Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wyjaca Pompa wspomagania Po Wymianie Rozrzadu

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#16 Killaz

Killaz
  • Forumowicz
  • 629 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Comfortline
  • KM:102
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:47, 12.04.2017

Miałem dokładnie to samo, najpierw mi wymienili rozrząd a potem jechałem z reklamacją pompy wspomagania - wyła, a auto przy mocnym skręceniu kołami przygasało :-) Pompa do regeneracji.


  • 0

#17 Artur9934

Artur9934
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:49, 12.04.2017

Wymieniłem oringi i gitara dzięki za rady..


  • 0

#18 gość198777

gość198777
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:epicentrum KUTNO
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:51, 25.06.2017

Panowie dzisiaj przydarzyła mi się podobna sytuacja.Po odpaleniu auta i przejechaniu kilku kilometrów na myjnię w trakcie jazdy odezwała się pompa wspomagania. W tym przypadku z wymianą rozrządu raczej nie ma to nic wspólnego (wymieniony ok 20 tys km temu ). Niżej filmy pokazujące wyjącą pompę

 

 

 

Na obecną chwilę nie zauważyłem wycieków,aczkolwiek jutro jeszcze sprawdzę w garażu na kanale,jeżeli przyczyną mogą to być oringi to jakie kupić? 


Użytkownik gość198777 edytował ten post 22:07, 25.06.2017

  • 0

#19 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:34, 26.06.2017

Najlepiej komplet uszczelek kupić do regeneracji, bo może każda uszczelka puszczać powietrze, a może jedna. Tego nie dojdziesz.
Zobacz jeszcze czy nie cieknie gdzieś. Nie jeźdź nigdzie bo pompe zatrzesz.
  • 0

#20 gość198777

gość198777
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:epicentrum KUTNO
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:22, 27.06.2017

Dolałem dzisiaj płynu PSF-S Honda (poglądowe foto niżej) do układu wspomagania ( było go ok 3-4 mm poniżej minimum) Obecnie płynu w zbiorniczku jest po środku min a max,pompa jak na razie ucichła i kierownica kręci się bez zająknięcia.Nie dopatrzyłem się żadnych wycieków,nigdzie nic nie widać również na maglownicy.Będę musiał regularnie kontrolować stan i sprawdzać na bieżąco czy przypadkiem gdzieś ten płyn nie ucieka

Załączone pliki


Użytkownik gość198777 edytował ten post 22:24, 27.06.2017

  • 0

#21 gość198777

gość198777
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:epicentrum KUTNO
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:22, 17.07.2017

No i lipa Panowie,płyn z układu wspomagania ucieka na maglownicy.Nie zauważyłem tego wcześniej bo wyciek jest pod gumową osłoną.Jakieś 2 miesiące temu wymieniałem te gumę bo stara pękła,nie wiem ile dokładnie czasu jeździłem nieświadomie z uszkodzoną manszetą.Pewnie przez ten czas drobinki piasku zrobiły swoje i teraz przekładnia się poci :-x

 

fb234abadd074.jpg

 

3442ea1908f9c.jpg

 

88e84d9dfdbc7.jpg


  • 0

#22 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 06:35, 18.07.2017

Akurat z tej strony piasek miał by daleka drogę do uszczelniacza. Juz bardziej prawdopodobnie listwa by zardzewiala i uszkodził uszelniacz...
A dużo tego płynu dolewasz? Raz na tydzień?
Ładnie umyles to z piasku, ale przed złożeniem nasmarój obficie listwę smarem ( zwykły litowy smar się nada).

Użytkownik vova777 edytował ten post 06:41, 18.07.2017

  • 0

#23 gość198777

gość198777
  • Forumowicz
  • 109 postów
  • Skąd:epicentrum KUTNO
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:12, 18.07.2017

Akurat z tej strony piasek miał by daleka drogę do uszczelniacza. Juz bardziej prawdopodobnie listwa by zardzewiala i uszkodził uszelniacz...
A dużo tego płynu dolewasz? Raz na tydzień?
Ładnie umyles to z piasku, ale przed złożeniem nasmarój obficie listwę smarem ( zwykły litowy smar się nada).

Możliwe,tak czy inaczej płyn wycieka na maglownicy.Teraz dolewam ok 100ml na tydzień.Niżej filmik pokazujący uciekający płyn

 


  • 0

#24 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 21:54, 18.07.2017

No, faktycznie. 100ml/tydzień to sporo. Niestety bez demontażu i regeneracji maglownicy się nie obędzie.
Widocznie musiałeś dłuższy czas jeździć z uszkodzona osłoną. . . Żeby tylko listwa, tam głębiej, nie była zardzewiała.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq