XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Erozja zaworów i czynniki z nią związane
#1
Napisano 19:13, 02.04.2017
Nie chodzi tu wprawdzie o Hondę ale pomimo tego, wspólnego mianownika możnaby się doszukać:
"Erozja zaworów powiązana jest z czasem spalania mieszanki a nie temperaturą spalin. Oczywiście temperatura ma znaczenie ale robiłem pomiary EGT i różnic nie widać, mało tego na LPG w OL jest chłodniej o 20-50 stopni.
W silnikach Toyoty ze zmienna fazą częściej lecą zawory ssące gdyż otwierają się w średnich obciążeniach wcześniej niż wydechowe więc są bardziej narażone na erozję. W przypadku WOT wałek ssący nie jest wyprzedzany do samego końca rpm tylko przeważnie 4-5 tyś max (z moich obserwacji) i jeszcze zależy od pozycji pedału gazu. To powoduje, ża zaworki siadają głównie w ruchu miejskim."
Co o tym myślicie?
#2
Napisano 20:11, 02.04.2017
Nie mogę sobie tego wyobrazić żeby zawory ssące otwierały się przed wydechowymi, poza czasem gdy zasysana jest mieszanka, źle ustawionym rozrządzie lub podpartych zaworach (ale wtedy to są otwarte cały czas)
Użytkownik pawel84j edytował ten post 20:12, 02.04.2017
#3
Napisano 22:16, 02.04.2017
Poza tym, w toyotach konstrukcja vvti względem vteca hondy trochę chyba się różni tak nawiasem mówiąc, czy może się mylę?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, Zawory
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
VII
Mechanik →
Silniki →
Problem z zaworamiNapisany przez xKrzysiuuu , 03 lut 2024 VII, Zawory, Accord7 |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych