No to witam w klubie "16" ... Ja też jestem zadowolony z komfortu i prowadzenia . Wygląd na 16-tkach to dla mnie rzecz drugoplanowa , bo i tak tego nie widzę jak prowadzę auto . Minus tylko taki , że jest mniejszy wybór w oponach , bo jak rozglądałem się na nowymi letnimi , to dwóch moich "typów" w 16-tkach nie robią.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Poruszająca się kierownica na nierównościach
#121
Napisano 16:28, 04.07.2018
#122
Napisano 18:27, 04.07.2018
Ja akurat szukalem wylacznie opon z rantem ochronnym i po obdzwonieniu kilku wulkanizacji dorwalem...
#123
Napisano 07:58, 25.07.2018
Panowie ja wygrałem tą nie równą trwającą rok walkę.
Trafiłem do zakładu który specjalizuje się tylko w zawieszeniu. No i znaleźli. Skasowali luz na przekładni, wymienili jakąś tuleje/simmering przed przekładnią, do tego zregenerowali tylne wahacze, plus wymiana śrub mimośrodowych. Auto prowadzi się jak za starych czasów.
#124
Napisano 14:14, 03.03.2019
Witam, idzie wiosna może warto odświeżyc temat szarpania kierownicą, jakieś nowe ppomysły koledzy?
#125
Napisano 16:45, 05.03.2019
To jak nikt nie ma podobnego problemu?
#126
Napisano 11:45, 18.03.2019
Pozostaje mi tylko chyba zmiana amorkow ale to nie są tanie rzeczy więc trochę jeszcze muszę wytrzymać
Użytkownik Adi23ck edytował ten post 11:53, 18.03.2019
#127
Napisano 10:04, 19.03.2019
No koledzy, accord jest bardzo czuły na jakiekolwiek luzy w zawieszeniu. Przeczytałem wątek od początku i niektórzy walczą z VIgenem a niektórzy z VIIgenem. w VIgenie to należy zrobić:
http://www.accordklu...-reakcyjnych-✎/
Nie bujajcie się po różnych diagnostach, tylko takich co znają się na Hondach. Sam przez to przechodziłem. Konstrukcja zawieszenia w acco jest taka, że ewidentne luzy można stwierdzić dopiero po rozpięciu zawieszenia a wszelkie rozbujane sworznie są do wymiany jak wracają do pionu na gumie. Po drugie jak po stuiluśtam tysiącach pada amortyzator? Ja miałem 235 w swoim VIgenie i nadal były OEM. W VIIgenie mam 200 z małym hakiem i amorki są rewelacja. Znajomy ma 280 i nadal na OEM. Zawieszenie OEM w accordzie 200 tysi robi po polskich drogach z palcem w... no chyba że jakiś podzwonkowy.
W VIIgenie jeżdżę na 18" i nie ma mowy o jakimkolwiek szarpaniu i myszkowaniu. Sprawdzić koniecznie tuleje w wahaczu, drążki i końcówki drążków kierowniczych, wyregulować luzy na listwie, nie używać dziwnych felg z małym ET i stosować dobre opony. Do tego oczywiście dobra geometria z wymiarami na zero. Cambery na tył i nie ma możliwości. Ten typ tak nie ma.
rock n rolla</p>
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Kierownica, Wibracje, Poruszanie, Nierówności
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych