XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 13:39, 17.04.2017
#2
Napisano 17:16, 17.04.2017
Jedynie poprzez modyfikacje ecu (tylko programowo), innej opcji nie widze, a co sie dzieje, ze sie ku temu sklaniasz?
#3
Napisano 18:27, 17.04.2017
#4
Napisano 18:37, 17.04.2017
Dla lpg rzeczywiscie jest to korzystne. Chociaz w naszych silnikach mamy korekcje kata zaplonu poprzez czujnik spalania stukowego, ktory teoretycznie powinien przyspieszac zaplon w okolice granicy spalania stukowego, w zaleznosci od jakosci lub rodzaju paliwa.
#5
Napisano 08:57, 19.04.2017
Korekta zapłonu jest tylko jak zalejesz lipne paliwo i silnik zacznie stukać.
Jak zalejesz lepsze paliwo to komputer nie przyspieszy zapłonu ponad to co ma zapisane w mapie zapłonowej.
Najtaniej zapłon można przyspieszyć poprzez zastosowanie wariatora kąta wyprzedzenia zapłonu jak np STAG TAP-03.
Użytkownik h1tman edytował ten post 08:58, 19.04.2017
#6
Napisano 20:57, 11.06.2018
Panowie montowaliście ktoś taki wariator? Wyniki są zachęcające
Ciekawe ile dałoby to w K20Z2
#7
Napisano 22:57, 28.11.2018
Podbijam - panowie orientujecie się który czujnik służy tak naprawdę do inicjowania zapłonu? Może dałoby się go lekko przesunąć?
#8
Napisano 09:30, 29.11.2018
#9
Napisano 09:36, 29.11.2018
Zapewne, ale mam 2.0 więc reflash niewiele daje. Zresztą, większość tego do czego odnosi się reflash to zamiana kąta zapłonu. Jeśli dałoby się go zmienić przekręcając któryś czujnik, to zrobiłbym to w chwilkę u siebie na miejscu.
#10
Napisano 10:43, 29.11.2018
W accordzie kątem zapłonu steruje komputer i w zależności od obciążenia zmienia się sam w odpowiednim zakresie. Przestawiam takie coś za pomocą programu, ale przy kiepskim lpg nie ma to dużego znaczenia . Jak ugracie 1-2 kuce to zmiana jest minimalna i nie odczuwalna, czyli tak zwane 3 % to błąd hamowni... Lepiej jest założyć dobrą instalację LPG z OBD2, czyli 200-300 zł więcej zapłacić i mieć spokój z gazem niż kombinować przyrost mocy 1 kucyk za 500 zł
#11
Napisano 11:09, 29.11.2018
Krzysiek, orientujesz się do którego czujnika bazuje się ECU sterując zapłonem? Czujnik jest na wałku rozrządu czy kole zamachowym? Ja mam cały czas na myśli przyśpieszenie zapłonu bez modyfikacji ECU.
#12
Napisano 16:18, 17.12.2018
Czujniki są na sztywno zamontowane w głowicy i bloku, nie przesuniesz ich. A Reflash nie dotyczy tylko kąta wyprzedzenia zapłonu, bo zmienia też mapy iVTECa, bo z samego zapłonu dużo nie ugrasz. A zazwyczaj zapłon jest za słaby i na benie i na lpg, stąd przyrost paru niuta i konia. Ale tak jak muzyczka mówi, lpg nie jest u nas na tyle wspaniałe, żeby wychodziły lepsze wyniki mocy niż na benzynie i kropka. Co najwyżej może uda się dobić do wartości mocy jakie silnik generuje na pb. A mapy w tym silniku tylko programem, aparatu zapłonowego nie obrócisz, jak w D serii
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#13
Napisano 22:00, 17.12.2018
a czujnik troszeczkę na siłe przekręcić i przykręcić? pewnie ma jakiś tam "luz montażowy" ? Myślenie życzeniowe..
#14
Napisano 09:01, 18.12.2018
Tu sterownik ciagle zmienia sobie kat wyprzedzenia.
Na sile prosicie sie o problemy a potem ktos placze bo cos sie zepsulo.
Bo w starym maluchu sie zaplonem krecilo zeby jechalo na tanim paliwe z 86 oktanami.
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#15
Napisano 21:24, 06.09.2020
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych