Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Przewody twarde honda acoord VI

VI f20b6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:30, 05.04.2017

Witam panowie i panie. Dziś jeb*ał mi przewód twardy hamulcowy mniej więcej na środku auta. Niestety nie mam możliwości podejścia pod samochód i pytanie mam takie czy jest tam gdzieś jakieś łączenie które mogło strzelić czy po prostu przewód, jeśli przewód to mniej więcej na jakie koszta sie liczyć. Zaznaczam że to od tylnych hamulców.
Jest możliwość żeby samemu to zrobić, czy lepiej dać to dla mechanika?


  • 0

#2 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:47, 05.04.2017

Jak nie masz jak sie dostac pod samochod wzglednie wygodnie to samemu ciezko Ci to bedzie ogarnac pomimo tego, iz nie jest to jakis rocket science. Co do kosztow to popatrz po allegro ile kosztuje metr miedzianej rurki. Dramatu nie bedzie. 


Użytkownik viper505 edytował ten post 23:52, 05.04.2017

  • 0

#3 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:04, 06.04.2017

o koszt miedzianej rurki sie nie martwię bo mam dojścia do tego, bardziej martwie sie o koszt robocizny. "Znajomy" wyjechał mi z ceną od 300-500 zl, w innych okolicznościach by mnie to nie przeraziło, ale hanka okazała sie być kur*ą jak typowa kobieta i pochłania $$ gorzej niż ekskluzywna prostytutka.


  • 0

#4 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:27, 06.04.2017

No to jedynym sensownym wyjsciem jest znalezienie kogos kto za przyslowiowa paczke fajek pozwoli Ci wjechac na kanal. Miedz mowisz mozesz ogarnac w dobrej cenie. Jedyne co bedzie Ci jeszcze potrzebne to zestaw do zarabiania koncowek przewodow hamulcowych. Cena jaka krzyknal Ci "znajomy" to taki standard. Nie jest to trudna robota o ile sie nie ma dwoch lewych rak.


  • 0

#5 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:30, 06.04.2017

Trochę przesadził z tą cena za robociznę. Znajdź inny warsztat bo robota nie jest specjalnie skomplikowana - podnośnik, kanał itp, wyjęcie starego przewodu, dogięcie nowego na wzór starego, zarobienie końcówek, płyn, odpowietrzenie - moim zdaniem 2 stówy max, ale....niektórzy nie mają wyjścia. 


  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#6 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 16:59, 06.04.2017

Również uważam że sporo krzyknął. 500 to za wszystkie hamulcowe i paliwowe w korytku.

200-250 zł za obydwa tylne ludzie płacą w zwykłym małym warsztacie bez paragonu.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#7 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:52, 06.04.2017

Również uważam że sporo krzyknął. 500 to za wszystkie hamulcowe i paliwowe w korytku.

200-250 zł za obydwa tylne ludzie płacą w zwykłym małym warsztacie bez paragonu.

Wysłane z Tapatalk

 

500 za hamulcowe i paliwowe? Koledze w zaufanym warsztacie, ktory raczej dobre ceny ma, za same paliwowe w civicu 6 gen krzykneli 1000zl z materialem. Dlatego na poczatku pisalem ze 300-500 to raczej taka norma bedzie.


  • 0

#8 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:16, 07.04.2017

dobra, dzięki za podpowiedzi. Ogarnięte. Pozdrawiam


  • 0

#9 szpila

szpila
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Regnów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:28, 25.04.2017

a wiesz może jaka jest długość tych przewodów, bo mam tak sam problem ?


  • 0

#10 coppi

coppi
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Marki/Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:138
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:24, 05.05.2021

To chyba ostatni z tematów o przewodach stalowych w VI genie.

U mnie się za to zabrałem - 19 lat oryginału to chyba jeden w rekordów.

Mam zacięcie z jednym uchwytem zaraz od strony koła ( po obu stronach jest podobnie):

20210505-210821.jpg

Podejście tam jest kiepskie, a potem nie widzę, żeby do góry nogami to wkręcić. Mam ochotę przeciąć po prostu ten uchwyt i sztywny przewód powinien  się trzymać. On i tak tam się bardziej pozycjonuje niż trzyma.

Co myślicie?


Użytkownik coppi edytował ten post 21:25, 05.05.2021

  • 0

#11 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 22:18, 05.05.2021

"Rwij Pan"
Uchwyt można dorobić.
  • 0

#12 coppi

coppi
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Marki/Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:138
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:24, 05.05.2021

"Rwij Pan"
Uchwyt można dorobić.

 

Właśnie tego dorabiania to już wolę unikać ;)


  • 0

#13 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:39, 06.05.2021

Tam tyle piachu na sankach? Oczysc to przy okazji, bo zaraz i sanek nie bedzie, o ile juz nie podjadlo mocowania wahacza.

Wysłane z mojego *cenzura*ałeja PDwudziechy przy użyciu Tapatalka
  • 0

#14 coppi

coppi
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Marki/Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:138
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:25, 07.05.2021

Tam tyle piachu na sankach? Oczysc to przy okazji, bo zaraz i sanek nie bedzie, o ile juz nie podjadlo mocowania wahacza.

Wysłane z mojego *cenzura*ałeja PDwudziechy przy użyciu Tapatalka

 

Piasek podczyszcze. I stwierdzam, że tego się nie da odkręcić. A jak się jakimś cudem uda, to w tym miejscu przykręcić się nie da z powrotem. Faktycznie rozciąłem i pewnie zamontuje bez niczego. A jak po czasie trzeba będzie jakieś mocowanie dorobić, to się dorobi.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, f20b6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq