Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Utrudniony rozruch na zimnym silniku PB

VIII rozruch silnik lpg odpalenie start stilnika

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#16 Maxi

Maxi
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:02, 11.04.2017

Tego to nie wiem, odebrałem i jeździ normalnie...


  • 0

#17 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:04, 11.04.2017

to zapytaj tego mechanika ;) inaczej bez zerowania, czyszczenie nic nie daje..


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#18 Maxi

Maxi
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:00, 11.04.2017

Ale jeżeli jest ok to o co mam pytać ? :-) Temat do zamknięcia, dziękuję za pomoc - może też komuś się przyda bo widzę że to dosyć popularna usterka.


  • 0

#19 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:09, 11.04.2017

zapytaj go z ciekawości..czy "zerował" przepustnicę przy użyciu HDS-a, może jest inny sposób o którym nie wiem.. ;)

 

ja np.czyściłem bo była w 50% zabrudzona, po czym było to zerowane HDS-em..


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#20 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 22:00, 11.04.2017

Kolego Maxi posłuchaj Edsona bo Ci prawdę mówi.

Ja też to potwierdzę .Mimo że dysponuję możliwością podpięcia pod KTS to i tak musiałem jechać do ASO na ustawienie przepustnicy po czyszczeniu.Nie sztuką jest wyczyścić przepustnicę każdy mechanik to zrobi .Sztuką jest to zrobić zgodnie z procedurą.


  • 0

#21 Irrrvv

Irrrvv
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:12, 12.04.2017

U mnie sprawa się rozwiązała w ten sposób, że gazownik ustawił jeszcze raz LPG i jest elegancko.


  • 0

#22 Maxi

Maxi
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:51, 15.04.2017

ok, Edson, przekonałeś mnie :-)

Wczoraj mi to skalibrowali w ASO w Wawie. Potestuję z ciekawości czy inaczej się będzie silnik zachowywał....


  • 0

#23 Irrrvv

Irrrvv
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:14, 26.04.2017

Jak wyszły testy?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, rozruch, silnik, lpg, odpalenie, start stilnika

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq