Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z odpowietrzeniem

VI doradzcie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 AdamRut

AdamRut
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:28, 04.04.2017

Witam,

Mam  problem  wymieniłem kruciec koło bloku.

Zalałem płynem i właczyłem silnik ay pochodził sobie spokojnie na wolnych obrotach i co zauważyłem ze

 jedna z rur jest ciepła ( ta która idzie od chłodnicy do slinika) a druga jest zimna ( idąca od silnika do chłodnicy) jedynie ciepła delikatnie za krućcem a tak zimna do samej chlodnicy i chłodnica zimna. 

Parownik od gazu ciepły 

 

Czy winna jest po stronie termostatu ?

Czytałem wertowałem juz inne przypadki ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie ;/


Użytkownik AdamRut edytował ten post 07:31, 04.04.2017

  • 0

#2 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:13, 04.04.2017

rozumiem że nagrzał się silnik do normalnej temperatury pracy ?


  • 0

#3 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:06, 04.04.2017

Do włączenia wentylatora?
  • 0

#4 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:48, 04.04.2017

Do włączenia wentylatora?

no wiadomo:-)


  • 0

#5 AdamRut

AdamRut
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:11, 04.04.2017

skazówka ustawiła sie normalnie wentylator nie załączył sie ;/


  • 0

#6 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:25, 04.04.2017

sparwdz czy dochodzi napięcie do wentylatora i czy działa na krótko


  • 0

#7 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:21, 04.04.2017

Czekaj czekaj bo nie jarze...

Odpaliłeś na kilka(naście?) minut auto, wskazówka wskazała normalny poziom temperatury, wentylator się nie włączył i nie wiesz czemu dolny wąż jest zimny?

Najprawdopodobniej dla tego że nie zagrzałeś silnika do wymaganej temperatury, więc termostat nie miał powodu otworzyć dużego obiegu. Działa wtedy obieg mały. Skoro twierdzisz, że wskazówka temperatury była na normalnym poziomie. 

 

 

jedna z rur jest ciepła ( ta która idzie od chłodnicy do slinika) a druga jest zimna ( idąca od silnika do chłodnicy) jedynie ciepła delikatnie za krućcem a tak zimna do samej chlodnicy i chłodnica zimna.

 

Nic mi nie mówi: rura idąca od silnika do chłodnicy i rura od chłodnicy do silnika, bo rury zazwyczaj idą w dwie strony i to naraz. Za to ciecz płynąca w niej już płynie tylko w jedną stronę.

 

Górna była ciepła, a dolna zimna zapewne?


Użytkownik Thunder edytował ten post 21:29, 04.04.2017

  • 0

#8 AdamRut

AdamRut
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Przeworsk
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:18, 05.04.2017

tak dokładnie górna gorąca dolna zimna 

Wiatrak załacza sie na zworce

Ok sprawdze do dokładnego nagrzania dzieki za podpowiedz


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, doradzcie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq