Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

falowanie obrotow po czyszczniu przepustnicy

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 alfa991

alfa991
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:sandomierz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:01, 14.04.2017

Witam, dzisiaj moim Accordzie 6gen postanowilem wyczyscic przepustnice oraz krokowy. Po wymianie po nagrzaniu silnika, obroty zaczęły falować na luzie, od 1000 do 1500. Przed czyszczniem mialem rowno 1500. Probowałem robić restart i odłaczyłem klemę na 10 minut. Później włączyłem auto z wyłaczymi wszystkimi pożeraczami prądu, i po pierwszym wyłaczeniu wiatraka auto zgasiłem i odpaliłem z właczym wszystkim na maxa.  Nic to nie dało. Podpiałem go pod kostkę i połaczyłem z aplikacją w telefonie i wyskoczyły dwa błedy dotyczące sondy. Wcześniej z nią problemu nie było. (blad p1166,p1167).

 

Bardzo proszę o pomoc.


  • 0

#2 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 08:32, 15.04.2017

Silnik dostaje za duzo powietrza. Albo gdzies masz nieszczelnosc albo krokowy daje za duzo luftu. Ewentualnie przepustnica jest za bardzo uchylona. Zakladam ze linka gazu nie jest napoeta ?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#3 alfa991

alfa991
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:sandomierz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:10, 15.04.2017

Linka nie jest napięta. Przepustnice jeszcze raz dzisiaj zobaczylem bez sciagania i zapatka na wylaczonym bardzo ladnie chodzi. Nie widze nieszczelnosci. Dodam, że problem pojawia się na całkowicie nagrzanym silniku. Na zimnym chodzi wszystko prawidlowo.

Nie wiem tez czy ma to znaczenie ale przepistnice czyscilem bez sciagania, bo byla tak zassana ze nie moglem jej sciagnąc. A na sile nic nie robilen zeby jej nierozwalic. Na krokowy oczywiscie poszla nowa uszxzelka.

Użytkownik alfa991 edytował ten post 10:12, 15.04.2017

  • 0

#4 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:26, 15.04.2017

Krokowy czyściłeś? Jak nie to wyczyść, nie musisz go zdejmować, jak masz preparat do czyszczenia gaźników w spraju to zatkaj dolny wylot z krokowego, napsikaj do górnego, zostaw na 10 minut, odetkaj dolny wylot, jeszcze raz napsikaj, powinien syf wylecieć. Nie pamiętam na 100%, ale przepustnicę i tak będziesz musiał zdjąć. Spróbuj patentu Setha, tzn. zapierasz śrubokrętem o przepustnicę i ssący i popychasz, mi w ten sposób bez problemu się "odessała". 


  • 0

#5 alfa991

alfa991
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:sandomierz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:43, 15.04.2017

Krokowy zdjalem i ladnie wyczyscilem Wurthem. Zalozylem tez nowa uszczelke. Takze ze strony krokowca powinno byc okej. Musze rzeczywiscie chyba wyjać jakoś ta przepustnice i tyle.

A w tym modelu adaptacje przepustnicy mozna przeprowadzic przez komputer? To moze byc wina adaptacji przepustnicy?

Użytkownik alfa991 edytował ten post 14:04, 15.04.2017

  • 0

#6 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:52, 15.04.2017

Nie, nic kompem nie adaptujesz. Mimo wszystko obstawiam zawieszony, nie do końca wyczyszczony IACV. Spróbuj mojej metody. Jak Ci zaczną obroty tak skakać, zrób przegazówkę-pedał w podłogę i niech pracuje na odcince kilka sekund. Mnie takie przedmuchanie dolotu pomogło. Miałem ten sam objaw co Ty.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#7 alfa991

alfa991
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:sandomierz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:03, 16.04.2017

Zrobiłem jak radziłeś , jednak nic mi to nie pomogło. Zaważylem dzis jednak ze przy 4.5 tys obrotow zaczelo go przytykac na 2-3 sekundy. No nic zostaje mi pi świętach go od nowa przeczyścić dokladniej, tym razem ze zdjęciem przepustnicy.
  • 0

#8 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:32, 16.04.2017

A nie wkreciles przypadkiem śruby ograniczającej zakres ruchu motyla w przepustnicy ew. dobrze jest przykręcona linka gazu? Sprawdz czy jeśli pociagniesz pedał gazu do siebie to obroty zmaleja? Czasami po czyszczeniu resztki brudu potrafią przytkac motyl przepustnicy i do końca się nie zamyka.

Wysłane z Meizu M2 Note
  • 0

#9 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:41, 16.04.2017

Jak wyjmiesz znowu IACV to obejrzyj go dokładnie, poruszaj nim żeby zobaczyć, czy się nie blokuje.

Według mnie przepustnicy rozbierać na kawałki nie ma sensu jak nie miałeś tam bardzo dużo brudu, da się ją w miarę dobrze wyczyścić bez ściągania. Raczej ci się przy tej operacji uszczelka porwie, więc od razu miej nową w zapasie. No i trochę czyszczenia pozostałości po starej będziesz miał.


  • 0

#10 alfa991

alfa991
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:sandomierz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:19, 16.04.2017

Killaz, nic nie dzieke sie gdy ciągne pedal gazu do siebie. Ale gdyby to była linka to chyba problem bylby na zimnym jak i na cieplym. A to dzieje sie tylko na calkowicie nagrzanym silniku.

kslavek, troche tego brudu było. Uszczelke mam bo kupilem przed tym czyszczeniem no ale jednak nie udalo soe zdjać przepustnicy. Ostatnio jeszcze zdjalem dolot i przeczyscilem przy motylku przepustnice. Nic to nie dalo



Ponadto zauwazylem ze jesli dodam gazu na zimym to wskazowka spadnie do 1.5tys obr. po czym pidniesie sie do 2tys i znowu opadnie do 1.5tys obr.

Użytkownik alfa991 edytował ten post 21:19, 17.04.2017

  • 0

#11 alfa991

alfa991
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:sandomierz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:03, 24.04.2017

Accordeona oddałem do mechanika, ktory stwierdził, że podczas czysznienia skrzywiłem motylek. Wyprostował i problem ustał. Accord śmiga jak nowy. Dziękuje wszystkim za pomoc. Temat do zamkniecia.
  • 0

#12 buczi

buczi
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:40, 12.01.2019

Cześć,
mam identyczny objaw. Może mi ktoś zrobić zdjęcie jak ten motylek powinien wyglądać?
  • 0

#13 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 00:21, 13.01.2019

Cześć,
mam identyczny objaw. Może mi ktoś zrobić zdjęcie jak ten motylek powinien wyglądać?

prawdopodobnie chodziło tutaj o 'motylek' przepustnicy, a raczej duży talerzyk w jej wnętrzu :D falowanie obrotów na jałowym łatwo zdiagnozować ;) wystarczy troszkę pokombinować przy elementach dolotu, bo na 100% gdzieś jest wtedy nieszczelność i ciągnie lewe powietrze ;) podobnych tematów na forum jest sporo, tak samo jak i rozwiązań. pytanie zasadnicze, to po czym Ci się to zrobiło? :D


  • 0

#14 buczi

buczi
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 01:21, 14.01.2019

prawdopodobnie chodziło tutaj o 'motylek' przepustnicy, a raczej duży talerzyk w jej wnętrzu :D falowanie obrotów na jałowym łatwo zdiagnozować ;) wystarczy troszkę pokombinować przy elementach dolotu, bo na 100% gdzieś jest wtedy nieszczelność i ciągnie lewe powietrze ;) podobnych tematów na forum jest sporo, tak samo jak i rozwiązań. pytanie zasadnicze, to po czym Ci się to zrobiło? :D


Oczywiście czyscilem przepustnice, krokowca, egr i egr plate. Szukałem trochę i podejrzewam, że problemem u mnie jest usunięcie fabrycznej maźi z rantów tego motylka.
  • 0

#15 buczi

buczi
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:28, 23.01.2019

Kupiłem druga używana przepustnice i zamienilem. Teraz po odpaleniu obroty skaczą od 1000 do 3500rpm. Ewidentnie słychać jak gdzieś lewe powietrze łapie. Prawdopodobnie przez stara uszczelke, bo nowej nie miałem. Ktoś zna odpowiedź na pytanie. W tej przepustnice która kupiłem są dwie małe dziurki, jedna przed motylkiem, druga na poziomie motylka. W mojej tego nie ma.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq