Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Mod seryjnej puchy filtra powietrza

VII filter mod cai

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 PabloWschowa

PabloWschowa
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Prestige +
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:49, 31.03.2017

Przeglądając dziś forum acury natknąłem się na taki oto mod :

 

http://acurazine.com...ake-mod-670026/

 

Ktoś testował u siebie? Zakres pracy nie duży , koszt tez raczej nie vs pierwszy lepszy Cai.

Ciekaw jestem czy faktycznie delikatnie czuć poprawę.


  • 0

Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB


#2 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:51, 31.03.2017

Pomysł jak najbardziej dobry bo to po prostu doprowadzenie powietrza do oem puszki.

Co do cai to poprawi ci to dół ale nie górę.
Chcesz mocy z dolotu? Ładuj shorta zaprojektowanego pod twój silnik tj średnica i długość. Do tego zabudowa stożka oczywiście zapewniająca termoizolacje od komory silnika i doprowadzenie powietrza do zabudowy o takiej samej średnicy co short. To zapewni ci na pewno lepszą górę niż cai.
  • 0

#3 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:07, 31.03.2017

Moim zdaniem jest to bardzo fajna i tania modyfikacja. Na pewno  nie zaszkodzi.

Jedyne na co zwróć uwagę,to zdejmij ten kawałek rury co łączy rezonator z puszką filtra i przejedz się otwierając na max-a przepustnicę.

Jeśli hałas nie będzie Ci przeszkadzał możesz działać :) !

Ja mam 2 doloty,jeden k&n a drugi seria z wkładką k&n którego używam jadąc do Polski :).


  • 0

#4 PabloWschowa

PabloWschowa
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Prestige +
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 06:53, 01.04.2017

Szczerze powiedziawszy na moc z 2.0 to raczej nie ma co liczyć , przy pomocy torque i elm wychodzi jakieś 9.8-10.4s  0-100 ( wiec biorąc pod uwagę błąd pomiarowy itd wychodzi seryjny dupowóz) wiec nie ma szału , bardziej chodziło mi o poprawę dołu bo w sumie 90% trasy u mnie to miasto a tutaj góra nie ma aż takiego wielkiego znaczenia.


  • 0

Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB


#5 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:11, 01.04.2017

Myślę że jeśli tym sposobem sensownie wszystko ogarniesz to u ruchu ulicznym, korkach jak i upalne dni silnik może to docenić
  • 0

#6 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:34, 02.04.2017

Ja się z tym zgodzę,ale sprawdz to jak pisałem wyżej.

Żebyś się na darmo nie namęczył :)!


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, filter, mod, cai

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq