XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 06:10, 14.04.2017
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
#17
Napisano 07:17, 14.04.2017
Killaz - wychodzi
- twoja oszczędność
- słaby mechanik
- słabe tarcze
- brak pomiaru bicia tarcz i piast
Co jest o tyle dziwne ,że jesteś aktywnym forumowiczem i raczej powinieneś znać temat.
Tarcze TRW to raczej słaby pomysł - może do civica ( ale też bym nie założył)
Tarcze do VI (poza 2.3 bo inna dostępnośc tarcz) na przód to jak dla mnie tylko Zimmerman do tego klocki do spokojnej jazdy ATE (zimmermana klocki sa słabe) do dynamicznejszej Diamond Black . Na tył tarcze ATE i klocki ATE bądz Diamond Black.
To jest jedyny sensowny i słuszny zestaw. Przerobiłem tego od pyty i dziwne ,bo ani u siebie ani u nikogo nie było żadnych problemów z biciem. Raz się trafiła osoba gdzie biły piasty ( powyżej 0,02 , nawet 0,05 było) więc nie zakładał tarcz tylko najpierw zmienił piasty i potem dopiero tarcze poszły nowe i tez zero problemu.
Zakładanie nowych tarcz i klocków bez sprawdzenia zacisków ( w 17 letnim samochodzie, gdzie wątpie aby to ktoś wcześniej robił), a tak naprawdę bez ich regeneracji (albo przynajmniej wyjęcia i wyczyszczenia tłoczków - to proszenie się o kłopoty.
Sorry tak jest- jak ktoś twierdzi inaczej to albo jest druciarzem, albo nie wie jak powinny być obsługiwany układ hamulcowy
Proszę tak wyglądają tłoczki w przednich zaciskach po 16 latach i 200 tys km - auto znane tzw - IGŁA
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#18
Napisano 08:38, 14.04.2017
Zaciski były regenerowane, nawet prowadnice wymieniane. Mechanik ogarnia temat, w swojej VI też ma TRW więc najwyraźniej za słabą tej marki nie uważa. Tak jak mówię, raz bicie jest raz nie ma więc nie do końca zrzucałbym to od razu na słabą jakość a co do wyboru tarcz to na forum ludzie montują quasi japońskie firmy po taniosci i też jeżdżą.
Jeszcze kilka razy sprawdzę od czego zależy i kiedy występuje bicie, najwyżej będę reklamował tarcze.
EDIT: Poczytałem jeszcze o TRW i przeważająca część opinii to opinie pozytywne, więc albo przesadzacie albo jak zwykle Honda wymaga części wzmacnianych kosmicznymi metalami bo inaczej *cenzura*nie na środku drogi...
Wysłane z Meizu M2 Note
Użytkownik Killaz edytował ten post 09:01, 14.04.2017
#19
Napisano 14:20, 14.04.2017
@Killaz, sprawdź może jeszcze czy któraś tarcza jest wyraźnie bardziej gorąca od drugiej po jakiejś minimum kilkuminutowej normalnej jeździe, bo może mamy podobny problem i te bicie może być związane z temperaturą (niesprawnym do końca układzie hamowania po któreś ze stron)...
Naoglądałem się dziś mnóstwa materiałów związanych z zaciskiem i zrobię to chyba po świętach.
#20
Napisano 14:30, 14.04.2017
U mnie z biciem przy hamowaniu było podobnie. Zmieniłem koła na letnie bicia nie czuję.Wnioski wyciągnij sam.
#21
Napisano 17:38, 30.04.2017
Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
#22
Napisano 10:06, 01.05.2017
Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych