XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 22:23, 24.04.2017
A to że gabaryty maja znaczenie to oczywistość, 8gen jest wiekszh
#17
Napisano 12:07, 29.04.2017
Moje CM 2 idzie jak po sznurku, boczne podmuchy jakas ja nie ruszaja...a mam porownanie z nowa octavia, ktora tanczy po jezdni jak pijany zajac.. Wogole tak obok tematu, gdzie te czasy, kiedys mialem bardzo obnizonego civic eg5. Na autostradzie przy 220, tak szedl przyklejony, ze az do tej pory pamietam te jazde, a minelo juz kilkanascie lat takze niestety wysokosc auta, zawieszenia, masa własna czy profil opony znaczaca wyplywaja na zachowanie auta przy bocznych podmuchach.
#18
Napisano 12:54, 29.04.2017
Hmmm, a ja nie zauważyłem różnicy w porównaniu do VII gen, jedna i druga podczas wiatru z boku podobnie się zachowuje w moim odczuciu:)
#19
Napisano 22:12, 20.07.2017
Po zakupie 8 gena pojechałem na szybką rundę po obwodnicy i pomimo 18" 235 40 na kołach, obniżonym zawieszeniu buja autem o wiele bardziej niż 7 genem. Właściwości jezdne 8 gen ma o wiele gorsze niż poprzednia wersja
#20
Napisano 12:27, 21.07.2017
Ja mam pewną kontynuację tego tematu. W innym wątku walczyłem z wibracjami >120km/h oskarżając przeguby wewnętrzne, ostatecznie okazało się, że to opony się deformują (felgi są proste). Gumiarze obrócili mi przednie opony na felgach co zaskutkowało dramatycznym zmniejszeniem wielkości ciężarków, wibracje też dramatycznie się zmniejszyły (choć nadal odrobinę je czuję) a przede wszystkim auto zrobiło się o wiele stabilniejsze Nie zmienia czasem nagle delikatnie kierunku jazdy (nawet bez wiatru), zrobiło się także o wiele, wiele odporniejsze na silne podmuchy boczne. Tu znów myślałem, że to jakiś luz w zawieszeniu czy układzie kierowniczym ale nic nie dawało się znaleźć. Czyli opony mogą być przyczyną różnych dziwnych rzeczy. I czasem wystarczy je wylko zamienić miejscami czy obrócić na feldze i jest inaczej.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 12:28, 21.07.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#21
Napisano 17:55, 21.07.2017
#22
Napisano 20:35, 21.07.2017
Dwa lata temu przesiadłem się z VII gena (CL7) na VIII. (CU1). Oba miałem od nowości. W moim odczuciu CU1 prowadzi się lepiej, szczególnie przy prędkościach autostradowych 150 -160 km/h. Ma lepszą stabilność podłużną - inaczej zestrojone zawieszenie. Natomiast faktycznie jest czulszy na boczne podmuchy. Ma większą powierzchnię boczną - jest dłuższy od CL7 o 6 cm. To samo dotyczy pow. czołowej - jest szerszy aż o 8 cm. Wysokości są praktycznie takie same - VIII gen. jest niższy o 1cm ale ma mniejszy prześwit (-1,5cm), co daje różnicę 0,5 cm. Prawa fizyki są nieubłagane Trzeba być przygotowanym na lekkie kontrowanie przy wyjeździe zza ekranów i TIR-ów. Oczywiście ważny jest stan opon i geometria zawieszenia. Po zimowym "zaliczeniu" nawet lekkiej dziury można nieźle ruszyć nastawy zbieżności i geometrii. Ja po każdej zimie jadę do zaufanego diagnosty na kontrolę i ew. regulację.
A tak generalnie to VIII gen. to wspaniała maszyna - o klasę lepsza od poprzedniej generacji (CL7 jeździłem 10 lat i zrobiłem 220 tkm).
Z pozdrowieniami,
Senior
HA CU1 Lifestyle 2015
#23
Napisano 21:50, 22.07.2017
szerokość i profil opon mają wielkie znaczenie!
ale również typ opon a nawet producent i model opony - niektóre szczególnie teraz mają bardzo miękkie boki - szczeólnie opony eco, co powoduje większe uczucie pływania np.na zakrętach przy małych prędkościach, na autostradzie podobnie się dzieje przy dużych prędkościach i wietrze
ja miałem kiedyś 195/65/r5 a teraz mam 225/45/r17 i różnica jest ogromna na plus większego kapcia i niskiego profilu
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych