Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Potencjometr pod pokrętłami klimatyzacji

VII potencjometr pokrętło

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 tosiek

tosiek
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:02, 11.04.2017

Cześć wszystkim.

 

Mam pewien problem z pokrętłem od klimatyzacji, otóż przy regulacji temperatury od strony kierowcy wartości przeskakują tak: 16, 19, 21, 22, 24, 27, Hi. Od strony pasażera (Dual) wszystko idzie po kolei od Lo do Hi.

Klima działa normalnie, no poza tym, że nie każdą temperaturę mogę ustawić.

Tydzień temu byłem odgrzybić i nabić klimę, ale dopiero wczoraj to zauważyłem, ale nie wydaje mi się, że mogło to mieć jakiś związek z tym faktem.

 

Rozbierał ktoś z szanownych kiedyś to radio? Da się dostać jakoś do potencjometrów? Nie chce mi się rozbierać pół kokpitu, żeby okazało się, że się nie da. Potraktowałbym bym wtedy środkiem do potencjometrów czy coś, może przynajmniej chwilę by podziałało, bo wygląda mi to na problem właśnie z nim.

 

Do tego mam polifta, patrzyłem po alegro i wśród pewnie kilkudziesięciu ofert nie ma radia takiego jak ja, przyciski mam na odwrót, i nie jest to anglik :).

 

pzdr.

Paweł


  • 0

#2 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 18:35, 11.04.2017

Hej :)
Radia były rozbierane, nawet chyba jakaś instrukcja powinna być na forum. Jak później znajdę chwilkę to poszukam na komputerze, bo w telefonie to mordęga...
Na pewno musisz wymontować radio - jak znajdziesz w temacie o zmieniarce cyfrowej (w dziale Audio jest podwieszony temat z linkami do tematów o zmieniarkach cyfrowych; w pierwszym z nich jest instrukcja video).

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#3 tosiek

tosiek
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:09, 11.04.2017

Jakieś doświadczenia z dobieraniem się do radia już mam, właśnie z związku z montażem cyfrowej zmieniarki :). Zastanawiam się tylko, jak wyglądają same potencjometry, ścieżki rezystancyjne etc.

 

Byłbym wdzięczny za wspomnianą instrukcję, coś nie mogę znaleźć :).

 

pzdr.


Użytkownik tosiek edytował ten post 19:09, 11.04.2017

  • 0

#4 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:11, 11.04.2017

to raczej jest enkoder niż potencjometr. 


  • 0

#5 tosiek

tosiek
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:45, 15.04.2017

O widzisz... Da się taki enkoder kupić, zregenerować, przełożyć z innego radia? Inaczej mówiąc - czy da się to wg Waszej wiedzy jakoś naprawić, bez konieczności wymiany całego radia.Tak jak w pierwszym poście pisałem, nigdzie takowego i tak nie mogę znaleźć.

 

pzdr i Wesołych :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, potencjometr, pokrętło

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq