Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

wymiana silnika a falujące obroty

VI silnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 grzeslop

grzeslop
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Poniatowa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ls
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:05, 11.04.2017

Mam taki problem zmieniałem swój silnik f18b2 na mniej wyeksploatowany, i prawie wszystko było by ok przy wymianie oczywiście rozwaliłem stukowy (ale udało się go zlutować) . Mój problem polega na tym odpalam jest ok 1,5 tyś obrotów i nie spadają po rozgrzaniu silnika tak jak było wcześniej, a gdy go przegazuje obroty zaczynają falować miedzy 1,5 a dwa tyś. i moje pytanie do bardziej doświadczonych od czego zacząć czy mogą być takie objawy przez zepsuty stukowy, czy iść w stronę korkowca i czyszczenia egr? pomóżcie bo mi rece opadają 3 dni w garazu przy wymianie a tu porażka może ktoś miał taki problem i poradził sobie?


  • 0

#2 mateusz_lbn

mateusz_lbn
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:17, 11.04.2017

sprawdź wszystkie przewody, może lewe powietrze dostaje


  • 0

#3 staroniek

staroniek
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCL75408C208222
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:18, 11.04.2017

Ja bym obstawiał egr

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 08:36, 12.04.2017

Ja obstawiam zawieszony/zanieczyszczony IACV. Miałem dokładnie to samo jak czyściłem przepustnicę sprayem bez jej zdejmowania. Męczyłem się z tym dwa dni... I na koniec wziął mnie wk..rw i zrobiłem kilka przegazówek do odcinki na postoju. I o dziwo- pomogło. Pewnie duży przepływ powietrza odetkał IACV-ka.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq