Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Szarpie silnik, wypadanie zapłonu [FILM]

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:27, 30.03.2017

F18B2 z LPG

Od dlugiego czasu borykam sie z problemem swiecacego checka. Wyswietla mi wypadanie zaplonu na 4 cylindrach.

Wydalem juz ponad 800 zl zeby go zgasic i nadal nic :(

Na gazie i benzynie jest to samo.

Zrobilem:

-regulacja zaworow

-nowe swiece, przewody, kopulka, palec, aparat zaplonowy

-nowy czujnik spalania stukowego

-pomiar kompresji (wynik bdb)

 

Zobaczcie film, moze ktos wpadnie na pomysl co mu dolega:


Użytkownik michal750 edytował ten post 21:29, 30.03.2017

  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#2 staroniek

staroniek
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCL75408C208222
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 30.03.2017

Cewka?

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 janek8881

janek8881
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Ruda Śląska
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:10, 30.03.2017

Po regulacji zaworów na Pb się poprawiło czy dalej to samo co na LPG?
U mnie jak wywalal wypadanie zaplonow winne byly wtryski gazu. Też długo szukałem bo na Pb chodził trochę lepiej niż na LPG ale też bez szału. Dopiero po regulacji na benzynie się uspokoilo więc było wiadomo gdzie szukać.
  • 0

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 22:42, 30.03.2017

Wypalone gniazda zaworowe
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:59, 31.03.2017

Cewke wyeliminowalem zakladajac drugi aparat zaplonowy.

 

Po regulacji zaworow, byla malutka poprawa.  Problem wystepuje i na Pb i na LPG. 

 

Myslalem o tych gniazdach zaworowych, ale czy wtedy pomiar kompresji nie powinien byc zanizony?   Jak moge dokladnie zdiagnozowac te gniazda?

Rozwazam takze  jakas nieszczelnosc lub "lewe" powietrze w kolektorze dolotowym.

Podsuncie jakies pomysly co moge zrobic lub sprawdzic?


  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#6 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 13:09, 31.03.2017

Też podejrzewam gniazda.Jeszcze co możesz zrobić to test szczelności cylindrów.


  • 0

#7 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:49, 01.04.2017

Nieszczelność w cylindrze bada się podłączając kompresor do gniazda świecy. Następnie ustawiasz GMP tłoka na sprawdzanym cylindrze, żeby wszystkie zawory były pozamykane. Puszczasz ciśnienie i słuchasz czy i skąd leci powietrze. Jak syczy z wydechu - zawory wydechowe, jak z dolotu - ssące, jak wieje z korka oleju - pierścienie lub UPG, a jak bulgocze spod korka chłodnicy lub leci z drugiego cylindra - uszczelka pod głowicą lub głowica.

 

Jest to bardzo tania metoda i nie trzeba wydawać 800zł.


Użytkownik kslavek edytował ten post 21:26, 01.04.2017

  • 0

#8 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 00:19, 02.04.2017

Tylko mała uwaga.Robisz to przy użyciu manometru z regulatorem ciśnienia i przy stałym ciśnieniu.Do tego trzeba mieć urządzenie i adaptery które wkręcasz zamiast świec .Cena dobrego zestawu to około 1500 zł.Dlatego szukaj dobrego warsztatu co to ma i może wykonać taki zabieg.

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 00:26, 02.04.2017

  • 0

#9 b0Ls

b0Ls
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Srebrny
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:22, 01.05.2017

a sonda?


  • 0

#10 HueR

HueR
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:L-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:27, 18.05.2017

Tylko mała uwaga.Robisz to przy użyciu manometru z regulatorem ciśnienia i przy stałym ciśnieniu.Do tego trzeba mieć urządzenie i adaptery które wkręcasz zamiast świec .Cena dobrego zestawu to około 1500 zł.Dlatego szukaj dobrego warsztatu co to ma i może wykonać taki zabieg.

Na upartego osobiście dorobiłbym zwykły adapter świeca<>wąż i zapiął pod reduktor ciśnienia :)  koszt pewnie zamknąłby się w max 250 zł :)


  • 0

#11 Tomek 00

Tomek 00
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:kobyłka
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Cg
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:33, 31.05.2017

Witam, mam te same objawy co kolega, wiecie co to może być? Dodam że nie ma żadnych błędów.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq