Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Poruszająca się kierownica na nierównościach

VII Kierownica Wibracje Poruszanie Nierówności

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
126 odpowiedzi w tym temacie

#121 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 16:28, 04.07.2018

No to witam w klubie "16"  :-D  ... Ja też jestem zadowolony z komfortu i prowadzenia . Wygląd na 16-tkach to dla mnie rzecz drugoplanowa , bo i tak tego nie widzę jak prowadzę auto  :lol: . Minus tylko taki , że jest mniejszy wybór w oponach , bo jak rozglądałem się na nowymi letnimi , to dwóch moich "typów" w 16-tkach nie robią.  :-|


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#122 drapiezny1

drapiezny1
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:27, 04.07.2018

Ja akurat szukalem wylacznie opon z rantem ochronnym i po obdzwonieniu kilku wulkanizacji dorwalem...


  • 0

#123 marekkraw

marekkraw
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:58, 25.07.2018

Panowie ja wygrałem tą nie równą trwającą rok walkę.

 

Trafiłem do zakładu który specjalizuje się tylko w zawieszeniu. No i znaleźli. Skasowali luz na przekładni, wymienili jakąś tuleje/simmering przed przekładnią, do tego zregenerowali tylne wahacze, plus wymiana śrub mimośrodowych. Auto prowadzi się jak za starych czasów.


  • 0

#124 drapiezny1

drapiezny1
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:14, 03.03.2019

Witam, idzie wiosna może warto odświeżyc temat szarpania kierownicą, jakieś nowe ppomysły koledzy?


  • 0

#125 drapiezny1

drapiezny1
  • Forumowicz
  • 110 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:45, 05.03.2019

To jak nikt nie ma podobnego problemu???


  • 0

#126 Adi23ck

Adi23ck
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:45, 18.03.2019

Wymieniłem drążki(CTR), końcówki drążków (555), sworznie górne/dolne (CTR), gumy staba (oem), komplet tulei wahacza (6szt oem) i nadal mi szarpie kierownicą na nierównościach :/ magiel miałem regenerowac ale mechanik sprawdzał to nie ma żadnych luzow podobno ...
Pozostaje mi tylko chyba zmiana amorkow ale to nie są tanie rzeczy więc trochę jeszcze muszę wytrzymać :/

Użytkownik Adi23ck edytował ten post 11:53, 18.03.2019

  • 0

#127 vitosho

vitosho
  • Klubowicz
  • 120 postów
  • Skąd:bdg
  • Silnik:K24
  • Wersja:type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:04, 19.03.2019

No koledzy, accord jest bardzo czuły na jakiekolwiek luzy w zawieszeniu. Przeczytałem wątek od początku i niektórzy walczą z VIgenem a niektórzy z VIIgenem. w VIgenie to należy zrobić:

http://www.accordklu...-reakcyjnych-✎/

Nie bujajcie się po różnych diagnostach, tylko takich co znają się na Hondach. Sam przez to przechodziłem. Konstrukcja zawieszenia w acco jest taka, że ewidentne luzy można stwierdzić dopiero po rozpięciu zawieszenia a wszelkie rozbujane sworznie są do wymiany jak wracają do pionu na gumie. Po drugie jak po stuiluśtam tysiącach pada amortyzator? Ja miałem 235 w swoim VIgenie i nadal były OEM. W VIIgenie mam 200 z małym hakiem i amorki są rewelacja. Znajomy ma 280 i nadal na OEM. Zawieszenie OEM w accordzie 200 tysi robi po polskich drogach z palcem w... no chyba że jakiś podzwonkowy.

W VIIgenie jeżdżę na 18" i nie ma mowy o jakimkolwiek szarpaniu i myszkowaniu. Sprawdzić koniecznie tuleje w wahaczu, drążki i końcówki drążków kierowniczych, wyregulować luzy na listwie, nie używać dziwnych felg z małym ET i stosować dobre opony. Do tego oczywiście dobra geometria z wymiarami na zero. Cambery na tył i nie ma możliwości. Ten typ tak nie ma.


  • 0
<p>Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach...<br><br>
rock n rolla</p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Kierownica, Wibracje, Poruszanie, Nierówności

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq