Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Jaka firma wahaczy

VII zawieszenie wahacz

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 zdzich11

zdzich11
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:40, 05.04.2017

Witam ,( przepraszam jeśli temat już był poruszany ale nie mogę nic znaleźć )

 

       Musze wymienić wahacz tył poprzeczny ze sworzniem i nie mam pojęcia jakiej firmy zamówić 

                 Dołączyłem foto o co dokładnie mi chodzi

          Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi 

       

 

 

Załączone pliki


  • 0

#2 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:43, 05.04.2017

OEM jest drogi ale pancerny. Możesz spróbować z febestem ale nie wiem jak jakościowo. Nic innego raczej bym nie pakował.

Ewentualnie dobra używka oryginalna ?


  • 0

#3 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:43, 05.04.2017

CTR?


  • 0

#4 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:11, 06.04.2017

Ctr nie robi wahaczy z tego co wiem a nawet jesli bys chcial wymienic sam sworzen to w sedesie jest niewymienny.
  • 0

#5 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:28, 06.04.2017

Słabo szukałeś, kup Febest-a http://www.accordklu...-s1a-e01/page-1
  • 0

Long May You Ran


#6 ksiadzrobak

ksiadzrobak
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:nibylandia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:09, 10.04.2017

Ja montuje Moga lub Febi choć ostatnio kupiłem Bilstein. Jeżdże na 18" kółkach, oponka o profilu 40. Zamienniki w zawieszeniu wytrzymały 2,5 roku (jakieś 30 - 40 tys km). Za orginały kupił bym z 10 zestawów zamienników na 20 lat :)

Dzisiaj wymieniłem łączniki stabilizatora tył CTR  + gumy NOK. Zobaczymy ile wytrzyma. Przliczyłem i stwierdziłem, że orginałow nie ma co pakowac do starego auta. Jesli wytrzymają chociaż 2 lata to za dwa oryginalne łączki + gumy mam 6 kompletów zamieników CTR (jakieś 12 lat przy założeniu , że wytrzymają minimum 2 lata). Za 12 lat korniki zjedzą ta honde ;)


  • 0

#7 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:27, 10.04.2017

No dobra ... a robociznę doliczasz , koszt ewentualnie innych wyrobionych części z tego powodu , czy innych komplikacji . Koszt ustawienia zbieżności .  Nie wspomnę o straconym czasie ... Ja tam nie lubię co dwa lata robić tego samego , bo by mnie coś trafiło ...


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#8 ksiadzrobak

ksiadzrobak
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:nibylandia
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 11.04.2017

robocizny nie doliczam bo nic mnie to nie kosztuje, no może pare piwek ale traktuje to jako przyjemoność :) z drugiej strony czy oryginały czy zamienniki i tu i tu płacisz jak robisz u mechanika. Zbieżnośc też ustawiasz bez względu na to czy oryginał czy zamiennik. Komplikacji nie ma żadnych. Co niby miało by sie zadziać? Ja zawieszenie w każdym aucie wymieniam kompleksowo. Nigdy połowicznie. Jak końcówki stabilizatora to i gumy. Jak amortyzatory to osłony, odboje, poduszki,  tuleje w wahaczu (wszystkie), nowe śruby ... Po każdej wymianie jakiegokolwiek elementu z zawieszenia, samochód idzie na zbieżność. Czy to audi, fiat, honda, zawsze tak samo. Drogi gips ale nigdy mi żadne z aut nie stanęło.


  • 0

#9 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 22:38, 11.04.2017

Ja niestety muszę oddać acco w obce ręce , więc za to muszę zapłacić  . Kiedyś dłubaliśmy z kumplem to i owo w poprzednich autach , a teraz po prostu nie ma warunków i czasu ...  Takie czasy  :depresja: ...

Więc wychodzę z takiego prostego założenia , że jak mam za tańszy zamiennik dać parę złoty mniej , gdzie w łącznej kwocie razem z robocizną będzie to i tak niewielki % , to szkoda mojej kasy ... 

Ja też zawsze jak coś robię , robię kompleksowo .

A co tych wahaczy z tematu , to ja bym też zaproponował Febesta ...


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#10 ANDRU17

ANDRU17
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:ES
  • KM:193
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:59, 20.04.2017

Odradzam firmę yamoto części lepione z ryżu , tak wygląda wachacz po 2 miesiącach 

Załączone pliki


  • 0

#11 Haparts

Haparts
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Paliwo:PB
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 02:20, 21.04.2017

Odradzam firmę yamoto części lepione z ryżu , tak wygląda wachacz po 2 miesiącach


A czego się spodziewałeś bo najgorszym produkcie na rynku?

Kto to w ogóle kupuje... :depresja:


  • 0

#12 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:57, 21.04.2017

Tluczone na forum jeszcse w epoce kamienia lupanego ale ludzie i tak pojda za ceną. Yamato oprocz japonsko brzmiacej nazwy nie ma nic wspolnego z japonia i co wazne- z jej solidnoscia.
  • 0

#13 tres

tres
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:16, 01.08.2020

Jakiego producenta aktualnie polecicie wahacze na przód?


  • 0

#14 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:53, 01.08.2020

górny czy dolny? Osobiście to zostałbym przy oryginalnych wahaczach i wymienił to co należy wymienić. 


  • 0

#15 tres

tres
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:34, 01.08.2020

Mam do wymiany górne podkowy a w dolnym wahaczu jedną gumę (tą tylną przykręcaną do wózka).


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, zawieszenie, wahacz

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq