Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

R20A3 soft turbo lub kompresor

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vipek

Vipek
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Orzech
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Cooper D
  • KM:135
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Mini
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:45, 04.04.2017

Witajcie,

Dmuchał ktoś R20A3 ? Na hamburgerów nie ma co patrzeć bo u nich Rka raczej nie występuje. Interesuje mnie jakiś soft na poziomie 04-05bara co by obyło sie bez otwierania słupka. Strojenie pewnie przez jakiegoś ECU Mastera, gdyż Hondata nie ogarnia Rek.

 

Ktoś coś ?


  • 0

#2 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:32, 05.04.2017

Raczej nie wiele takich projektów. Zerknij może za wschodnią granicę - tam bardziej.

Ale samo dmuchanie to raczej nie problem. W zasadzie nie ma silnika, którego nie da się uturbić ;-) podjedź do jakiejś firmy z dobrą opinią w Twoim rejonie i dopytaj. Na pewno minimum 15k musisz mieć na to.


  • 0

#3 Vipek

Vipek
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Orzech
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Cooper D
  • KM:135
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Mini
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:03, 05.04.2017

Nawet nie chodzi o kase, ale boje sie, że jak wstawie auto to takiej firmy to nie zobacze go minimum przez pół roku :)

Po za dmuchaniem R20 chyba nie ma nic co by zwiększyło moc chociaż o 15-20 koni. Nie znalazłem nawet jakiś dedykowanych dolotów do tej budy i tego silnika :(


  • 0

#4 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:33, 05.04.2017

Te silniki ogólnie są małorozwojowe, więc raczej nie tykane.

A co do pół roku u mechanika - wszystko zależy gdzie oddasz. Jest w Polsce kilka sensownych firm, kwestia gdzie masz najbliżej. Podjeżdżasz, robią Ci wycenę i szacują czas... wiadomo, że zawsze należy dodać +/- 1-2 tygodnie oraz "parę" złotych na nieprzewidziane wydatki. Ew. pomyśl o swapie na K24 - wtedy masz seryjnie prawie 200KM + po dobrych wydechu i dolocie - spokojnie z 210-215 KM.


  • 0

#5 Vipek

Vipek
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Orzech
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Cooper D
  • KM:135
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Mini
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:45, 05.04.2017

Do swapu pewnie potrzebny kompletny silnik wraz ze skrzynią. Moja R20A3 jest spięta z automatem. Półosie, ECU, Hondata do wystrojenia, łapy silnika. Coś jeszcze ? 


  • 0

#6 Vipek

Vipek
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Orzech
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Cooper D
  • KM:135
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Mini
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:44, 16.04.2017

W Warszawie był koleś o nicku Winnie. Uturbial R18 w civicu VIII. Wyszło z tego 250konia, ale silnik się poddał przy upalaniu i temat umarł

Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 01:11, 02.05.2017

Ten silnik ma jedna zalete - jest mały ;-) i nic z ttm nie zrobisz. pakowanie siana w ten silnik mija sie z celem.. lepiej kupić cvc jajko i wsadzic k24 do upalania jak ta lala ;-) a do spokojnej jazdy Rka jest ok.
  • 0

#8 Vipek

Vipek
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Orzech
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Cooper D
  • KM:135
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Mini
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:30, 02.05.2017

No i chyba faktycznie będzie tak, że zrobię tylko wydech na dwóch tłumikach pod pakiet TypeS i tyle

Wysłane z mojego LON-L29 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#9 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 10:40, 02.05.2017

Jacku gdybyś mi wcześniej dawał info .. miałem też puszki oem z mojej Niuni :P


  • 0

#10 Vipek

Vipek
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Orzech
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Cooper D
  • KM:135
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Mini
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:42, 02.05.2017

OEM puszek to ja nie chce :)

Hammer mi wystruga coś ładnego :)


  • 0

#11 BartekL

BartekL
  • Forumowicz
  • 533 postów
  • Skąd:znienacka
  • Silnik:N55
  • Wersja:M
  • KM:All
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:F10
Reputacja: 31
Super

Napisano 23:53, 02.05.2017

Ooo to to ;-)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq