Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Duze spalanie na lpg, brak mocy przy niskich obrotach, szarpanie przy nabieraniu predkosci, check engine

VII Duze spalanie na lpg zanik mocy na lpg check engine na lpg

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Manieko2

Manieko2
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • SkÄ…d:BeÅ‚chatów, Hamburg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Life Style
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:09, 17.04.2017

Witam!

Jak w opisie Accord VII na gazie 2.0. Instalacja LPG, tu jest problem bo nie potrafię powiedzieć jakiej marki, wiem tylko ze na wtryskach Dragon i zakładaną w Wieluniu dwa lata temu z lubrą. Filtry wymieniane na czas ale samodzielnie bez kasowania w kompie

Opiszę po malutku: ruszam z domu, do pokonania jakieś 800 km. Zatrzymuje się na parkingu po fajki (500 m od startu), cofając z racji wysokiego krawężnika rura wydechowa blokuje dalszy manewr ale naprawdę to było max 3 km/h (proszę uwagi zachować dla siebie)

Ok, po przejechaniu około 270 km autem zaczyna szarpać, za chwile zapala się Check engine i mruga. Po przełączeniu na paliwo kontrolka Check Engine gaśnie. Zaraz tankowanie myślę, może jakiś LPG dziwny. Zalewam gaz, kontrolka się świeci na stałe.

Teraz objawy:

-kontrolka mruga gdy auto się dławi na niższych obrotach tak okolo poniżej 3 tys

-przestaje mrugac na benzynie lub gdy silnik pracuje wyżej, czyli powyżej 3,5 tys, aczkolwiek na gazie to przestaje gdy właśnie jest na wyższych obrotach ale nie trwa to długo

-Kontrolka Check Engine już nie zgasła (jutro zrobię zrobię zworkę)

-średnie spalanie przy średniej prędkości wyszło około 18 na setkę (na paliwie nie testowałem ale myślę ze byłoby w normie gdyż na paliwie silnik pracuje równo). Dodam tylko tak na marginesie: w pierwszej fazie problemu, gdy pojawiły się problemy na gazie, a przełączyłem na paliwo Check Engine gasł. Zapalił się na stałe dopiero po zgaszeniu silnika

 

Czy to możliwe że komputer gazu wszedÅ‚ w tryb awaryjny? Czasami podczas tej podróży bywaÅ‚o ze auto szlo normalnie, kontrolka Check Engine siÄ™ zapala na stale (mrugaÅ‚a gdy byÅ‚y problemy) 

 

Olej na czas, filtry też, zawory wyregulowane, ERG nie czyszczony, przepustnica czyszczona, do tego momentu auto smigalo super

 

Mi do głowy przychodzi jedynie defekt instalacji gazowej ale nie wiem od czego zacząć, być może ktoś ma jakiś pomysł jak się do tego zabrać


  • 0

#2 Manieko2

Manieko2
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • SkÄ…d:BeÅ‚chatów, Hamburg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Life Style
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 05:31, 18.04.2017

Dodam ze ten brak mocy objawial sie jak by praca nie na wszystkich garach
  • 0

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 06:21, 18.04.2017

Nikt ci nic nie wywróży poza spinaczem.

Ale pewnie będzie wypadanie zapłonów na którymś cylindrze.

Do gazownika, niech podłączy interfejs i sprawdzi który wtrysk umiera.

 

Odpala i  pracuje normalnie na gazie czy przebiera?


  • 0

#4 Manieko2

Manieko2
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • SkÄ…d:BeÅ‚chatów, Hamburg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Life Style
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:41, 18.04.2017

Jak raz zgasilem na gazie krecil dlugo az wypalil gaz wiec od tej pory gasze juz na benzynie.
Masz racje, tylko gazownik. Niestety musze do czerwca sie meczyc bo do tego czasu bede w Hamburgu.
A wymiana wtryskow to cos skomplikowanego?
  • 0

#5 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8872 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 15:20, 18.04.2017

Zdejmij przewód od podciśnienia do reduktora i sprawdź jak będzie odpalał na gazie.
Poczytaj o puszczaniu gazu podciśnieniem.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#6 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • SkÄ…d:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:37, 18.04.2017

Typowe objawy wypadania zapłonów/zalewania. Padł któryś wtryskiwaczy.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#7 Manieko2

Manieko2
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • SkÄ…d:BeÅ‚chatów, Hamburg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Life Style
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:42, 18.04.2017

Dziękuje za pomoc. Przynajmniej cokolwiek wiem

Proszę o zamknięcie tematu


  • 0

#8 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • SkÄ…d:DÄ™bica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:27, 18.04.2017

Któryś wtryskiwacz uszkodzony zacina się w pozycji otwartej i zalewa ci cylinder.Zależnie od typu wtryskiwacza można go spróbować wyczyścić jeżeli jest rozbieralny albo wymiana. Jeżeli nie masz juz nic do stracenia to możesz spróbować odpiąć wąż zasilajacy i wlać denaturat albo benzyne ekstrakcyjna albo środek do czyszczenia przepustnicy itp...


  • 0

#9 Manieko2

Manieko2
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • SkÄ…d:BeÅ‚chatów, Hamburg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Life Style
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:28, 02.06.2017

A jednak dobrze ze temat nie zamkniety.

Jezcdze od jakiegos czasu glownie na paliwie, na gaz przelaczalem tylko gdy przekraczalem 120 bo w tedy dalo sie jechac (i tak szarpal ale juz nie az tak). W tym momencie zapalala mi sie kontrloka check engine. I wszystko bylo super bo po jakims czasie sama gasla gdy. Jednak juz jakies 2 tyg jezdze tylko na paliwie, a robie tygodniowo jakies 300km, gaz w butli juz sie skonczyl wiec nie tankowalem i nagle zapalila mi sie kontrolka silnika. Bylo to w srode i do dzis nie zgasla.

Jeszcze nic nie robilem tylko zrobilem zworke, bledy to: 67, 71,72,73,74,75.

Moje pytanko gdyby ktos bylby mi objasnic blad 75? Tamte pozostale znalazlem opis. W wekend postaram sie odpiac z pradu gaz i zresetowac kompa, wiec byc moze juz nie wyskocza, tylko co to jest ten 75?

P.S. Do gazownika jestem umowiony za 2 tyg to dam znac co poszlo

 

Pozdro


  • 0

#10 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • SkÄ…d:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 12:26, 26.06.2017

75- wypadanie zapłonu cylinder nr 5, 76- wypadanie zapłonu cylinder nr 6, 77-7 78-8 ..... Coś źle musiałeś odczytać :)


  • 0

#11 Manieko2

Manieko2
  • Forumowicz
  • 49 postów
  • SkÄ…d:BeÅ‚chatów, Hamburg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Life Style
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:57, 29.06.2017

Padl wtryskiwacz. Koszt z wymiana 120zl.
Dzis mi auto zgaslo bo za szybko chcialem ruszyc. Po odpaleniu przez jakis czas pali check silnika, po jakims czasie zgasl. Wymrugal mi 56
Plus co jakis czas pali sie abs i vsa. Tu wymrugal 16
Nie moge ich znalezc na forum
Poprawka, blad abs i vsa to 15 wiec sprawa jasna zostaje tylko ten silnika 56
Pozdro
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Duze spalanie na lpg, zanik mocy na lpg, check engine na lpg

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq