Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

nierównomierne zużycie klocków przód

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:16, 03.04.2017

Witam

 

W lewym przednim kole na oko widać że klocki są grubsze niż w kole przednim prawym. 

Miałem tak w 7 gen i w 8 gen widzę jest dokładnie to samo. Poza tym nic się nie dzieje, nie ściąga nie grzeje się, żadnych wibracji przy hamowaniu itp

 

U was klocki z przodu w lewym i prawym kole zużywają się równomiernie ?

 

 

 

 

 


  • 0

#2 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:26, 03.04.2017

Wszystko zalezy o jakiej roznicy mowimy. Jesli jest duza rozbieznosc trzeba przyjrzec sie zaciskom. W sobote zmienialem klocki z przodu i po jednej jak i drugiej stronie zjechane rownomiernie do 1mm :lol:


  • 0

#3 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:09, 03.04.2017

Zdjąłem zacisk prawy. Pęknięta jest osłona przeciw kurzowa przy jednym tłoczku więc zacisk do roboty ale tłoczki jeszcze chodzą luźno.

Czy duża korozja tłoczków na zewnątrz kwalifikuje tłoczek do wymiany ?


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 23:11, 03.04.2017

  • 0

#4 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:26, 03.04.2017

To zalezy czy nie ma wzerow. Jezeli jest tylko powierzchniowa to zapolerowac drobnym papierem sciernym na mokro. Oczywiscie oslone trzeba koniecznie wymienic. Tloczek ladnie nasmarowac smarem silikonowym do ukladow hydraulicznych np. ate bremszylinder i bedzie smigac. Klocki w jarzmach tez musza sie luzno przesuwac w jarzmach, mozna dac troche smaru np. ate plastilube w miejscach styku z jarzmami, tylko bez przesady, zeby smar nie dostal sie na powierzchnie cierne klocka.


  • 0

#5 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:03, 04.04.2017

Miałem na myśli korozję w tym miejscu co pokazują strzałki. Korozja jest naprawdę duża, odchodzi płatami jeszcze nie widziałem tak skorodowanego tłoczka :)

cGJp6-BcgtMb.jpg?v=2


  • 0

#6 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:41, 04.04.2017

Tak to wygląda. Kupiłem już zestaw do regeneracji zacisku.

cFq5B-SEN9Fh.JPG?v=2


  • 0

#7 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:46, 04.04.2017

W srodku to sobie moze byc taki jaki jest. Wazne jest to czego nie widac, ze tak sie wyraze. Pod gumowa oslona musi byc czysciutki, powierzchniowy nalot mozna spolerowac, tak jak juz wczesniej pisalem. Dziurawa gumke od razu wyrzucamy :-D.


  • 0

#8 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:16, 26.02.2019

witajcie, tez mi się zużywają klocki z prawej strony dużo szybciej.. ten od wewnątrz już go prawie nie ma gdzie z lewej strony jest z 5mm ok. Czycilem wszystko że 2 razy i dalej to samo.. co poradzić?
  • 0

#9 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:51, 26.02.2019

witajcie, tez mi się zużywają klocki z prawej strony dużo szybciej.. ten od wewnątrz już go prawie nie ma gdzie z lewej strony jest z 5mm ok. Czycilem wszystko że 2 razy i dalej to samo.. co poradzić?

U mnie przyczyną były jarzma zacisku. Co dziwne prowadnice w jarzmach chodziły idealnie i były nasmarowane a klocki w prawym kole uciekały w oczach. Po wymianie jarzm na inne problemu juz nie ma.

Jestem tego pewien bo włożyłem stare jarzma na próbę i klocki w prawym kole znowu zaczęły znikać. Dziwne to jest bo stare jarzma są w nawet lepszym stanie niż te nowe.

Użytkownik flashmaniac edytował ten post 11:54, 26.02.2019

  • 0

#10 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:07, 26.02.2019

U mnie przyczyną były jarzma zacisku. Co dziwne prowadnice w jarzmach chodziły idealnie i były nasmarowane a klocki w prawym kole uciekały w oczach. Po wymianie jarzm na inne problemu juz nie ma.
Jestem tego pewien bo włożyłem stare jarzma na próbę i klocki w prawym kole znowu zaczęły znikać. Dziwne to jest bo stare jarzma są w nawet lepszym stanie niż te nowe.


kurde no to o co chodzi? znów muszę wymieniać że względu na to że prawa strona się zużyła znów...
  • 0

#11 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:34, 26.02.2019

kurde no to o co chodzi? znów muszę wymieniać że względu na to że prawa strona się zużyła znów...

 

Zregeneruj na początek oba zaciski. Regeneracje robi się zawsze parami.


  • 0

#12 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:44, 27.02.2019

Zregeneruj na początek oba zaciski. Regeneracje robi się zawsze parami.

masz na myśli tłoczki?


  • 0

#13 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 18:32, 27.02.2019

Tłoczki jeśli trzeba i gumki.

Użytkownik Sacrum edytował ten post 18:32, 27.02.2019

  • 0

#14 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:03, 28.02.2019

Tłoczki jeśli trzeba i gumki.


tylko że wizualnie wyglądają bardzo dobrze i wkrecaja się też lekko;)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq