Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wyjaca Pompa wspomagania Po Wymianie Rozrzadu

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Artur9934

Artur9934
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:27, 10.04.2017

Witam wymieniłem rozrzad po złozeniu pasków zaczeła hałasować pompa wspomagania,nic nie rozpinałem przy wymianie tylko odsunąłem zmieniłem płyn na nowy dextron 3 i dupa to samo ;>co może być przyczyna?


  • 0

#2 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:43, 10.04.2017

Płyn się pieni/ bąbelkuje?


  • 0

#3 Artur9934

Artur9934
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:47, 10.04.2017

Dokładnie wywala ze zbiorniczka.


  • 0

#4 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:28, 10.04.2017

Nic nie robiłem, tylko wymieniłem płyn na dextron 3. Po co?
Swędziało Cię.
Opisz procedurę, krok po kroku jak to zrobiłeś.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 Artur9934

Artur9934
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:31, 10.04.2017

Wymieniłem płyn bo hałasuje myslałem ze moze cos z plynem.Wsadziłem przewod powrotny do banki i krecilem kierownica na zgaszonym silniku i wlewałem nowy plyn do zbiorniczka.


  • 0

#6 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 21:36, 10.04.2017

odsuwałeś pompę z zapiętym przewodem ciśnieniowym?? pewnie załamałem go w środku.. standard wielu tak juz się zalatwiło bo szkoda było 28 zł na dolewkę OEM płynu PSF..


  • 0

#7 Artur9934

Artur9934
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:38, 10.04.2017

Ale jak sie mógł zagiąć? jak pompa poszła po prostu wyżej a nie, że ja gdzieś przeginałem czy coś,a bd widąc czy gdzieś jest zagięty?,raczej nie bo to jest w zbrojeniu;>


Użytkownik Artur9934 edytował ten post 06:20, 11.04.2017
proszę pisz bez błędów ortograficznych..

  • 0

#8 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:48, 11.04.2017

A opisz jak naciągałeś pasek wspomagania.
Za co łapałeś, czym naciągałeś, ręką lub podciągałeś jakąś rurką?
Pytam bo może przypadkiem ciągnąłeś za rolke i się uszkodził simmering?
  • 0

#9 Artur9934

Artur9934
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:21, 11.04.2017

Ręka za pompę ale nic nie cieknie zbiorniczek jest niżej niż pompa i może  się nie odpowietrzy? spr zbiorniczek wyżej;>


  • 0

#10 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 209 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:38, 11.04.2017

Wystarczy wymienić oringi
https://youtu.be/7YC_XmaCR6k

https://youtu.be/GR5QN3A3rJ4

Użytkownik danielo333 edytował ten post 18:43, 11.04.2017

  • 0

#11 Artur9934

Artur9934
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 11.04.2017

Hmm to może być taka przyczyna? i dziwny zbieg okoliczności ze po wymianie rozrządu?


  • 0

#12 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 209 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:45, 11.04.2017

Te oringi robią się plastikowe z czasem i nie trzymają- łapią lewe powietrze. Oringi nie są drogie wiec warto spróbować.

Użytkownik danielo333 edytował ten post 18:48, 11.04.2017

  • 0

#13 Artur9934

Artur9934
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:48, 11.04.2017

A nie puszczały by płynu jak by były kiepskie?bo u mie sucho


  • 0

#14 danielo333

danielo333
  • Forumowicz
  • 209 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Executive
  • KM:240
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:03, 11.04.2017

One nie są rozerwane tylko zrobiły się twarde. Powietrze zasysa z zewnątrz. Cieknąć nie będzie- bedzie sucho. Wymień nic nie tracisz. Kosztują grosze.
  • 0

#15 Artur9934

Artur9934
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Lubartów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:44, 11.04.2017

Jakieś wymiary tych oringów?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq