Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

F18B2 umarł ?

VI dym f18b2 parowóz upg

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:58, 30.03.2017

Panowie, wczoraj wracałem z pracy, zaczął migać check i samochód dymi jak jakiś parowóz, check już nie świeci, a spod auta kapie olej ... Co to może być ?

 

 

 

NV3kdC4.jpg?1


  • 0

#2 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:00, 30.03.2017

Może upg
  • 0

#3 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:17, 30.03.2017

może?

wywaliło ci uszczelke pod głowicą, albo głowica pękła

ten dym to płyn chłodniczy 

współczuje :/


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#4 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 15:24, 30.03.2017

na 100% padł motor.

szukać innego i po temacie


  • 0

#5 Luken

Luken
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:H23
  • Wersja:LS-iR-T
  • KM:320KM 350 NM
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:25, 30.03.2017

Z tego Co Mateusz na szybko mi powiedział to ubywa wody czyli jak zakładaliśmy 100% UPG. Także tego.


  • 0

#6 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 17:06, 30.03.2017

Dla mnie również UPG , z tym motorem do wymiany nie przesadzajmy . No chyba , że nastąpiło pęknięcie głowicy ale ja jeszcze nie słyszałem o takim przypadku .
  • 0

#7 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 18:33, 30.03.2017

czemu nie przesadzajmy. znam nie jednego co po remoncie nawet na oem gratach lał wiadro oleju dodatkowo. no i remont to tydzień a przewalenie motoru 10 godzin, graty na remont + robota to 2500 a słupek to 1000 zł i jakies 250 na olej płyn i filtr. ale każdy robi jak lubi


  • 0

#8 M4jster

M4jster
  • Forumowicz
  • 332 postów
  • Skąd:Andrychów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:22, 30.03.2017

Panowie, ale UPD nie poszła bez powodu.

No to ten.
Zakładaj H22A7

Siema :)


  • 0

#9 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 20:22, 30.03.2017

Nie raz było na forum . Kupno używanego silnika to loteria , druga rzecz to remont silnika oddaje się sprawdzonym fachowcom , którzy potrafią to wykonać jak należy .
  • 0

#10 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:40, 30.03.2017

Sprzedaje ktoś na forum gotowego swapa cenowo przystępnego ? Skąd z dnia na dzień tyle kasy wytrzasnąć ... Jutro jadę podnieść kawałek do znajomego, zobaczymy co tam poszło od dołu. Eh, pięknie się sezon zaczął. 


  • 0

#11 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:54, 30.03.2017

Panowie, ale UPD nie poszła bez powodu.
 

Co sugerujesz?


  • 0

#12 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:01, 30.03.2017

Co sugerujesz?

że upalałem !  :depresja:


  • 0

#13 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:33, 30.03.2017

:1miejsce:


  • 0

#14 M4jster

M4jster
  • Forumowicz
  • 332 postów
  • Skąd:Andrychów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:05, 30.03.2017

Kto nie upalał niech pierwszy... :)

Najpewniejszego swapa mógłby ogarnąć stosek albo wolek, chociaż jak to damianek mówi - silniki to loteria.
Ale na Twoim miejscu wolałbym przeżyć jakoś ten okres i odrazu zmienić na h22 niż remontować/kupować serię :)
  • 0

#15 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:22, 30.03.2017

Kto nie upalał niech pierwszy... :)

 

:cegla:

 

Nie upalam. Z zasady. Zbyt ciężko zarobione pieniądze.

Ale spoko, każdy jest kowalem :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, dym, f18b2, parowóz, upg

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq