Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

kopie prąd, ciężko odpalic pali i gasnie

VI kopie pali i gaśnie

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bodzio1202

Bodzio1202
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • SkÄ…d:PrzemyÅ›l
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:11, 14.04.2017

Witam

 

Mam problem od niedawna czuje przy zamykaniu auta jak kopie mnie prÄ…d nie przejmowaÅ‚em sie tym zbytnio do czasu kiedy dzisiaj silnik  zimny nie chce odpalic gdy stoi dÅ‚ugo,   pali i od razu i gaÅ›nie chyba ze dodam szybko gazu to już nie zgaÅ›nie, jak jest cieply pali od razu ale czasem tez sie zdarzy ze zapali i zgasnie od razu ale za drugim zapaleniem jest juz okej,  dzisiaj znowu sie to powtórzyÅ‚o tylko ze zgasÅ‚ podczas jazdy i szyba od strony pasazera sie odsunela sama, gdzies jest jakies zwarcie? wczesniej jeszcze miesiac temu najpierw wyskakiwalo wypadanie zapÅ‚onu w bÅ‚Ä™dach ale Å›wiece zapÅ‚onowe zmieniaÅ‚em miesiac temu i jest okej.

 

Nie wiem co jest grane auto palilo od strzala zawsze, stalo sie to po zimie... pomoże ktoś?

 


  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 11:03, 14.04.2017

kable?


  • 0

#3 Bodzio1202

Bodzio1202
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • SkÄ…d:PrzemyÅ›l
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:19, 14.04.2017

kable mam gdzies drugie prawie nowe ale jak te sprawdzić?


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8863 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 12:01, 14.04.2017

Jakiej firmy kable?

Jak psikasz mgiełką wodną wieczorem będzie widać przebicie między kablami a silnikiem.


  • 0

#5 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:26, 14.04.2017

miernik i sprawdzasz ich oporność, jak mają powyżej 20 kohm to śmietnik.

Sprawdz też wszystkie masy, zacznij od akmulatora po koleji sprawdzać


  • 0

#6 Bodzio1202

Bodzio1202
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • SkÄ…d:PrzemyÅ›l
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:14, 14.04.2017

Okej kable sprawdze w nocy, a mase od akumulatora to przeczyszcze a inne gdzie sie znajduja bo nie bardzo wiem?
  • 0

#7 alexuno666

alexuno666
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • SkÄ…d:Wroclaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ilS
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:iLs
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:16, 23.04.2017

Ja konkretnych miejsc nie znam, ale podpowiejm, że jest to zwykle czarny, gruby przewód przykręcony do karoserii. Jednen punkt masowy znajdziesz idąc po przewodzie od minusa akumulatora. Jeden powinien być przykręcony do silnika. Reszty szukaj.


  • 0

#8 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:35, 23.04.2017

masz np od strony rozrzÄ…du na kielichu


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, kopie, pali i gaśnie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq