 

thx Soul ;)


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#4 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 14:35, 19.04.2017

Luzik :B

 

Michel sprawdz dział zakupy grupowe i poniższy temat. Może akurat Cię zainteresuje :-)

 

http://www.accordklu...v6/#entry848049

 


  • 0

#5 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:02, 19.04.2017

KYB odradzam. W tym roku montowałem 3 kpl i wszystkie 3 kpl poszły na reklamacje. Najwytrwalsze wytrzymały 3 miesiące. Najgorszy kpl wytrzymał tylko 3 tygodnie. Polecam Sachs lub bilstein. KYB spadło na jakości i to ogromnie


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#6 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:05, 19.04.2017

Tzn .co siędziało ...? ,bo moje nowe pukały.
Chyba maszyny nie trzymają im już parametrów przy produkcji :-)
  • 0
                       

#7 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:08, 19.04.2017

1 kpl w Civicu wypocił się i tłuką, 2 pozostałe wylan się olej i uciekł gaz. W dodatku w tych z których zniknął olej porobiły się głębokie rysy na trzpieniu i przez to nie uznali reklamacji. Rysy powstały w wyniku uszkodzenia amortyzatora - brak oleju i nadmierny luz uszkodziły powierzchnie


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#8 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:38, 19.04.2017

Z tym sasch to z wyglądu jak oglądałem... przednie są jak KYB ....Ta sama produkcja tylko naklejki firmowe inne ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:38, 19.04.2017

  • 0
                       

#9 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1282 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 16:01, 19.04.2017

Sasch to zupełnie co innego. Wygląd podobny ale parametry i wytrzymałość zupełnie inna. Znajomy z innego warsztatu wsadza Sasch od kilku lat i ani jednej reklamacji nie miał


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#10 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 19:53, 19.04.2017

Sachs szedl chyba na pierwszy montaz do siodemki, tak?

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:02, 19.04.2017

Chyba raczej nie .Na sachsa nie liczyłbym aby tyle wytrzymywał .. 200 300 tyś km
  • 0
                       

#12 Michel

Michel
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:44, 21.04.2017

Dzięki wszystkim za pomoc, ;-) teraz muszę wybrać, z braku czasu pewnie będzie jednak kayaba albo bilstein zapytanie wysłałem jaki czas realizacji będzie na bilstein, a jak nie dadzą efektu to pewnie trzeba pomyśleć nad kompletem nowych D2 albo coś innego, może podczas pobytu w nl. Uda mię się z firmą "koni" coś porozmawiać :-D

Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#13 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:31, 22.04.2017

Jakbyś chciał, to wejdź tutaj - mam już info od koni:

 

http://www.accordklu...i-22-diesel-v6/

 

Jak będzie nas 4 - komplet wyjdzie niecałe 1000 zł..


  • 0

#14 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 22:22, 24.04.2017

To które najlepsze? SACHS 312 966 (kombi tył)?

Orientuje się ktoś - jak te SACHS współgrają (jaka jest ich trwałość) ze sprężynami -30?


Pozdrawiam
- Artur
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#15 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:33, 24.04.2017

Każdy zwykły amor będzie szybko wykańczany przy obniżających sprężynach. Dlatego proponuję Ci Koni ;) one są przygotowane pod niższą sprężynę.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq